Syyskuiset 2020
Kommentit (35)
Plussasin tapaninpäivänä, l.a. 1.9.
Täällä myös yksi plussaaja, La 1.9 näillä näkymin!
Haalean plussan sain testiin muutama päivä sitten, ja ensviikolla testailen vielä jos vahvistuisi plussa. Onnea kaikille plussanneille :)
Onko teillä neuvolat varattuna? Itselläni on parin viikon päästä ensin lääkäri, jossa tarkistetaan laskettu aika ja sen jälkeen otetaan ihan neuvolaan aika.
-E- kirjoitti:
Onko teillä neuvolat varattuna? Itselläni on parin viikon päästä ensin lääkäri, jossa tarkistetaan laskettu aika ja sen jälkeen otetaan ihan neuvolaan aika.
Itse soitin toissapäivänä neuvolaan, varasivat ajan kuun lopulle. Jännittävää, kun eka raskaus eikä tiedä miten siihen voisi varautua vähän etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
-E- kirjoitti:
Itse soitin toissapäivänä neuvolaan, varasivat ajan kuun lopulle. Jännittävää, kun eka raskaus eikä tiedä miten siihen voisi varautua vähän etukäteen.
Myös ensimmäistä odotan ja ollaan tässä nyt arvottu, että otetaanko varhaisultra vai ei. 🤔 Saisi ainakin mielenrauhan, että siellä ihan oikeasti on vauva tulossa ja se, että kasvaahan oikeassa paikassa.
Haluaisin hirveästi liittyä jo vauvaryhmiin facessa, mutta en vielä uskalla. Kuitenkin vasta niin vähän viikkoja. Ja jos siellä onkin tuttuja, joiden ei vielä halua tietävän.
Vierailija kirjoitti:
-E- kirjoitti:
Varautua mihin? Ekassa neuvolassa sinut punnitaan ja saat nipun lehtisiä. Ei siellä muuta vielä ole.
Haaleita viivoja tuli viime viikonloppuna ja lopulta 7.1. varmistui. Neuvola ajan varasin jo. Sieltä suositeltiin raskausajan vitamiinien aloittamista heti. Foolihappo erityisen tärkeä ja pitää muistaa, ettei A-vitamiinia ole vitamiinilisissä. Neuvola aika loppu kuusta. Tästä ensimmäisestä kolmanneksesta tulee niiiin pitkä, kun odottaa ekaa ultraa. Voisiko se olla jo huomenna?? :)
Kolmas lapsi tulossa <3
Täällä myös plussaaja! Neuvola varattu sekä varhaisultra viikolle 7, edellinen raskaus päättyi keskenmenoon joten nyt jännitetään. Toivottavasti tälläkertaa menee kaikki hyvin!
Heiii! Täällä yksi viime viikolla plussannut. LA 17.9. 😊
Täällä ensimmäistä lasta yritetään.
Ekalla yrityksellä jouduttiin keskeyttämään kun sydän ei lyönyt. Oli lopettanut kehittymisen rv.6. Nyt kuitenkin uusi tuloillaan ja rv.5 mennään. Kovasti jännittää myös, että meneekö kaikki tällä kertaa hyvin. Välillä huolestuttaa kun niin vähän oireita vielä.
Ihanaa, kun on tullut lisää plussia tänne!😍
Meillä on huomenna edessä lääkäri reissu, kun tarkastetaan laskettu aika epäsäännöllisen kierron takia. Omien laskujen mukaan ois menossa nyt rv.8.
Onko kellään ollut alkuraskaudessa veren sekaista pientä vuotoa? Mulla eilen vähän ihan hailakan vaaleanpunaista vuotoa ja nyt ihan paniikissa, että meneekö taas kesken ☹
Mulla ei ainakaan ole. Tänään just lääkärissä sanottiin, että voi tulla veristä vuotoa ja kannattaa olla yhteyksissä siinä tapauksessa. Entä jos soittaisit 116117, se on maksuton neuvontapalvelu jossa ne kartoittaa tilanteen ja käskee tarvittaessa menemään käymää lääkärillä. Ja on tosiaan 24/7 auki.
Tsemppiä hirmuisesti sinne!
Huoh🙄