Ostaisitko tämän asunnon? Järvenpäätä tuntevat huomio!
Mietin muuttoa Helsingistä edullisemmalle alueelle. En tunne Järvenpäätä, mutta tämä asunto olisi edullinen, hyvällä sijainnilla ymmärtääkseni (junalla töihin Helsinkiin) ja osaan remontoida. Harmi, ettei kuvia ole enemmän. Mitä mieltä? Kertokaa alueesta jotain järvenpääläiset!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys millanen läävä toi kämppä on kun ainoa kuva on joku epämääränen räppäsy eteisen ovesta??? Keittiöstä otettu kuva ei paranna mielikuvaa...
Ai kamala, repesin 😂 Kyllä se on persketti Jamppaan muutettava. Niin kivalta vaikuttaa sekä alue, naapurit että upea koti jonka myynti-ilmossa on lähikuva välittäjän kengän kärjestä, kaljakassista ja jalkalistasta. Kusen värinen mikro kruunaa kokonaisuuden, saakohan sen kaupanpäälle jos oikein heittäytyy anelemaan? Olisi ainakin uniikki ja persoonallinen, 80-luvun sisustushan on taas tulossa muotiin. 😂
Vilkaisin pari ekaa kommenttia, ja jos asunto tosiaan on Jampasta, en muuttaisi sinne kuin äärimmäisessä hädässä (tyyliin joutuisin muuten kodittomaksi).
Jampalla on maine, ja se maine on ihan syystäkin. Jampassa on alkoholistien, nistien ym. tukiasuntoja vähän useampi kappale, puhutaan nyt ihan taloyhtiöistä. Jampan K-kauppa (entinen Siwa, muistaakseni?) on ollut useamman kerran uutisissa, juurikin näiden sankareiden takia. Alue oli yhtä kamala jo kun itse olin lapsi, emmekä saaneet siellä ulkoilla kaverini kanssa iltaisin ollenkaan (olen nyt reilu kolmekymppinen, eli laske siitä vuosia).
Kävin tänään paljon parjatussa Jampan k-marketissa. Yritin ostaa kookoskermaa, mutta yllättäen valikoimiin ei kuulunut. Siellä oli kyllä iso kaljavalikoima. Kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Siinä myyntikuvassakin on keittiössä joku 80-luvun mikro ja lattiakuvassa kassillinen kaljaa.
Ja kamala sotku muutenkin. Ei ole myyjä tai asuja mikään siisti ihminen, joku juoppo nähtävästi. Karsea mörskä. En tuollaista ostaisi.
Ihan pikku vihjeenä: älä muuta Jamppaan tai ylipäätään Järvenpäähän.
Olen asunut siellä. Olen ikionnellinen, että sain asuntoni myytyä.
Jampassa on paljon vuokrakämppiä. Suurin osa ihan kunnollisia ihmisiä, mutta pultsareita ja narkkeja liikaa.
Järvenpää on omituinen sekoitus pikkukaupunkia ja maaseutua.
Juorut leviää, uusia tulokkaita tuijotetaan suu auki.
Ei enää koskaan sinne!
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikku vihjeenä: älä muuta Jamppaan tai ylipäätään Järvenpäähän.
Olen asunut siellä. Olen ikionnellinen, että sain asuntoni myytyä.
Jampassa on paljon vuokrakämppiä. Suurin osa ihan kunnollisia ihmisiä, mutta pultsareita ja narkkeja liikaa.
Järvenpää on omituinen sekoitus pikkukaupunkia ja maaseutua.
Juorut leviää, uusia tulokkaita tuijotetaan suu auki.
Ei enää koskaan sinne!
Ymmärrän, että olet saanut tuollaisen kuvan Järvenpäästä jos Jampassa olet asunut, mutta Järvenpää ei todellakaan ole niin pieni paikka, että täällä juorut leviäisi jos ei sitten jumita vain omassa pihapiirissään. Minä en kyllä ole kuullut yhtään juorua itsestäni enkä muistakaan täällä ja olen asunut Järvenpäässä jo 30 vuotta. Eikä todellakaan seurata uusia tulokkaita suu auki. Eihän täällä edes tiedä kuka on Jäkestä ja kuka muualta kun porukkaa on niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä myyntikuvassakin on keittiössä joku 80-luvun mikro ja lattiakuvassa kassillinen kaljaa.
Ja kamala sotku muutenkin. Ei ole myyjä tai asuja mikään siisti ihminen, joku juoppo nähtävästi. Karsea mörskä. En tuollaista ostaisi.
Menin katsomaan linkin kuvia, kommenttien perusteella odotin jotain ihan kamalaa remontoimatonta juoppoluolaa. Näin ihan siistin peruskeittiön valkoisine ovineen ja laminaatteineen, tavarat järjestyksessä ja tiskit tiskattuna. Olenko katsonut samoja kuvia?
Olen asunut 40 v Jäkessä ja ihan Jampan vieressä omakotitalossa.
Olemme ihmetelleet Jampan mainetta, koska ennen ilta klo 22 ei raitilla ole kuin muutama mummo villakoiransa kanssa.
Lapset kävivät Saunakallion koulun ja ovat akateemisia hyviä veronmaksajia.
Ihan oikeasti täällä asuu lääkäreitä ja insinöörejä yms.
Kukaan ei kyttää ketään, Jäkessä on lähes 50 000asukasta, eivät voi millään tuntea toisiaan.
Jos ko asunto kiinnostaa, niin siitä vaan.
Älä höpötä. Jamppa on aivan kamala paikka, etenkin juuri nuo kerrostaloalueet. Juoppoja joka puolella, samoin kaikenmaailman nistejä. Jampan k-kauppa ryöstetään harva se viikko, saunakallion koulu on paskin koko maailmassa, juuri tuon aineksen vuoksi, eli jos vaan voit, muuta minne tahansa muualle kuin tänne. Juu niin, asun täällä, koska en nyt muutakaan voi, mutta muutan HETI kuin mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Jamppa on aivan kamala paikka, etenkin juuri nuo kerrostaloalueet. Juoppoja joka puolella, samoin kaikenmaailman nistejä. Jampan k-kauppa ryöstetään harva se viikko, saunakallion koulu on paskin koko maailmassa, juuri tuon aineksen vuoksi, eli jos vaan voit, muuta minne tahansa muualle kuin tänne. Juu niin, asun täällä, koska en nyt muutakaan voi, mutta muutan HETI kuin mahdollista.
Ei kyllä ole noin. Kyllä Jampassa asuu paljon ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin pari ekaa kommenttia, ja jos asunto tosiaan on Jampasta, en muuttaisi sinne kuin äärimmäisessä hädässä (tyyliin joutuisin muuten kodittomaksi).
Jampalla on maine, ja se maine on ihan syystäkin. Jampassa on alkoholistien, nistien ym. tukiasuntoja vähän useampi kappale, puhutaan nyt ihan taloyhtiöistä. Jampan K-kauppa (entinen Siwa, muistaakseni?) on ollut useamman kerran uutisissa, juurikin näiden sankareiden takia. Alue oli yhtä kamala jo kun itse olin lapsi, emmekä saaneet siellä ulkoilla kaverini kanssa iltaisin ollenkaan (olen nyt reilu kolmekymppinen, eli laske siitä vuosia).
20 vuotta sitten kaverini varoitteli paikasta ja sanoi, että siellä ei kannata enää illalla kävellä. Tuskin on muuttunut miksikään, koska sinne sijoitetaan kaikki roskasakit.
Mikä tahansa paikka koko pk-seudulla käy, mut jamppa ehdoton nounou.
Sitäpaitsi, tuossa ei ole tehty julkkareita, eikä kattoa. Tai sitten välittäjä on huono, eikä ole jaksanut laittaa oleellisia tietoja. Kuvat on karseat. Noista rempoista hintaa tulee lisää. Toka kerros, eli kapilaarihome on todennäköisesti tuossakin asunnossa. Salaojaremppa ei korjaa vuosien märkää. Elementtitalo tuolta rakennusajalta, ei kiitos.
Edullisissa asunnoissa on aina jotain pielessä. Kannattaa mieluummin etsiä sellaista normihintaista ja antaa siitä halvempi tarjous.
Tosiaan, mikä idea on jättää myyntikuviin pussillinen kaljapulloja? Onko tämä sittenkin Karhun mainos? No tuo kaljapussi kertoo kaiken jampasta.