Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs äiti syötti tänään hampurilaispaikassa n.7-8kk ikäiselle vauvalle hampurilaista.

Vierailija
14.06.2006 |

Oli likellä etten mennyt sanomaan asiasta. Yleensä ei toisten asiat kiinnosta.

T. Äiti 37-v

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tää oli porvoossa? tai ap ainakin sieltä

Vierailija
2/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietäisit hävetä! Nyt et viitsi laittaa perheellesi ravitsevaa ruokaa kun itse olet mässäillyt hampurilaisilla ja pirtelöllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin sunnuntaina annoin omalle 8kk:n ikäselle pojalle jäätelömaistiaisia.

Vierailija
4/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ton ikänen meilläkin söi sämpylää, jeuhelihaa, perunaa ja vihanneksia!

Get a life!

Vierailija
5/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös terveydenhoitaja ja olen edelleenkin sitä mieltä, että vauvan ei kuulu syödä hampurilaista kastikkeineen!

Vierailija
6/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on pieni niin vähän aikaa ja tuskin hampurilainen on ensimmäisten " täytyy-osata-syödä" -listalla. Ja miksi joku maistattaa omasta (kariesbakteerit) jäätelöstään (rasvaa, sokeria, maitoa) vauvalle? Mikä ihmeen kiire on saattaa vauva mahdollisimman pian roskaruoan maailmaan. Meinaatteko, ettei vauva sitten isompana osaa syödä ko. ruokia muuten?

Järki käteen ihmiset! Vauvoille vauvojen ruoat ja isompana voi sitten syödä isompien ruokia.

Vierailija
7/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän sitä leipää jotta saa itse syödä " rauhassa" isompien lasten kanssa. Siis silloin harvoin kun satutaan käymään, esim kaupunkireissujen päätteeksi.

Vierailija
8/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin vain sohaista arkaan paikkaan! T.ap

Vierailija
9/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin syötän lapselle melkein kaikkea, mitä itsellenikin. Vauva (juuri tuon 8kk ikäinen) on todella kiinnostunut kaikesta mitä teen ja tulee TODELLA suuri äläkkä, jos ei saa koittaa samaa, kuin minäkin. Jos annan sille palan siitä hampurilaisen sämpylästä, niin se kyllä säästää kovasti mun hermoja sekä kaikkien muiden korvia... (ei sillä, että olisin antanut lapselle hampurilaista, kun en käy itsekään syömässä niitä, mutta JOS...).

Vierailija
10/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin kumpikin lapsemme on ollut tosi kiinnostuneita muiden syömästä ruoasta, mutta eivät he metelöi, koska heillä on omat ruokansa (esim. maissinaksut).

Vierailija
11/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan meillä sille omat purkkiruoat mukana, mutta kun ne ei kelvanneet, vaan piti saada maistella äidin ja isän annoksista. Sen jälkeen ollaan silloin tällöin käyty hampurilaispaikoissa, lapselle tilataan ranskalaiset ja kananuggetit (ei se vielä hampurilaisista piittaa), eikä ole lapsi pilalle mennyt.

Vierailija
12/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä ole, vauva on vaan hyvin kiinnostunut kaikesta. Hyvin usein ei saa tahtoaan läpi asioissa (olen yksin hänen kanssaan, joten aika on rajallista...), mutta joskus on annettava periksi. Ja toisaalta, jos hän on kiinnostunut syömisestä, niin mikäpä sen otollisempi aika antaa maistiaisia :)

...eikä siis tosissaan saa mitään " lapsille epäterveellisiä" , mutta vihanneksia tulee äidin lautaselta vauvan lautaselle ja muita tollasia...

Joskus vaan se suu on tukittava ja aina niitä maissinaksujakaan ei ole saatavilla :)

14

Vierailija
13/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terkkuja vaan tutuille...

Vierailija
14/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa ravintoloissa pureskeli tyytyväisenä jotain leivänpalaa, kun omat mössöt oli syöty.

Vierailija
15/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen pysyi omissa ruoissaan 2 vuotiaaksi asti eikä edes valittanut.

Vierailija
16/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissa pakasteissa on aina valmiina suolaa ja sita sitten rasvaupotuksen jalkeen lisataan. nain on minulle kerrottu pikaruokapaikoista.

Vierailija
17/48 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienestä pitäen, hampurilaisiakin maistelivat jo alle vuoden vanhana.

Ärsyttää nämä nykyajan jutut kun kaikkea pelätään ja kauhistellaan.

Vierailija
18/48 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lapset kun ovat huomattavasti ikäistään pienempikokoisia ja saattavat kärsiä ravintoaineiden imeytymishäiriöistä joiden takia on lääkärien/ ravitsemusterapeutin määräys syöttää lapselle mäkkäriruokaa. Ja jos lapsella sattuu olemaan vielä runsas nesteenpoistolääkitys sairautensa takia, se ruuan suolakin on tarpeellista eikä pahasta...

Kaikki sairaat lapsetkaan eivät näytä sairailta päällepäin joten et voi millään tietää onko se lapsensa loppuelämän epäterveellisillä hampurilaisilla pilaava ihminen vain noudattamassa lääkärien ohjeita.

Vierailija
19/48 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisen reseptin saisi itsellekin :)

Mutta vakavasti, eikö ihmisillä ole enemmän periaatteita? Kauheasti vain toistellaan miten omalta lautaselta annetaan vain terveellisiä ruokia tai hampurilaisesta vain leipäosaa (miten vehnäjauho, suola, tyhjät kalorit voivat olla hyvä asia?). Missä ovat periaatteet, että vauvalle vain vauvalle sopivaa ruokaa? Tai omalta lautaselta ei anneta mitään, ettei kariesbakteeria tartuta lapselle?

Vierailija
20/48 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaisleipä on pelkkää vehnää ja se liha siinä on aivan liian suolainen vauvalle. terveisin terkkari

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän