Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei postin ruuhkaa pureta vanhimmasta päästä?? En ole saanut MARRASKUUN ALUSSA tilaamiani paketteja vieläkään.

Vierailija
12.12.2019 |

Olen soittanut postiin sata kertaa ja aina vaan sanotaan, ettei yksittäisiä paketteja voi nyt tässä tilanteessa etsiä, eikä jouduttaa. Miten tämä voi olla mahdollista? Myöhemmin tilatut paketit tulevat ensin ja jo viikkokausia odottamani paketit vain odottavat jossain ruuhkasumpussa.

Minkä ihmeen takia ne ruuhkaan jääneet paketit jaetaan VIIMEISENÄ? Joululahjoja on nyt jossain, mutta Posti ei lupaa toimittaa edes noita yli kuukausi sitten tilattuja paketteja (EDES PIKAKIRJETTÄ!!!!) ennen joulua.

Raivostuttavaa ja niin väärin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh,mä just eilen sain briteistä tilatun kirjepaketin eilen, kesti tasan 4 viikkoa! Ei yleensä ihan noin pitkään kestä kuljetus. 

Vierailija
2/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkei siellä nyt ehditä lajitella posteja ikäjärjestykseen ennen jakamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen järjestyksessä ne lähetykset sitten ovat, jos uusimmat jaetaan heti, mutta vanhempiin ei edes kosketa?

Minulla on kolme pakettia ja se yksi pikakirje lajiteltuna ja statuksena lukee "lähetys on matkalla". Tämä jo siis viikkokausia. 

Onko siis muka niin, että Postilla on joku iso säiliö, johon paketit heitetään ja uusimmat sieltä kasan päältä pääsevät kiertoon, mutta pohjalla olevat paketit jaetaan vasta sitten, kun ehditään purkaa sitä sumaa sieltä päältä? Koska tältä todellakin tuntuu.

Mies on tilannut Espanjasta housuja ja Englannista jonkun kirjan. Kumpikin tuli viikossa, eilen. Ja mun paketit on tilattu oikeasti viikko ENNEN postilakon alkua. Eikä sen postilakon pitänyt edes vaikuttaa paketteihin, mutta sille nyt ei tässä enää mitään voi. 

ap

Vierailija
4/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lakon ajan eli pari viikkoa lajittelukeskuksessa lojuneen paketin kotiin heti ensimmäisenä lakon jälkeisenä päivänä. 

Vierailija
5/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri läheisen postin noutopisteen tilannetta ja totesin, että niillä oli siellä rullakkoja varastossa niin paljon, että työntekijöillä teki tiukkaa mahtua sekaan. Ehkäpä siksi.

Vierailija
6/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäinhän tätä ei kerrota. Ihme kaunistelevaa viestintää.

Vierailija
7/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman olen huomannut. Vanhemmat paketit ilmeisesti homehtuu jossain kasan alimmaisena.

Vierailija
8/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä ihmeen järjestyksessä ne lähetykset sitten ovat, jos uusimmat jaetaan heti, mutta vanhempiin ei edes kosketa?

Minulla on kolme pakettia ja se yksi pikakirje lajiteltuna ja statuksena lukee "lähetys on matkalla". Tämä jo siis viikkokausia. 

Onko siis muka niin, että Postilla on joku iso säiliö, johon paketit heitetään ja uusimmat sieltä kasan päältä pääsevät kiertoon, mutta pohjalla olevat paketit jaetaan vasta sitten, kun ehditään purkaa sitä sumaa sieltä päältä? Koska tältä todellakin tuntuu.

Mies on tilannut Espanjasta housuja ja Englannista jonkun kirjan. Kumpikin tuli viikossa, eilen. Ja mun paketit on tilattu oikeasti viikko ENNEN postilakon alkua. Eikä sen postilakon pitänyt edes vaikuttaa paketteihin, mutta sille nyt ei tässä enää mitään voi. 

ap

No eikös se ole ihan loogista, että vanhimmat ovat siellä alimmaisena. Tuskin niitä kukaan ehtii ikäjärjestää.

Vierailija
9/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaperoisessa?

Ajattele nyt jos olet itse kotoa poissa pidemmän aikaa, niin päällimmäisenähän sinullakin luukusta tungetusta postikasassa on uusimmat.

Vierailija
10/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No eikös se ole ihan loogista, että vanhimmat ovat siellä alimmaisena. Tuskin niitä kukaan ehtii ikäjärjestää.

No ei kai niitä nyt päällekkäin pinota?

Vierailija
11/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin suoraan, ettei lakon takia ruuhkaan jääneet välttämättä ehdi jouluksi. Eli jos on tilannut lakon jälkeen, posti kulkee normaalisti, mutta ennen lakkoa tai lakon aikana tilatut voivat tulla vaikka tammikuussa.

Ihan kiva. Ja mä kun luulin, että 1,5 kuukautta ennen joulua tilatut joululahjat saapuisivat ajoissa perille. Kun meidän ja lajittelukeskuksen väliäkin on vain vaivaiset 2,5 kilometriä!! Mutta kun ei paketit liiku, niin ei liiku.

Jos olisin Postin johtoa, niin palkkaisin Postin maineen palauttamiseksi aika hemmetisti ylimääräistä väkeä töihin ja teettäisin 24h töitä niin, että ne perk*l**n paketit saataisiin kuluttajille ajoissa perille.

Vierailija
12/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti vanhemmat pitäisi jakaa ensin, mutta eihän tossa Postin touhussa ole mitään logiikkaa tai järkeä.

Vierailija
13/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijät ovat taatusti varastaneet ja tuhonneet lähetyksiä. En usko itse hetkeäkään että tuhannen euron arvoinen verkkokaupan pakettini tulee koskaan perille. Paketti oli lähetetty viikko ennen lakkoa. 

Vierailija
14/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti toimii logistiikka-alalla, ei logiikka-alalla.

Vierailija
15/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei kai niitä nyt päällekkäin pinota?

No nimenomaan pinotaan päällekkäin rullakkoon. Vai luulitko, että joka lähetykselle on jossakin jumalattoman isossa hyllyssä oma lokeronsa?

Vierailija
16/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti vanhemmat pitäisi jakaa ensin, mutta eihän tossa Postin touhussa ole mitään logiikkaa tai järkeä.

Millainen käsitys sinulla on varastotilojen käytöstä? Tietenkin vanhat on siellä vähemmän vanhojen ja ihan uusien takana, ja lähetyksiä käsitellään tasan siinä järjestyksessä kuin ne sieltä saadaan.

Vierailija
17/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin epäilen, että vanhimmat paketit on takana ja uudemmat niiden edessä fyysisenä esteenä. Oli ne sitten rullakoissa tai suuressa sammiossa.

Vierailija
18/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain lakon ajan eli pari viikkoa lajittelukeskuksessa lojuneen paketin kotiin heti ensimmäisenä lakon jälkeisenä päivänä. 

Sama täällä. Pienestä oli siis kiinni. Lakon aikana toiseen osoitteeseen tilaamani kulki saman lajittelukeskuksen kautta kyllä ihan normaalisti, ja pelkäsinkin pakettini hukkuneen kokonaan.

Vierailija
19/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen käsitys sinulla on varastotilojen käytöstä? Tietenkin vanhat on siellä vähemmän vanhojen ja ihan uusien takana, ja lähetyksiä käsitellään tasan siinä järjestyksessä kuin ne sieltä saadaan.

Minä olen toimistosihteeri ja säilön meidän varastoon koko ajan jotain. Meillä kaikki tilattu tavara laitetaan hyllyjen TAKAKAUTTA sisään, jotta vanhin tavara on aina edessä ja uusin takana. Näin tavara ei vanhene ja hommassa on jotain järkeä. 

Minkä ihmeen takia Postilla ei siis ole varastotiloissa vaikkapa juuri kahta ovea, josta takaa tuodaan uutta postia ja edestä viedään jatkuvalla syötöllä postia eteenpäin? Onko tosiaan niin, että LOGISTISESTI on mahdollista tunkea yhdestä ovesta vain kamaa sisään ja ottaa siitä sitten kätevästi ne lähimmät postit jakoon? Milloin ihmeessä ne taaimpana olevat sitten ovat jakovuorossa? Koko ajanhan sitä postia tulee lisää!!

Vierailija
20/42 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin Italiasta panettoneja myös vähän ennen lakon alkua. Piti syödä itsenäisyyspäivänä. Eipä syöty. Eikä tätä vauhtia syödä joulunakaan. Ne säilyy kyllä, mutta ei niitä kukaan enää tammikuussa halua syödä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän