Vaihdatteko jouluksi joulutekstiilejä
kuten verhoja, mattoja, koristetyynyjä yms?
Jos vaihdatte, kertokaa millaisia teidän joulutekstiilit ovat! :)
Kommentit (31)
Mulla ei ole rahaa joulutekstiileihin, mutta ap en todellakaan dissaa ketjuasi, joten voin kertoa millaiset aion tulevaisuudessa hankkia kun menestyn vähän paremmin. :) Haluan vihreitä juttuja vähän hopeilla havuaiheilla. En tiedä onko tällaisia olemassa mutta uppoaisi minuun kuin häkä. Joka tapauksessa vanhanaikaiset jutut olisi tosi hyvät, ei nykyajan kaikki värit satasella feissiin.
Pöytäliinan laitan,se on aika juhlava tummanpunainen ja yhden sohvatyynyn päällisen vaihdan jouluiseen.
Kirppiksillä näkee ihania jouluisia tekstiilejä, ihania tonttuja yms, mm Kontissa ja edullisesti, mutta silti en hanki itselleni, enkä jaksa rueta vaihtelemaan.
Mulla on punaiset sohvatyynyt, ne ajattelin laittaa. Muuten mennään samalla tylsällä Musta-valkoisella tyylillä.
Lapsuudessa äitini vaihtoi joka jouluksi punaiset verhot keittiöön ja punaisen maton myöskin. Mä en itse vaihda.
Pöytäliinat keittiöön ja olohuoneeseen. Keittiössä on ollut nyt muutaman viikon jouluinen kaitaliina, pyhiksi tulee iso liina. Sohvapöydällä ei normaalisti ole liinaa ollenkaan, jouluksi sellainen laitetaan.
Mulla on joulua varten ostettu kimaltava valkoinen koristetyyny sohvan päälle, se riittää.
Juu, viininpunaiset ja valkoiset jouluverhot muutamaan huoneeseen. Joululiinat laitan myös pöydille. Joulukuun alussa. Valkoiset verhot pidän talven yli.
Mä maalaan koko kämpän punaiseksi lattiasta kattoon. On joulutunnelmaa hou hou.
Joo, jouluverhot olkkariin (kirpputorilta löysin 5 vuotta sitten, jämäkkää kangasta jossa valkoista ja punaista) sekä punainen tyynynpäällinen olkkarin sohvatyynyyn.
Ja äidiltäni vuosia sitten lahjaksi saamani ompelemansa punainen pellavakaitaliina, jossa ompelenalla kirjaillut kultaiset tähdet, pääsee aina jouluksi jonkun pöydän/lipaston päälle.
Niin ja keittiöön vaihdan punaisen verhon.
En todellakaan! Joulu etelän lämmössä ah ai että!
Pellavaliinan voisikin hankkia, kiva idea!
Jouluksi meillä on ihan omat pussilakanat; valko-kullanhohtoiset sekä myöskin käsipyyhkeet, joissa on kultaista kuviointia. Muuta ei.
Kankaiset valkoiset servettiliinat laitan jouluna juhlapäytään, siinäpä ne.
Joulutekstiilit?! Eikö ole enää muuta tekemistä kui tuollaisia miettiä?! Voi hyvää päivää sullekin!
Vierailija kirjoitti:
Joulutekstiilit?! Eikö ole enää muuta tekemistä kui tuollaisia miettiä?! Voi hyvää päivää sullekin!
Ei kuule ole ja hyvää joulua sullekin!
Ei ole joulutekstiilejä eikä muitakaan koristeita. En ole yhtään sisustusihminen, kotini on selkeä ja puhdas, enkä oikeastaan edes vietä joulua.
Odotan malttamattomana Tuikkiksen saapumista ketjuun...
En