Sinä, joka petit puolisoasi ja salasit sen:
Sinä, joka petit puolisoasi ja salasit sen:
Saiko puoliso koskaan tietää vai salasitko asian pysyvästi?
Miten käyttäydyit omaa kumppaniasi kohtaan kun tuo pettäminen/hairahtuminen/suhde oli ohi? Pyritkö olemaan ”täydellinen puoliso” ja hyvittämään kaikkea, vaikka oma kumppanisi ei olisi koskaan saanut tietää?
Ja tärkein: pääsit(te)kö suhteen / pettämisen yli vai jäikö ”janottamaan”?
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Jo on pettureilla selitykset. 😀
No niitähän tässä just kysyttiinkin! Luetun ymmärtämisongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut vuosien aikana useita suhteita, en osaa sanoa tietääkö puolisoni, hän ei ole koskaan sanonut mitään. En vaan voi olla olematta, pitää saada kokea huumaa, tiedän etten sovi avioliittoon, oliisn enemmänkin polyamorinen.
Toivottavasti miehesi eroaisi sinusta. Pettäjät pitäisi tuomita maksamaan kymmenien tuhansien korvaukset uhrille eli petetylle. Melkoisia sikoja nämä suominaiset.
Ja pettäjät jo alapeukuttaa urakalla :D Miehelle petetyksi tuleminen on yhtä karu kokemus kuin naiselle raiskatuksi joutuminen. Vain toisen te tietysti tuomitsette ja toista pidätte hassutteluna ja voimaannuttavana.
Olen mies eikä petetyksi tuleminen pahemmin hetkauttaisi, kunhan naisen käytös ei muuten muuttuisi.
Kaikki pettää ennemin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.
Miksi nämä pettämistarinat saavat yläpeukkuja? 😮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut vuosien aikana useita suhteita, en osaa sanoa tietääkö puolisoni, hän ei ole koskaan sanonut mitään. En vaan voi olla olematta, pitää saada kokea huumaa, tiedän etten sovi avioliittoon, oliisn enemmänkin polyamorinen.
Toivottavasti miehesi eroaisi sinusta. Pettäjät pitäisi tuomita maksamaan kymmenien tuhansien korvaukset uhrille eli petetylle. Melkoisia sikoja nämä suominaiset.
Ja pettäjät jo alapeukuttaa urakalla :D Miehelle petetyksi tuleminen on yhtä karu kokemus kuin naiselle raiskatuksi joutuminen. Vain toisen te tietysti tuomitsette ja toista pidätte hassutteluna ja voimaannuttavana.
Jos sinua yhtään lohduttaa niin minut on puskar%iskattu eikä tekijää saatu kiinni. - ensin lainattu
Oli ainakin vierasta jännittävää munaa?
Mielisairaat ja surkeimmat joutuvat juoksemaan ihmisen kiinni saadakseen seksiä. Toivon, että se mies on myöhemmin vangittu tai on kuollut. En pidä näitä asioita ollenkaan vertailukelpoisina. Pidä sinäkin r%iskausfantasiasi ajatuksen tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies eikä petetyksi tuleminen pahemmin hetkauttaisi, kunhan naisen käytös ei muuten muuttuisi.
Et sinä mikään mies ole vaan nössö alistuva aisankannattaja :D Kukaan tosimies ei paina villaisella naisensa vieraissa käyntiä vaan vaatii hyvitystä siitä taikka käy sitten kostoksi itse vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua yhtään lohduttaa niin minut on puskar%iskattu eikä tekijää saatu kiinni. - ensin lainattu
Mielisairaat ja surkeimmat joutuvat juoksemaan ihmisen kiinni saadakseen seksiä. Toivon, että se mies on myöhemmin vangittu tai on kuollut. En pidä näitä asioita ollenkaan vertailukelpoisina. Pidä sinäkin r%iskausfantasiasi ajatuksen tasolla.
Ei minulla sellaisia ole mutta sinua suosittelisin pitämään nuo pettämiset fantasioina etkä toteuttaisi niitä. Pettäminen on todella sairasta varsinkaan kun et kerro edes miehellesi jolloin hän voisi erota tuollaisesta valehtelijasta.
Jäin kiinni, mieheni Itki ja kysyi miksi petin. En osannut vastata, mutta lupasin olla uskollinen. Tilaisuuden tultua petin taas.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt fyysisen uskollisuuden merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki pettää ennemin tai myöhemmin, tavalla tai toisella.
Vain löysän moraalin omaavat pettävät. Sama asia irtoseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Jäin kiinni, mieheni Itki ja kysyi miksi petin. En osannut vastata, mutta lupasin olla uskollinen. Tilaisuuden tultua petin taas.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt fyysisen uskollisuuden merkitystä.
Olet hyvä esimerkki että suomalaiset naiset ovat alhaisen moraalin omaavia pettäviä h*roja. Toivottavasti jokainen mies kävisi pettämässä vaimoaan. Sen te naiset olette ansainneet kun noin kohtelette miehiänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minulla sellaisia ole mutta sinua suosittelisin pitämään nuo pettämiset fantasioina etkä toteuttaisi niitä. Pettäminen on todella sairasta varsinkaan kun et kerro edes miehellesi jolloin hän voisi erota tuollaisesta valehtelijasta.
Katsoin, että on lainattu eri viestiä. Olen kertonut miehelleni pettämisestä. Siltikään r%iskaus ja pettäminen eivät ole sama asia. Pettäminen on tietysti väärin ja voi jättää trauman, aina ei sitäkään koska yllättävän usein petetty ei välitä kumppanistaan. Sitä on monenlaista. R%iskatulle teko ei koskaan ole samantekevä.
Mikä nykynaisia oikein vaivaa? Onko tämä vieraissa käynti joku uusi trendi kun oikein mediassakin kannustetaan pettämään miehiä. Vielä 80-90 luvuilla tämmöinen olisi ollut häpeä. Tosin sen ajan naiset olivatkin järki päässä olevia tosinaisia eikä pilvilinnoissa eläviä prinsessoja.
Minulla on ollut jo 20 vuotta seksisuhde yhden ystävän kanssa. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Emme ole rakastuneita toisiimme, mutta meillä on harvinaisen hauskaa yhdessä sekä sängyssä että sen ulkopuolella. Tapaamme kahdestaan aika harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa. Kukaan ei tiedä, eikä saakaan tietää. Omatunto ei kolkuta.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut jo 20 vuotta seksisuhde yhden ystävän kanssa. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Emme ole rakastuneita toisiimme, mutta meillä on harvinaisen hauskaa yhdessä sekä sängyssä että sen ulkopuolella. Tapaamme kahdestaan aika harvoin, ehkä neljä kertaa vuodessa. Kukaan ei tiedä, eikä saakaan tietää. Omatunto ei kolkuta.
Miten suhtaudut jos miehelläsi olisi salasuhde? Olisiko hauskaa?
Huorissa olen käynyt, mutta en ole vaivautunut kertomaan vaimolle
Jotenkin luulisi että loogista olisi yrittää hyvitellä vaimolleen / miehelleen että on ollut jotain sutinaa jonkun toisen kanssa... niin kuin että tekisi palveluksia, toisi kukkia, tms. ja yrittäisi olla kaikinpuolin huomioiva puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin luulisi että loogista olisi yrittää hyvitellä vaimolleen / miehelleen että on ollut jotain sutinaa jonkun toisen kanssa... niin kuin että tekisi palveluksia, toisi kukkia, tms. ja yrittäisi olla kaikinpuolin huomioiva puoliso.
Siitähän puoliso alkaisi epäilemään. Harva petetty on itsekään niin ihana ja huomioiva, että häneen tehoaa hyvittely ja hyvänäpito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten suhtaudut jos miehelläsi olisi salasuhde? Olisiko hauskaa?
Jos pitää sen yhtä salassa kuin minä, niin mitäpä se haittaisi. Enhän minä sitä tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Eihän sillä puolisolla ole asian kanssa mitään tekoa.
Jollain otta koville. 5 viestiä perälkäin samalta tyypiltä 🤣