Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko tarjonnut ravintolassa "tuntemattomalle" miehelle paukun?

Vierailija
12.12.2019 |

Miten mies on suhtautunut?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota juomia tuntemattomilta enkä myöskään tarjoa heille. En oikein mielelläni ota tutuiltakaan, mieluiten maksan juomani itse. Pahinta on, jos seurueessa jokaisen vuorollaan tarjoaa kierroksen kaikille.

Mikä on sun diagnoosi?

Minkä suhteen?

En oikein mielelläni ota tutuiltakaan

Kohteliaisuuden vuoksi tulee tunne, että pitää tarjota takaisin. Käytän hyvin vähän alkoholia, alkoholi nousee päähän ja se tuntuu epämiellyttävältä. Ei oikein toimi, jos ostan toiselle ja itselleni en, siitä tulee vain kieltelyitä "en minäkään ota, jos sinä et".

Miksi olet ravintolassa? Osaatko tilata alkoholittoman juoman?

Vierailija
22/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen läski, niin en tee aloitteita. Eipä niitä myöskään tehdä mulle.

En, olen mies, eipä niitä myöskään tehdä mulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomalle en, kaverille/työkaverille kyllä.

Vierailija
24/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään tarjota miehelle! 😂😂

Vierailija
25/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on muistaakseni tasan kaksi naista tarjonnut juoman n. 5 vuoden mittaisen jakson sisällä. Jonkun verran useampi on yrittänyt maksattaa juomansa mulla.

Vierailija
26/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, eikä mulle ole tarjonnut kuin yksi tuntematon mies baarissa. Siinäkään ei ollut mistään iskuyrityksestä kyse. Yksi humalainen mies tarjosi mulle ja yatävälleni drinksut ja naposteltavaa, kun laskeskeltiin pennosiamme. Hän sanoi, ettei ole mitään taka-ajatuksia, ja kun oli maksanut, hän sanoi, että mäpä jötön sitten teidät rauhaan. Me oktiin kaverin kanssa ihan monttu auki, että mitä tapahtui.

Vierailija
27/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nykyään ollaan sen "tuntemattoman" kanssa naimisissa kahdettatoista vuotta.

Vierailija
28/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarjonnut takaisin kun mies on ensin tarjonnut. Ihan normaalia se on, eikä mieskään vaikuttanut mitenkään siltä että jotenkin painostaisin häntä sänkyyn, vaan ihan normaalisti maistui juoma.

Vierailija
29/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olenkin mies niin pakko kiittää niitä muutamaa kaunista ja nuorta naista jotka ovat aikoinaan tarjonneet itselleni yllättäen ja pyytämättä. On aina ilo huomata että tasa-arvo ei ole täysin kuollut sana.

Vierailija
30/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on muistaakseni tasan kaksi naista tarjonnut juoman n. 5 vuoden mittaisen jakson sisällä. Jonkun verran useampi on yrittänyt maksattaa juomansa mulla.

Mä oon ollut täysi-ikäinen 21 vuoden ajan, ja sinä aikana yksi tuntematon mies on tarjonnut mulle, että vertaapa siihen.

Terv. Nainen

Vierailija
31/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, eikä mulle ole tarjonnut kuin yksi tuntematon mies baarissa. Siinäkään ei ollut mistään iskuyrityksestä kyse. Yksi humalainen mies tarjosi mulle ja yatävälleni drinksut ja naposteltavaa, kun laskeskeltiin pennosiamme. Hän sanoi, ettei ole mitään taka-ajatuksia, ja kun oli maksanut, hän sanoi, että mäpä jötön sitten teidät rauhaan. Me oktiin kaverin kanssa ihan monttu auki, että mitä tapahtui.

Minä tein juuri noin, tosin vain yhdelle naikkoselle. Pyysi jopa pöytäänsäkin istumaan, mutta en mennyt, tahdoin vain ilahduttaa tuntematonta, ihan yhtä htvin olisi voinut olla mies.

Vierailija
32/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut täysi-ikäinen 21 vuoden ajan, ja sinä aikana yksi tuntematon mies on tarjonnut mulle, että vertaapa siihen.

Terv. Nainen

Kyse olikin oletko sinä naisena tarjonnut. Ärsyttää nämä vihaiset, jotka aina kääntää asian sukupuolien taistoksi, eivätkä vastaa edes siihen mitä ketjussa kysytään. Ole hiljaa jos et osaa vastata. Eri

Vierailija
33/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muistaakseni enkä itsekään ole ottanut vastaan täysin tuntemattomalta. Pari kertaa on ehkä käynyt niin, että ollaan juteltu jonkun miehen kanssa ja sitten vuorollamme olemme tarjonneet toisillemme juomat. 

Vierailija
34/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Nainen

No mutta jos sä oot käynyt baarissa 21 vuoden aikana vaikka tasan kerran ja mä viiden vuoden aikana toistasataa kertaa, niin eihän noita lukuja voi mitenkään verrata.

En mä kyllä mitenkään odota, että kenenkään naisen pitäisi mulle juomia kustantaa tai että tässä pitäisi erityisesti pyrkiä johonkin sukupuolten väliseen tasa-arvoon. Se tosin saattaa häiritä, jos ja kun joillekin muille miehille naiset tarjoaa huomattavasti useammin. Se on paljon ikävämpää epätasa-arvoa kuin mitä mikään miesten ja naisten välinen epätasa-arvo voisi pahimmillaankaan olla.

Vierailija
35/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Nainen

Kyse olikin oletko sinä naisena tarjonnut. Ärsyttää nämä vihaiset, jotka aina kääntää asian sukupuolien taistoksi, eivätkä vastaa edes siihen mitä ketjussa kysytään. Ole hiljaa jos et osaa vastata. Eri

Jos oli kyse vain siitä, miksi kerroit itse, miten moni on yrittänyt maksattaa sinulla juomansa? Eihän sekään ollut vastaus kysymykseen. Itse asiassa ktsymys oli naisille, ei miegille tarkoitettu - kyseltiin naisilta, ivatko nämä ostaneet tubtemattomille miehille drinkkejä. Käsketkö nyt itseäsi olemaan hiljaa, kun et osannut vastata?

Vierailija
36/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Nainen

Jos oli kyse vain siitä, miksi kerroit itse, miten moni on yrittänyt maksattaa sinulla juomansa? Eihän sekään ollut vastaus kysymykseen. Itse asiassa ktsymys oli naisille, ei miegille tarkoitettu - kyseltiin naisilta, ivatko nämä ostaneet tubtemattomille miehille drinkkejä. Käsketkö nyt itseäsi olemaan hiljaa, kun et osannut vastata?

Minua ärsyttää nämä vihaiset kun ne eivät vihoissaan lue, että kerron olevani eri kuin mitä hän on lainannut. Mene ulos niin raivo laantuu. Sama eri

Vierailija
37/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, minä en tarjoa miehille vaan miehet tarjoo mulle.

Eikä todellakaan tarjota, vaan sinä tarjoat meille.

En ole tarjonnut enkä tule tarjoamaankaan. Älä sekoita sukupuolirooleja, mies.

Vierailija
38/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuntemattomalle keskustelunavauksena, eikä minullekaan ole tuntematon mies tullut tarjoamaan koskaan.

Sitten jos olen alkanut jutella jonkun kanssa ja viettänyt vähän aikaa niin olen joskus tarjonnut.

Vierailija
39/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei tosin ole onneksi tuntemattomat miehet tarjoilleet minullekaan.

Vierailija
40/41 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran joskus nuorena ja nättinä. Mies oli mukava tavis. Yllättyi melkoisesti. Ilmeisesti kukaan ( nainen ) ei ollut koskaan tarjonnut hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme