Mitä miehelle herkkukoriin?
Kommentit (36)
Eikös ap:lla ole herkkukori jalkovälissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä sanon rehellisesti näin. Se paras herkku ei tule korissa. Se on jokaisen naisen oma asia miten sitä antaa vai antaako ollenkaan. Jokin spesiaali juttu on aika varmasti hyvä lahja, Vinkkinä mattoja ja säkkiä voi hakata. Hyvää oraalia ei hakkaa mikään. Eikä maksa kuin tekemisen vaivan.
En tiedä sinusta, mutta minusta jokin harva se päivä tapahtuva asia ei ole kovin spesiaali lahja. Vähän sama kuin veisi roskat ulos lahjaksi, sekin on jotain aivan yhtä itsestään selvää ja elämään kuuluvaa.
Olisi kyllä ankea suhde jos tuo oikeasti olisi lahjanarvoinen asia...
Juuri näin. Itse otan mieheltä suihin aina harrastaessamme seksiä. Joskus yllätän hänet ihan huvin vuoksi kunnon suihinotolla ilman, että se johtaa mihinkään muuhun. Luulen, että mieheni hieman pettyisi jos toteaisin jonkun kerran jälkeen, että tämäpä oli sitten synttäri- tai joululahjasi.
Flesari, liukuvoidetta, käsipyyhkeitä ja ksylitol pastilleja jos sattuu suuhun lastit lentää.
Jos mies on narsisti, ei tarvi antaa mitään lahjaa.
Itse tehtyä sinappia, saaristolaisleipä, juustoja, kahvia, maustettua öljyä, voileipäkeksejä, oliiveja ja suklaata laittaisin omalle miehelle.
Juuri oli keskustelu missä lytättiin miehen lahja antamalla vaimolle lahjapaketti..
Tee sellattii mittee ootte yhresaä naattinu ja kerrot ain millo ja missee ootte niitä herkutellu yhressä
Vierailija kirjoitti:
Tekorömpsä, purkki piimää ja lenkkimakkara. Siis kaikilla herkuilla.
Kossua, kaljaa, viinaa sekä tekorönpsä tai vaihtoehtoisesti lahjakortti Huaran tykö. Se kallein ja paras lahjakortti huom !
Mä en tykkää imeskellä nakkia, varsinkaa ku naidaa kerra kuukauteen ku miehel mieskunto niin huono... Siis ei tee mieli ku kerran kuussa. Se ois sit nii et yhten kuukauten en sais mitää muuta ku nkkia suuhun.
Savuviski, kuivattu poronliha, leipäjuusto ja lakkahillo, tumma suklaa, tuore ohrarieska ja kitkan savumuikut varmaan olisi sellaisia herkkuja mitkä omalle ukolle kelpaisi. Ei tuo oikein muita herkkuja ainakaan itselleen osta.
Miehenä arvostaisin jos herkkukorissa olisi.
- nuorta välilihaa
- tuoretta supistajalihasta
- kosteaa kinkkua
Vierailija kirjoitti:
kaunis kiintiöparsakaali
🥦
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää imeskellä nakkia, varsinkaa ku naidaa kerra kuukauteen ku miehel mieskunto niin huono... Siis ei tee mieli ku kerran kuussa. Se ois sit nii et yhten kuukauten en sais mitää muuta ku nkkia suuhun.
Täh?
Miksi vaivautua mitään lahjaa miettimään, ei vaivaa mieskään päätään mitä minulle lahjaksi. Joten ollaan molemmat ilman.
Joku oikein hyvä imperial stout toimii varmasti.