Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyviä valkoisia valheita kaivataan..

15.06.2006 |

Miten ihmeessä pystyn huijaamaan sukulaisia, kavereita ilman että ne tajuavat minun olevan raskaana???

Siis hyviä valheita ja kikka kolmosia otetaan innolla vastaan!

Ongelmana on tulevat omat 30v synttärit, siis juttu jota olen itse tyhmänä mainostanut että sitten pidetään isot syömingit ja juomingit..

Seuraavana tulevat ystävien häät..

ja miehen 30v. bileet!

Voi itku, kun mä en millään haluaisi vielä kertoa kenellekkään " ulkopuoliselle" , että mikä onkaan se todellinen syy juomattomuudelleni ja tupakoimattomuudelleni.

Aikaisemmin sain jo yhdet illan istujaiset vedettyä läpi 7h ja 2 siideriä siinä ajassa ilman että kukaan tajusi, etten oikeasti ryyppää.

( ja tämähän oli siinä vaiheessa kun oikeasti jo luulin etten ole raskaana 3 negan jälkeen, mutta jotenkin kaiversi mieltä että jos sittenkin, ja onneksi uskoin itseäni ja join vain nuo 2 siideriä enkä vetäny vanhan mallisia perskännejä!)

Joten mites te muut olette onnistuneet huijaamaan ihmisiä? Vinkkejä otetaan vastaan..

Terv. Helga, joka ennen joi, poltti tupakkaa....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisittekö juhannuksen ja muiden juhlien yli jäämättä kiinni?

Itse selvisin muuten paitsi siskon polttareissa jäin kiinni siskolle - kukaan muu ei ainakaan sanonut mitään.

HANNELE + vilpertti rv 8+1

Vierailija
2/15 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..eikä kukaan arvannut kohdallani mitään. Eka päivä meni kun kävin vähän väliä yksin keittiössä kippaamassa alkoholitonta siideriä tuoppiini (ja vein tyhjät tölkit omaan varastooni), ja kun mies joi lonkeroa, mulla oli ihan saman väristä limsaa. ;) Myöhemmin illalla oli muut jo siinä kunnossa, että eivät juomiseeni enää jaksaneet keskittyä (eivät siihen aiemminkaan keskittyneet, mutta kuitenkin). Toka päivä pitikin sit ottaa rauhallisemmin, kun " en tiennyt" koska pitää lähteä muksuja hekeen mummolta (olivat olleet yökylässä, ja olivat vielä toisenkin yön, mutta " en tiennyt" sitä ennen kuin myöhään, jolloin en viitsinyt enää alkaa juoda, muksut kun piti sitten aamulla hakea), eli piti olla ajokunnossa.

Minni nyt rv7+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käry kävi heti kun oltiin kavereita moikkaamassa mökillä..

Tosin eipä siinä kerennyt mitään suunnitelmia sumpilia, kun hyvä kun pääsi istumaan niin silmäparit tuijottaa jo ja alkaa tenttaus! Kuuntele sitten siinä mukamas viattomana, kun toiset on vieressä, et myönnä ny, kyl sä oot raskaana, myönnä nyt.. Naama ei sitten pysynyt millään peruslukemilla!

Eli mä kärähdin kaveriperheelle! Muita sitten välteltiin koko juhannus vedoten milloin mihinkin juttuihin.

Vierailija
4/15 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että väitä lyöneesi vetoa kaverisi kanssa, että olet juomatta vaikka kolme kuukautta. Sen jälkeen voit jo kertoakin, koska se pian alkaa näkymäänkin. Mä väitän näin..ja pari viikkoa on menny ainakin vielä läpi ;)

rv 6+2

Vierailija
5/15 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli jonkin sortin illanistujaiset silloin kun olin ihan alkumetreillä raskaana ja itse emäntänä toimiessani kävin aina täyttämässä tuoppini " siiderillä" eli light pommacilla keittiössä silloin kun kukaan muu ei osunut paikalle. Pommac ainakin näyttää ihan siiderille värin ja kuplien puolesta ja tuopista juotuna kukaan ei huomaa mitään eroa. Ja light-versiosta ei itselle tule hullu ähky ja sokerihumala:)

Tsemppiä salailuun!

Pantoufle

Vierailija
6/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin siis, että on sellanen lääkekuuri päällä, ettei voi käyttää alkoholia samaan aikaan! Hyvin toimi ainaskin mun tapauksessa.

Vierailija
7/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit ostaa alkoholitonta siideriä ja (ainakin omissa juhlissasi ja miehenkin) siirtää sen " oikeisiin" siideripulloihin ja laittaa " omaan varastoon" = näyttää kuin joisit normaalia siideriä..! Näin teki siskoni muutama juhannus sitten kun oli raskaana eikä vielä halunnut meille muille kertoa. :)

Häissä voisit olla vaikka kuskina ja siksi et juo?

Tuo " salailuvaihe" on rasittava just tuon takia, varsinkin jos aiemmin on elänyt " paheellista elämää" .. ;) Tsemppiä ja onnea!

Vierailija
8/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jekutin tuttuja juhlissamme juomalla samaa punaviinilasillista koko illan - lasi siis pysyi melkein koko ajan täytenä. Samoin snapsilauluja siivitti minulla samanlaisessa lasissa tarjottu vesi (tietysti silloin tarjoilusta vastaavan pitää tietää). Ainakin meillä toimi niin hyvin, että kun yritimme lähteä juhlista " salaa" autolla kotiin, meitä paheksuttiin ankarasti.

Vierailija
9/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ensinnä ehdottaa alkoholitonta siideriä (esim. Kopparberg), kun niissä se tölkki on jokseenkin samannäkönenkin ku normaalissa siiderissä ja jos vaiks lasiin kaatais niin kukaan ei huomais mitään PAITSI siinä tilanteessa, kun et tuu lainkaan huppeliin :-D Siinä kohtaa tuskin kelpais selitykseksi, että " On tuo viinapää vähän kehittynyt!" Kun vetää kaksin käsin siideriä ja on ihan selvä...paitsi, jos oot hyvä näyttelemään??!

Se tupakanpoltto onkin sitten eri juttu ja siitä varmaan riittää kyselyitä eikä siihen ole oikeen mitään " korviketta" kaan olemassa...hmmm....Meniskö tupakkalakko läpi ?? Toisaalta taas monet ratkee polttamaan lakonkin aikana silloin kun on huppelissa...?

Ymmärrän tosi hyvin, ettet halua kertoa ja on tosi ärsyttävää, kun saa keksiä kaikenlaisia " valheita" sen eteen....Toisaalta taas ei pitäisi toisia niin kovasti kiinnostaa juoko vaiko on juomatta, polttaako vaiko onko polttamatta...?!

Mitä jos 30-vuotispäivän kunniaksi " lopettaisit tupakanpolton" .....vaikka hyvissä ajoin ennen kuin alatte " hankkimaan lapsia" ...?

Riippuu tietty niin paljon ystäväpiiristäkin, että miten paljon sitä joutuukaan selittelemään...

Koitahan nyt jotain keksiä! Itse join kolmikymppisilläni pelkkää vettä ja alkoholitonta siideriä eikä kukaan kysynyt mitään :D Tosin mä nyt en mikään hirveä ole ollut ennenkään ottamaan, mutta odotin jonkinasteista kyselytuntia kuitenkin. Itse olin silloin " jo" rv:lla 9 eli olisin sitten kertonut ihan suoraan mikäli olisi uteluita tullut :)

Tsemppiä matkaan!!!

T. Je_Ni 24+4

Vierailija
10/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviksi havaittuja keinoja:

kokemuksesta voi sanoa, että paljastut vasta kun kieltäydyt. jos kiltisti otat tarjotut viinat ja viinit vastaan, mutta jätät vaan juomatta, ja mieluiten otat kulauksen niin että joku näkee, olet luultavasti selvinnyt illlasta.

mä oon ottanut aina tarjotessa viiniä ja kaatanut sitten lavuaariin tai pihalle tai vaihtanut laseja miehen kanssa (Vaara että mies tulee tosi känniiin..). Baarissa oon mennyt vessaan kun muut menee tiskille ja sitten tilannut ykköstä tai alkoholitonta olutta. jos oot drinkkijuoja voit aina väittää juovasi cuba libreä

omissa juhlissa selviää emännöimisellä. kun sählää ruokien ja muun kanssa, kukaan ei kerkee vahtia juomista. hyvä kikka on myös siideripullojen täyttäminen omenamehulla. luultavasti illanistujaisissa menee läpi myös alkoholiton viini, ellette ole viiniasiantuntijoita. ootko ikinä esimerkiksi tarkkaillut kaverisi viinipullon etikettiä bileissä?

täytyy olla vaan tarkkana, ettei muut juo sun lasista. alkoholittomat juomat erottaa aika helposti (esim. olut maistuu aika kauhealta litkulta), tai ainakin tunnistaa, että maku on erilainen.

lisäksi kun muiden känniaste nousee, ne ei enää huomaa mitä muut tekee. lisäksi kiellä miestäsi virnuilemasta tms.

tsemppiä :)

Vierailija
11/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alkoholiton viini menis varmaan läpi ja sille lasille ei olisi niin kauheasti tunkuakaan, kun ei kukaan muu oikein diggaa vinkkua, niin tuskinpa ne sitä huomaa edes mausta.

Röökin poltto on varmaan se isoin ongelma..Meinaan aloitin lakon joskus tuossa 2kk aikaisemmin jo, mutta olen sallinut itselleni kännitupakoinnin kun sekin on pysynyt järkevissä mittasuhetissa, tyyliin 5 tupakkaa illassa. Mutta ne muutamat on todellakin vedetty oikein antaumuksella... No ehkä sanon vain että päätin tsempata ja olla ilman kännissäkin.

Hitsi sentään, kun muutamat tietävät tästä vauva projektista niin niillä on hieman liian tarkka vainu tässä asiassa.

Lääkekuurilla huijaaminen voi mennä läpi kaverin häissä, mutta omilla synttäreillä ei. ( kun ei ne lääkekuurit ole ennenkään estäneet, ne on vain pistetty hyllylle päivän ajaksi..)

Lisää vinkkejä otetaan vastaan!

Vierailija
12/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miettinyt vähän samaa asiaa, kun on tulossa mökkiviikonloppu, juhannus ja siskon polttarit. Olen vasta kokenut keskenmenon josta monet tietää ja siten osaavat vieläpä odottaa että olisin raskaana.

Olen suunnitellut asian niin että laitan muovisiin siideripulloihin (joita yleensä juonkin ja niitä meillä on) vettä ja lisäksi ostan just niitä Kopperbergin alkoholittomia koska ne tosiaankin näyttää ihan aidoilta!

Tietysti on olemassa vaara että joku ottaa vahingossa minun siidereitä ja jään kiinni. Ja jos joku tarjoaa siiderin niin otan mutta sitten annan vaikka miehelle että käytkö kaatamassa lasiin ja sitten mies voi täyttää lasin niillä omilla siidereillä. Uskon että muut on polttareissakin niin kännissä etteivät huomaa että minä en oo.

Itse otan tämän asian huumorilla, koska mökkivkl ollaan miehen perheen ja juhannus minun, joten jos narahtaa niin se ei ole maailman loppu. Polttareissa taas uskon että muut eivät ainakaan juomiini kajoa koska ollaan suht vieraita toisille. Joten itse ei onneksi tarvi stressata asiasta. Oikeastaan en osaa siis neuvoa koska uskon että sulla on kovemmat paineet onnistua tässä hämäämisessä.

Heh. Keskustellaampa sitten juhannuksen ym juhlien jälkeen miten meni!

HANNELE

Vierailija
13/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma!

Tässä on kaikki juhannukset ja muut grillipippalot tulossa, eikä olis kiva vielä " kärähtää" raskaudesta, kun viikkoja ei ole vielä niin montaa..

Olen itse miettinyt tuota lääkekuuria, mutta se ei mene läpi meidän ystäväpiirissä, yksi varteenotettava vaihtoehto olis mulle ykkösoluen vaihtamista kolmos-pulloon, mutta sitten pitäis omia pulloja vahtia aika tarkkaan, ettei toiset juo niitä..

Onpa ongelma...ja kuitenkin haluais kuuluttaa koko maailmalle olevansa raskaana!!!

Vierailija
14/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistin yhtäkkiä, että kun olen ollut teatterissa töissä, niin siellä oli sellanen " korkittaja" , jolla siis kalja- yms. pullot sai kiinni, jos esitykseen kuuluin ryypiskelyä. korkit tais tosin olla uusia, siis ei kerran avattuja. ehkä tällaisia vois alkaa myydä muiden vauvatarvikkeiden joukossa raskaana oleville :)

onnea kaikille juhannuksen viettoon. ite onneks voin rauhassa esitellä isoa mahaani. eipä sitä piiloon saisikaan.

a.

Vierailija
15/15 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en odottaja (enää) olekaan, mulla oli samoja ongelmia viime vuonna... välillä selvisin ykkösoluen tilaamisella ravintolassa, välillä valittelin pääkipua (jota mulla oikeastikin on usein, ja silloin en juo vaik muutoin maistuisi). Mutta tosiaan joku sen tässä jo sanoikin, jos et kieltäydy juomista siinä vaiheessa kun niitä tarjoillaan, vaikka et sitten joisikaan kuin pikku siemauksen, pääset yleensä vähällä. Muistan itse heti arvanneeni useammankin ystävän kohdalla raskauden, kun sanoivat noloina ei viinilasilliselle, joka olisi todellakin muutoin kuulunut asiaan:)

Kyllä se siitä!