Nykyään mikään ei riitä miehille
Ollaan niin ulkonäkö keskeisiä ihan oksettaa. Olin kuulemma ruma kun en ole mikään tyhmä fitness bimbo joka heruttaa pyllyä netissä kokoaika.
Kommentit (62)
No kun netti on täynnä näitä fitness tyyppei jotka taipuvat mihin vain spagaatteihin ja osaavat kaikkea, sen lisäksi matkustavat maailman ympärille.
Miesten mielestä he ovat niin positiivisia ja huikeita mimmejä. Tavallinen normipainoinen nainen jaa sijalle 100.
Oma puoliso sekä mieskaverit ihannoivat niin paljon näitä. Sit ne meille tytöille sanovat miksi et oo tollainen.
Fitness/jetset naisista on tullut miesten sankareita.
Tavallinen nainen joka on ahkera eikä aina jaksaa meikata ja tekee paljon ei ole enää minkäänarvoinen.
Onneksi naisilla ei ole yhtään ulkonäkökriteerejä miehille hahaha
Vierailija kirjoitti:
Ylijäämämies kirjoitti:
Suomessa on ikäluokassa 20-39 54 000 - 70 000 miestä enemmän kuin naista.
Meillä on siis suuri ylijäämämiesten joukko.
Tuossa ikäryhmässä on naisten markkinat. Monet miehet tekevät mitä vain, etteivät jää ylijäämämieheksi.Oisko laittaa jotain lähdettä tiedollesi?
http://tilastokeskus.fi/til/vaerak/2018/01/vaerak_2018_01_2019-11-22_ta…
http://tilastokeskus.fi/til/vaerak/2018/01/vaerak_2018_01_2019-11-22_ta…
Pelkästään suomen kansalaisissa on 41 000 miestä enemmän ikäryhmässä 20-39.
Vierailija kirjoitti:
No kun netti on täynnä näitä fitness tyyppei jotka taipuvat mihin vain spagaatteihin ja osaavat kaikkea, sen lisäksi matkustavat maailman ympärille.
Miesten mielestä he ovat niin positiivisia ja huikeita mimmejä. Tavallinen normipainoinen nainen jaa sijalle 100.
Oma puoliso sekä mieskaverit ihannoivat niin paljon näitä. Sit ne meille tytöille sanovat miksi et oo tollainen.
Fitness/jetset naisista on tullut miesten sankareita.
Tavallinen nainen joka on ahkera eikä aina jaksaa meikata ja tekee paljon ei ole enää minkäänarvoinen.
Ei kukaan minun kavereistani ihaile fitnessmimmejä. Ihan reilusti ylipainoisen naisen ovat hyväksyneet kumppanikseen. Mutta jos sinun oma puolisosi ja mieskaverit on jotain triathlonisteja, niin saattaahan heillä olla toiveita naisen liikunnallisuudesta
Vierailija kirjoitti:
tulee leveä elämä loppumaan lyhyeen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hä? Antaa kuulua hä? kirjoitti:
Hyvä idea tuo että verotetaan jokaista niin paljon että tilille jää vain tonni.
Jokainen opiskeluaikana kurjistellut tietää että vähälläkin pärjää. Näistä saa aina lukea että kyse on kulutustottumuksista. Nyt ympäristöongelmien aikana ei olisi oikein reilua ja varaa kerskakuluttaa tai että rahat jää lojumaan tilille, kun osa maapallon kansasta näkee nälkää.
Kovemmat verot vaan. Parempiosaisetkin aina antaa neuvoa miten pärjäsivät opiskeluaikana ja työttömänäkin pärjää kun vähän kiristää vyötä.
Sitä vyötä voisi kiristää ihan nytkin ja tehdä lopun kerskakulutukselle ja rahan lappaamiselle tileille.
Raha pitäisi jakaa ihmisten kesken.
Parempiosaiset itsekin ovat aina hehkuttaneet kuin niinkin alhaisella määrällä kuin 300e kk pärjää vallan mainiosti kun syö ryynejä ja makarroonia.
Se on vain se että miksi toisten pitää ja toisten ei ja toiset saa osallistua suurella rahamäärällä ympäristömme tuhoamiseen etelän lentojen ja auto-ostosten kanssa? Hä?
sorry ei käy minulle, eikä monelle muullekaan.
Ei sulta tai muilta paljoa kysellä. Tulee käynnistymään ihan automaattisesti vielä.
toistaiseksi kysellään ja sitten kun ei kysellä niin pistetään taas vuoden 1918 malliin.
mutta ylipäänsä tältä uhalta nukun yöni rauhassa. ei ole mitään yhteiskunnallista uhkaa anarko-markoilta tulossa. jos pyöräteline lentää ikkunasta sisään tai lyödään käsiraudoitettua natsia niin ei sillä vallankumousta tehdä.
Ihme vänkäämistä ja viimesen sanan nörtteilyä sulta.
Kai osaat nähdä kokonaisen kuvan maailmanlaajuisesti?
Sen että mihin tämä kaikki tulee päättymään ja että säännöstely ja säätely sekä tuloerojen poisto on väistämätön seuraus kaikelle tälle mikä on nyt käynnistynyt.
Pelkkä markkinatalous ajaa suoraan säätelyyn ja säännöstelyyn yhdessä kasvavan väestön kanssa.
Ihmiset tulee ja ottaa sen mikä heille kuuluu.
Ymmärrän hyvin jos triathlonisti etsii liikunnallista naista.
Mutta sitä en ymmärrä että ”Jorma” 50 -v. Etsii naista ikähaarukassa 18-40. Tämän lisäksi naisen tulee olla hoikka, sporttinen, isotissinen, naisellinen, pitkähiuksinen ja kaunis, iloinen, rento, seksinnälkäinen, mutta siveä, hyvä kokki,
”Jorma” itse on 20 kg ylipainoinen, huonot hampaat, ikää 50- vuotta, kalju, olut maha. ”Jorma” käy harvakseltaan kävelylenkillä ja joskus salilla, joten Tinderissä luobehtii itseään urheilulliseksi ja nuorekkaaksi, vaikka mikään näistä väittämistä ei naisten silmään realisoidu.
Vierailija kirjoitti:
Itse edellytän sitä, että nainen harrastaa aktiivisesti liikuntaa hyvällä motivaatiolla vähintään muutaman kerran viikossa ja kroppa myös näyttää hoikan timmiltä.
Itse urheilullisena miehenä en pysty kiinnostumaan naisista joiden liikunta rajoittuu esim koiran kanssa kävelyyn.
Minusta on ihan ok haluta että kumppani on liikunnallinen ja noudattaa muutenkin ns. terveitä elämäntapoja. Itse en kyllä jaksa stressata painosta ja timmiydestä liikoja. Se että harrastan liikuntaa 5-15h viikossa ja syön terveellisesti, ei kuitenkaan ole tehnyt minulle mitään fitness-kissan vartaloa 15% rasvoilla ja persikkaisella iholla. On selluliittia, muhkeat reidet ja ylimääräistä siellä täällä. Toki siellä alla on myös paljon lihasta, vartalo näyttää terveeltä ja vahvalta, kunto on hyvä ja olen muutenkin iloinen ja virkeä. Olen toki jo yli 30-vuotias, että varmaan aika iäkäs muutenkin jossain deittimarkkinoilla, ainakin tämän palstan mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan kuin jossain transsissa sen Pyllyn esittelyn kanssa kattomaa vaikka erna huskon ilmettä ei sillä ole kaikki kotona
Vähän ohi aiheen, mutta mikäs ihme tyyppi se tämä on? Kurkkasin kuvia. Ilmeisesti joku pyllylähettiläs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse edellytän sitä, että nainen harrastaa aktiivisesti liikuntaa hyvällä motivaatiolla vähintään muutaman kerran viikossa ja kroppa myös näyttää hoikan timmiltä.
Itse urheilullisena miehenä en pysty kiinnostumaan naisista joiden liikunta rajoittuu esim koiran kanssa kävelyyn.
Minusta on ihan ok haluta että kumppani on liikunnallinen ja noudattaa muutenkin ns. terveitä elämäntapoja. Itse en kyllä jaksa stressata painosta ja timmiydestä liikoja. Se että harrastan liikuntaa 5-15h viikossa ja syön terveellisesti, ei kuitenkaan ole tehnyt minulle mitään fitness-kissan vartaloa 15% rasvoilla ja persikkaisella iholla. On selluliittia, muhkeat reidet ja ylimääräistä siellä täällä. Toki siellä alla on myös paljon lihasta, vartalo näyttää terveeltä ja vahvalta, kunto on hyvä ja olen muutenkin iloinen ja virkeä. Olen toki jo yli 30-vuotias, että varmaan aika iäkäs muutenkin jossain deittimarkkinoilla, ainakin tämän palstan mukaan :)
Voi kuule, odota kymmenen vuotta. Itselläni on vähärasvainen, sporttinen vartalo. Hoikka ja siro. Pitkät hiukset ja naisellinen pukeutuminen. Luonne iloinen, ystävällinen, kiltti. Olen hyvä kokki. Talous kunnossa. Tykkään myös urheilusta ja seksistä.
Olen 45-v ja minusta on aidosti kiinnostuneita vain paljon iäkkäämmät miehet, ikäiseni miehet etsivät kolmekymppistä kaunista naista. Pahinta on, että kaikki ne ”urheilulliset” plus viisikymppiset miehet EIVÄT ole olleet urheilullisia, kaikilla on ollut ylipainoa n 20 kg ja urheilullinen kroppaa ei ole ollut.
Miehillä on ihan käsittämättömät harhaluulot itsestään siis neli-viisikymppisillä miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä en ymmärrä että ”Jorma” 50 -v. Etsii naista ikähaarukassa 18-40. Tämän lisäksi naisen tulee olla hoikka, sporttinen, isotissinen, naisellinen, pitkähiuksinen ja kaunis, iloinen, rento, seksinnälkäinen, mutta siveä, hyvä kokki,
”Jorma” itse on 20 kg ylipainoinen, huonot hampaat, ikää 50- vuotta, kalju, olut maha. ”Jorma” käy harvakseltaan kävelylenkillä ja joskus salilla, joten Tinderissä luobehtii itseään urheilulliseksi ja nuorekkaaksi, vaikka mikään näistä väittämistä ei naisten silmään realisoidu.
Miksi kalju mainitaan aina tällaisissa esimerkeissä jotenkin miehen "tasoa" laskevaksi ominaisuudeksi? En nyt tarkoita sellaista Kimmo Sasi-tyylistä kaljua, vaan siistiksi sheivattua.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pakko asiaa kommentoida nyt.
Ulkonäön merkitys korostuu nykyisin koska se on ainoa asia mikä erottaa sukupuolet toisistaan, ihmiset ei siis näe vastakkaisessa sukupuolessa muuta "ihmeellistä" kuin ulkonäön.
Omaa sukupuolta voi nykyisin tuoda esiin vain ulkonäön avulla ja tämä johtaa ulkonäköpaineisiin.
Vaatimukset kumppanille ovat todella kovat nykyisin muutenkin.
Minäkin syyllistyn tähän, en siis näe naisissa muuta erikoista kuin ulkonäön, muuten he ovat samanlaisia ja tekevät samoja asioita kuin me miehet.
Mies28
Jotenkin vähän outo suhtautuminen sulla. Onhan ihminen kokonaisuus. Kuka hemmetti jaksaa elää jonkun "ulkonäön" kanssa, ihan sama mitä siellä sisällä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kalju mainitaan aina tällaisissa esimerkeissä jotenkin miehen "tasoa" laskevaksi ominaisuudeksi? En nyt tarkoita sellaista Kimmo Sasi-tyylistä kaljua, vaan siistiksi sheivattua.
Koska se vaan on totta että kaljuus ei ole kaunista. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Nuoruuteen kuuluu tuuheat hiukset. Joten mies viestii nuorekkuutta kun päässä on hiukset, alkava ja edennyt kaljuus vanhentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä pakko asiaa kommentoida nyt.
Ulkonäön merkitys korostuu nykyisin koska se on ainoa asia mikä erottaa sukupuolet toisistaan, ihmiset ei siis näe vastakkaisessa sukupuolessa muuta "ihmeellistä" kuin ulkonäön.
Omaa sukupuolta voi nykyisin tuoda esiin vain ulkonäön avulla ja tämä johtaa ulkonäköpaineisiin.
Vaatimukset kumppanille ovat todella kovat nykyisin muutenkin.
Minäkin syyllistyn tähän, en siis näe naisissa muuta erikoista kuin ulkonäön, muuten he ovat samanlaisia ja tekevät samoja asioita kuin me miehet.
Mies28Jotenkin vähän outo suhtautuminen sulla. Onhan ihminen kokonaisuus. Kuka hemmetti jaksaa elää jonkun "ulkonäön" kanssa, ihan sama mitä siellä sisällä on?
Se mitä sisällä on ei ole millään tavalla liitännäinen naiseuteen, ulkonäkö on se mikä määrittää ihmisen sukupuolen.
Kyllä meille miehille oikeasti riittää. Suurinosa meistä ei oikein jaksa kisailla keskenään kuka saa kumppanin. Deiteillä sen näkee sitten jos sinne asti pääsee, että naiset etsii sitä kuuluisaa 10% miehistä, joita kuolaa kaikki naiset. Ihan tavallinen perusduunari äijä, joka ei kuolaa noiden bimbojen perään on itsekin samalaisia uuuh beibe, voi voi kunpa pääsis vähän.. Tavallinen nainen taas ei noita katsele yhtään.
Loppukaneetti, olet törmänny juuri noihin miehiin, jotka seurailee instassa noita Maisoja ja muita ja kommentoivat heille.
Olet siis itse hakemassa laatikkoleukaista lentäjää?
Vierailija kirjoitti:
Olet siis itse hakemassa laatikkoleukaista lentäjää?
Kyllä. Lisäksi harteikas laatikkoleukainen lentäjä toimii vapaa-ajalla marxilaisittain kirurgina vähäosaisten lasten hyväksi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö miesten mielestäsi tyytyä naisiin, jotka eivät sytytä ulkonäöllisesti ja salaa sitten katsella netistä niitä seksikkäitä naisia?
Kenenkään ei pidä tyytyä, ei miesten eikä naisten.
EriElämä on yhtä sopeutumista. Kyllä se seksikäskin nainen vanhenee ja löytyy seksikkäämpiä.
Hyvä seksi alkaa korvien välistä. Jokainen meistä vanhenee jatkuvasti. Mielummin mä otan sänkyyn vanhan osaavan kuin nuoren amatöörin. Kuitenkin jätetään ikärasismi sivuun niin yksi tärkeä juttu on mitä suoraan sanottuna vaadin naisilta. Se on aito halukkuus, Vaikka kalua käsittelisi vähemmän taitavasti mutta halusta niin sen kuulkaa huomaa,
Itsellä käynyt niin hyvä säkä että törmäsin osaavaan joka aidosti halusi. Siinä piti melkein nipistää itseä. Ei tämä voi olla todellista. Sentään muutaman vuoden sitä kesti. omalta puolelta olisin valmis yrittämään alkua uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se vaan on totta että kaljuus ei ole kaunista. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää? Nuoruuteen kuuluu tuuheat hiukset. Joten mies viestii nuorekkuutta kun päässä on hiukset, alkava ja edennyt kaljuus vanhentaa.
Niin sou piip mitä sitten kun tukka lähtee? Nuorin jäbä minkä tiedän niin siltä alkoi tukka lähteä alta parikymppisenä. Se joku pohjola niminen laulaja näytti jo 20 vuotiaana neli-viiskyt kynppiseltä. Itse olen 48 ja joillekkin on pitänyt näyttää ajokortti että uskovat sen.
Vähän on itselläkin kaljua. Sitä ei oaljon huomaa kun pidän nykyään letin lyhyenä. Enkä tod välitä siitä jos/kun huomaa, Henkisesti olen pitkä letti ja hevari aina ja ikuisesti. Siihen kuuluu sellainen asenne että saat olla mitä haluat kunhan et tee pahaa muille. Tällä asenteella vedän loppuun asti.
M48
Jos joku kuvaa lihaksiensa kehitystä niin miksi siitä pitäisi erityisesti huokua joku oman älyn korostus? Jos sinä pistät kauniista kukista pihallasi kuvan niin miten korostat siinä älykkyyttäsi?