Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen yhdynnänaikaisesta masturboinnista kysymys (miehille)

Vierailija
14.06.2006 |

Mitä miehet olette mieltä siitä että nainen masturboi itseään yhdynnän aikana. Minä itse saan parhaimman orgasmin niin että mies nai minua niin että olen alla ja samalla hieron klitoristani.

Miehenikin kyllä hoitaa koko paketin ihanasti, siis nainnin ja klitoriksen kiihottamisen, mutta itse tietää tahdin parhaiten.

Joten jos haluankin tehdä klittahommat itse, loukkaanko sillä miestä?

Ajattelisitko itse että et osaa tarpeeksi hyvin, jos nainen haluaa sen itse tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisestään kun vaimo rupeaa runkkaamaan kesken kaiken

ja monesti laitankin oman käteni vaimon käden päälle ja runkkaan

avuksi (takaapäin naidessa).

Vierailija
2/7 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on aivan luonnollista, että kaikki konstit ovat käytössä. Vaimoni otti omat sormensa mukaan pyynnöstäni. Kaikki kikat orgasmin ja tyydytyksen saantiin ovat sallittuja. Mielestäni on vielä vietävän mukavan näköistä kun nainen kiihottaa itseään vitusta tai rinnoista/nänneistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kun vaimoni masturboi itseään dildolla tai sormin. Orgasmin lähestyessä tai orgasmia saadessaan hän pyytää munaa sisäänsä. Tästä saa niin monenlaisia variaatioita. Itse pidän kullini valmiudessa ja kyllä vaimoakin kiihottaa katsella sykkivää kullia.

Vierailija
4/7 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipelöin klitoristani naidessa ja kun mies panee takaa niin lasken ylävartaloni niin alas, että voin hieroa nännejäni lakanaan.

Vierailija
5/7 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hipelöin usein klitoristani ja hyväilen rintojani. Mieheni sanoo, että se näyttää kauniilta ja kiihottavalta.

Vierailija
6/7 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska saan varman orkun, jos hoidan asian itse. Mies tykkää, koska usein laittaa mun käden klittalle ennen kuin itse ehdin jase selvästi kiihottuu, kun kosken itseni orkkuun. Eli anna mennä vaan, miehet tykkää ja sinä myös!!!!

Vierailija
7/7 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se älyttömän kiihoittavaa katseltavaa kun nainen tekee sen itselleen. Kaikki muukin naisen itseensä koskettelu on rakastelun aikana näyttää hyvältä, rintojen hyväily, pakaroiden sively vatsallaan maaten takaapäin naitaessa.