Mies ei osaa sanoa olenko hänelle oikea vai en
Olen tapaillut 35 v miehen kanssa elokuun lopulta. Hän sanoi että olen kaunis, seksikäs ja ihana mutta ei ole muuten varma olenko hänelle oikea. Meillä on seksiä joka kerta kun näemme. Olen itse 28 v. Mies on eronnut entisestä vaimostaan kesällä. Hän sanoi että minun kanssa on hyvä olla ja seksi on ihanaa mutta ei ole varma olenko hänelle oikea nainen, ei osaa vieläkään päättää seurustellaanko vai ei.
Nainen 28
Kommentit (74)
Mies on tullut vielä paljaalla sisääni mutta haluaa aborttia jos tulen raskaaksi. Viimeksi maanantaina yhdyntä ilman ehkäisyä. Jos tulen raskaaksi pidän lapsen kyllä.
AP
Miehet voi valehdella rakkautensa jopa vuosia. Julmuutta ja ilkeyttä.
Olin aina luullut että 35 v miehet ovat jo vastuullisia ja kypsiä, esimerkiksi tietävät mitä suojaamattomasta yhdynnästä voi seurata.
Ap
Mun mies ei halua muuttaa yhteen, ennen kuin on varma että teen hänelle lapsen. Kaksi vuotta seurustelua takana, "aikuisia" ollaan.
Miksi tätä upataan jatkuvasti? Keskustelu on jo ohi. Ihme huomionhakuisuutta.
Olet ihan loistolaastari, mutta et vaimomateriaalia.
Sattuu, mutta on se kurjaa roikotella tuollaisessa yli vuoden päivät ja kuulla että "joo en nyt oo koskaan oikein tuntenut sellaisia kipinöitä" jne.
vaikuttaa siltä, että mies ei ainakaan tee suunnitelmia sinun suuntaasi.
Uskon, että hän yrittää vielä saada asioita kuntoon entisen puolison kanssa. Tunteet ja ajatukset ovat entisessä ja siksi jäät syrjään suunnitelmista.
Kyllä sen tietää alusta saakka, jos jonkun kanssa homma on vakaalla pohjalla kehittymässä. Tietää, vaikka toinen olisi ”vaikeasti tavoiteltavakin”. Minusta tämä mies ei vaan näe sinua mitenkään osana todellisia tulevaisuuden suunnitelmia.
Mies on sanonut ihan hiljattainkin ettei halua enää entisen vaimon kanssa yhteen. Olen kysynyt nimittäin.
Raskaiden mahdollisuudesta, minulla on nyt alavatsa ollut kipeä ja turvonnut. Menen gynekologille ensi viikolla.
Ap
Ja mies koki eron vaimosta vaikeana koska on kiltti luonteelta ja naisten loukkaaminen on hänelle epämieluisaa. Nyt olen sanonut hänelle kaiken suoraan, miltä tämä kaikki tuntuu.
Ap
Juttelin miehen kanssa uudelleen. Hän sanoi, että ainoa este, miksei halua olla kanssani parisuhteessa (tähän mennessä se on ollut tapailua ja seksisuhde, jossa mies on odottanut syttyisikö kipinää), on, ettei ole kipinää. Hänen mukaansa minussa ei ole mitään vikana ja olen nätti, seksikäs, järkevä ja muuten hyvä. Mutta "kipinää" ei ole riittävästi. Mies on tosiaan 35 v ja on minua ehkä jotenkin lapsellisemman oloinen, hänellä ensimmäinen seurustelusuhde naisen kanssa oli ollut vasta 25-vuotiaana. Sen jälkeen pitkä liitto jossa meni naimisiinkin. Mies sanoi, että haluaa "ihastumisen" jotta voi olla parisuhteessa. Kysyin millaisiin naisiin hän oli elämänsä aikana ihastunut, kertoi että oli vaimon kanssa naimisissa ollessa ihastunut johonkin työkaveriin, joka oli aiheuttanut ihastuksen, koska työkaveri oli "energinen, huumorintajuinen, vitsikäs". Mies sanoi kuitenkin ettei olisi voinut sitä naista saada, koska nainen oli miehen sanojen mukaan "bilehile". Tuolloin mies oli ollut vieläpä naimisissa entisen vaimonsa kanssa.
Minusta mies vaikuttaa jotenkin kehittymättömältä, kuin teinipojalta. Sanoinkin hänelle, että voisin minäkin valita kumppanini pelkän ulkonäön perusteella, mutta en halua, koska tärkeämpää on muut asiat. Tämä lapsellinen mies, jota olen tapaillut, ei ole erityisen komea, mutta hän on nirsompi kuin minä. Ja nyt saatan olla jopa raskaana, koska gynellä käydessä kohtu oli suurentunut ja limakalvo paksu.
Mielipiteitä otetaan vastaan, mitä mieltä olette miehestä?
Ap
Mies ei ole komea, hänellä on iso nenä, on hieman ylipainoinen ja minun pituiseni, ja hänellä on lyhyet sormet. Mutta nirso hän on. Voisinpa sanoa, että jos hän on noin nirso, saattaa jäädä yksin. Eikä kaikki nuoret naiset välttämättä halua yli 35 v miestä. Mutta nyt on raskauden mahdollisuus hänen kanssaan, saa nähdä, mitä mies sanoo jos on seksinhimoissaan tehnyt minut raskaaksi.
AP
Mies ei ole tosissaan.