Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni teeskenetelee orkkua?

Vierailija
14.06.2006 |

Itse en ole KOSKAAN. Jotenkin tuntuu, että mies pitää mua harvinaisena kun en saa parin minuuutin jyystöllä eikä oikein ymmärrä, että klittaa pitää hieroa. Käy vaan mielessä, että onko sen aiemmat partnerit näytelleet?

Ja jos teeskentelet niin miksi?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet frigidi.

Vierailija
2/17 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan yleensä aika helposti orkun, enkä näe mitään syytä teeskennellä. Peräti epäreiluahan se olisi. Mies luulisi, että nainen on tyydytetty ja toimisi samalla tavalla ensi kerralla. Sitä paitsi, eiköhän mies kuin mies huomaa, jos joku teeskentelee?? Ei emättimen sykkimistä orkun aikana voi esittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä siihen. Jos en saa, niin sittenpähän ainakin mies tietää, että hommassa jokin meni vikaan ja tietää koittaa ensi kerralla jotain muuta.

Vierailija
4/17 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pitkästä aikaa vapautunut tunnelma.

on ollut vuosi kuivaa ja elotonta.

Viimeaikoina ollaan saatu suhde taas toimimaan.

Hyväksyttiin toistemme seksuaaliset erot ja puhuttiin asiasta.

oli mukava kuulla kun vaimo sanoi, nyt mä haluun takaa ja kovaa.

oli kiimainen ja halusi munaa.

outoa kyllä, välillä jopa naurettiin toisillemme, ja tuttu vakava perussuorittaminen oli poissa.

Vierailija
5/17 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti sanoa, että vaimo sanoi aktin jälkeen ettei tarvinnut teeskennellä

olevansa hommassa mukana.

Vierailija
6/17 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun nyt mietin miksi, yllätyn itsekkin. Siksi etten loukkaa miestä, vaan hän saa tuntea olevansa mahtava rakastaja. Iso kalu hänellä on ja orkkujakin saan, mutta usein kyllä näyttelen. Tyhmähän mä olen, hänellä on itsetunto tosi korkealla muutenkin ja mä pönkitän sitä vaan lisää saamatta itse kehuja koskaan...

Vierailija
7/17 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies muuten vaan jatkaa ja jatkaa jyystämistä. Yleensä ei onneks tarvi teeskennellä, vaan saan suht helposti jos vaan fiilis on oikea

Vierailija
8/17 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun homma menee yhdeksi jyystöksi, eikä viitsisi miehelle sanoa että " hei lopeta jo, meni maku" .... Ei miehet mitään huomaa, kyllä niitä supistuksiakin saa aikaan ihan omasta tahdostakin.

Vierailija
9/17 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastavani vaimoani, kun hän teeskentelee saavansa kanssani orgasmin.

Vierailija
10/17 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset teeskentelevät orgasminsa. ei naisella ole fyysisisesti eikä psyykkisesti edes mahdollista saada orgasmia, on keksitty vaan miehiä tyydyttääkseen ja itsetunnon kohotusta varten

Vierailija
11/17 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan aina aidosti, vaikka mies kestäisi vaan sen 2 min

Vierailija
12/17 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät tunne saako nainen vai ei. Mulla tulee ainakin sellaset kouristukset pilluun, että siinä meinaa kalulle tulla tukalat paikat... En siis pysty teeskentelemään, vaan ei kyllä ole tarvettakaan.

Vierailija
13/17 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on hupaa - omaa salaista leikkiäni. Erityisen hupaa on teeskennellä ensimmäinen orkku ja saada sitten toinen oikea. Mieheni ei orkuistani numeroa tee. Aika itsekeskeinen seksin suhteen.

Vierailija
14/17 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos eivät tunne saako nainen vai ei. Mulla tulee ainakin sellaset kouristukset pilluun, että siinä meinaa kalulle tulla tukalat paikat... En siis pysty teeskentelemään, vaan ei kyllä ole tarvettakaan.

Vierailija
15/17 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi? Kerro miehellesi suoraan, mitä pitää tehdä ja sano, et parin minuutin pikamuna ei riitä! Mielestäni se on mieheltä todella itsekästä, kun hutasee pikapanot joka kerta.. Pääasia, et itse saa.. Minä en sellaiseen suostuisi, mut miehetkään ei ole ajatuksenlukijoita, et voipi olla, et asia korjaatuisi, kun kertoisit ihan sanoin.

Vierailija
16/17 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi kún orgasmit loppui kuin seinään niin teeskentelin ettei miehen ego kärsisi. Nyt en enään teeskentele vaan olen sanonut suoraan etten enään saa. Ei tarvii näyttää miehelle koska osaa kyllä koskettaa minua ja olen siis ennen saanut. Nyt en ole saanut ehkä n. vuoteen enkä tiedä syytä. Ne vain loppui. Itse saan kyllä yksin.

Vierailija
17/17 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siitä ylpeä. Etenkin, kun olen vielä aika huono saamaan, siihen tarvitaan kestävä kieli ja pitkä pinna (eikä kaikilla ole :P). Olen vaan ajatellut, että jumalauta jos sen pelin aloittaa, siitä ei loppua tule, ja kohta onkin nalkissa kun huomaa että hups, on tullut teeskenneltyä miehelle 10 vuotta ja nyt alkoi ahistaa se ettei saa... Ei ole minulla miesten itsetunto tai panohalut saamattomuuteeni kaatuneet. Nykyisen mieheni kanssa saan lähes aina, mutta joskus kun tuntuu, että nyt ei tule mitään, sanon sen suoraan, ja sitten pidetään muuten vaan kivaa.