Laitatko raakaa valkosipulia leivän päälle?
Laitoin juuri hapankorpun päälle voita ja viipaloitua valkosipulia. Hyvää, mutta hieman vahvaa tuo valkosipuli. Polttelee suuta ja kieltä
Kommentit (57)
Pitäis varmaan aamupäivällä tehdä. Menetän aina yöuneni kun syön valkosipulia iltasella. En tiedä mistä johtuu.
Meikämandoliino kuullostelee sen ensin. Mut meikämandoliino onkin vähän viksumpi kuin te muut kun meikämandoliinon äö osamäärä arvokin on täys kybä!
T: Turo
Vierailija kirjoitti:
Pitäis varmaan aamupäivällä tehdä. Menetän aina yöuneni kun syön valkosipulia iltasella. En tiedä mistä johtuu.
Voi ei... toivottavasti ei käy minulle samoin
Vierailija kirjoitti:
Meikämandoliino kuullostelee sen ensin. Mut meikämandoliino onkin vähän viksumpi kuin te muut kun meikämandoliinon äö osamäärä arvokin on täys kybä!
T: Turo
Sellainen lösö valkosipuli on ällöö
Vierailija kirjoitti:
Öööö.....miksi laittaisin??
Koska se on hyvää? Nam.
Paahda uunissa niitä valkosipulinkynsiä, niin ei ole sitten niin tujuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei... toivottavasti ei käy minulle samoin
En usko, mä luulen että ei vaan sovi yhteen mun lääkitykseni kanssa jonka otan iltasella.
Ripottele valkosipulimurskalle hieman suolaa ja anna vaikuttaa hetken aikaa, niin pahin kitkeryys ja vahvuus tasoittuvat mukavasti. Sitten levität sitä leivän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ripottele valkosipulimurskalle hieman suolaa ja anna vaikuttaa hetken aikaa, niin pahin kitkeryys ja vahvuus tasoittuvat mukavasti. Sitten levität sitä leivän päälle.
Kiitos vinkistä! Nami
Mä tykkään syödä kokonaisia valkosipulinkynsiä. Haisenkohan pahalta?
Laitan silloin kun on tunne, että flunssa iskee. Olkoon vaikka placebo-vaikutus, mutta luotan siihen. On kyllä aika tömäkkää.
Hyi hele. Kai asut yksin? Ja pysy pliis lähivuorokaudet poissa julkisista kulkuneuvoista, kaupoista, väkijoukoista tai ehkä ylipäätään ihmisasutuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hele. Kai asut yksin? Ja pysy pliis lähivuorokaudet poissa julkisista kulkuneuvoista, kaupoista, väkijoukoista tai ehkä ylipäätään ihmisasutuksesta.
:D asun yksin, mutta olen töissä avotoimistossa. Nauttikaa siis aromeista.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään syödä kokonaisia valkosipulinkynsiä. Haisenkohan pahalta?
Haiset.
Välillä laitan ruisleivän päälle, joskus syön ihan vaan valkosipulinkynsiä pelkästään.
Ei tunnu missään, maistuu vaan välillä hyvälle (tulee siis himo ehkä 3krt vuodessa, muutoin en käytä koko valkosipulia ikinä, eli ainoastaan kausittaisen mielihalun ajamana ja suoraan suuhun tai ruisleivän päälle silputtuna).
Tietysti ja sitten matkustan junalla ruuhka-aikana 😍
En laita mutta olen sitä mieltä että jokainen saa laittaa jos niin haluaa, koska en ole fasisti enkä muukaan ihmisoikeusvastainen -isti.