Vaihdatteko jouluksi joulutekstiilejä
kuten verhoja, mattoja, koristetyynyjä yms?
Jos vaihdatte, kertokaa millaisia teidän joulutekstiilit ovat! :)
Kommentit (31)
Mä lähden kyllä katselemaan kirppisten antimia, tonttuverhot houkuttelee! Tai ainakin jos saisi tonttuliinan. :)
Muutamana jouluna olen laittanut ja samperi jääneet vaihtamatta takaisin nin ovat olleet vielä maaliskuussakin ikkunoissa :D
Liinoja vähän siellä täällä lipastojen päällä, punaiset verhot keittiössä. Eteisessä jouluinen eteismatto. Lasten huoneissa söpöt porojoulutyynyt.
Mä en laita tekstiilejä, mutta joka paikassa on muuta jouluista kimallusta ja koristetta.
Iso olkipukki. Mut ei se ole tekstiili.
Meillä aika pelkistetty sisustus niin on helppo muokata pienillä yksityiskohdilla.
Jouluverhot on mutten niitä aio nyt laittaa. Tonttuja sinne tänne ja kynttilät vaihtuu punaisiin. Kuusi on jo laitettu ja siinä pelkkiä kultaisia koristeita.
Punaisesta pyöreästä matosta haaveilen olohuoneeseen nojatuolin alle ja sen varmaan ostan nyt. 40 euroa näytti olevan honkkarissa 133cm halkaisijalla oleva eli ei paha ja menee koko talven. Aattona laitan punaisen liinan pöydälle. Niin ja patalaput vaihtuu punaisiin ja yksi tyynynpäällinen nojatuoliin. Muita koristetyynyjä ei edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Joulutekstiilit?! Eikö ole enää muuta tekemistä kui tuollaisia miettiä?! Voi hyvää päivää sullekin!
Minulla menee minuutti, kun otan joulukoristelaatikon vaatehuoneen ylähyllyltä. Siellä on myös muut pöytäliinat paitsi mummon damastiliina minkä laitan ruokapöytään aattona. Koristelu on kivaa ja luo tunnelmaa siinä missä muutkin valmistelut.
Yhden kaitaliinan vaihdan punaiseen ja tietysti meilla jouluruokailussa kaytan punaista poytaliinaa.
Mulla on jo aika punainen sisustus ympari vuoden niin ei tarvi enempaa vaihtaa :D (Punainen sohva, punaiset sohvatyynyt, punaisia mattoja.)
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan! Joulu etelän lämmössä ah ai että!
Aha. Mä asun ”etelän lämmössä” ja tänä jouluna en mene Suomeen. Toivottavasti sataa vettä tai ainakin pilvistä niin pääsee jouluvalot esille.
Kuusi, koristeet, valot, muuta jouluista laitettu.
Ei se ”etelän lämpö” tarkoita ettei laita joulua.
En omista joulutekstiilejä, en kamalasti välitä joulusta.