Mies ei osaa sanoa olenko hänelle oikea vai en
Olen tapaillut 35 v miehen kanssa elokuun lopulta. Hän sanoi että olen kaunis, seksikäs ja ihana mutta ei ole muuten varma olenko hänelle oikea. Meillä on seksiä joka kerta kun näemme. Olen itse 28 v. Mies on eronnut entisestä vaimostaan kesällä. Hän sanoi että minun kanssa on hyvä olla ja seksi on ihanaa mutta ei ole varma olenko hänelle oikea nainen, ei osaa vieläkään päättää seurustellaanko vai ei.
Nainen 28
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita seksihanat kiinni niin selviää.
Tämä on typerin juttu mitä voi tehdä. Minä jättäisin tuollaisen heti, sillä tuota on sitten luvassa tulevaisuudessakin. Ei noin.
Ihan vapaasti. Minä en ainakaan tekisi mitään niin intiimiä ihmisen kanssa, joka ei voi edes seurustella yksinomaan kanssani. Ties mitä tauteja mies kantaa.
Missä on sanottu että mies seurustelee muiden kanssa? Minä ainakin tahdon olla asiasta varma, näin vältytään monelta pettymykseltä. Panostan suhteeseen sitten kun tieden että se on sen arvoista. Jos joku painostaa duhteeseen seksihanojen kiinnilaitolla, tuo ei ole panostuksen arvoista.
Miksi mies sitten ei voi sanoa seurustelevansa aloittajan kanssa?
Koska ei ole varma. Huonoja kokemuksia edellisistä suhteista ja nyt haluaa olla varma jos aloittaa suhteen.
Sinua viedään kuin pässiä narussa.
Miehet tietävät heti jos on se oikea ja ovat suhteessa. Jos joku ei tiedä, niin ei halua suhdetta, ehkä vain seksiä ja seuraa tms. Vedä omat johtopäätökset, moni nainen kuluttaa näissä miehissä vuosia hukkaan, sinkkunakin parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on typerin juttu mitä voi tehdä. Minä jättäisin tuollaisen heti, sillä tuota on sitten luvassa tulevaisuudessakin. Ei noin.
Ihan vapaasti. Minä en ainakaan tekisi mitään niin intiimiä ihmisen kanssa, joka ei voi edes seurustella yksinomaan kanssani. Ties mitä tauteja mies kantaa.
Missä on sanottu että mies seurustelee muiden kanssa? Minä ainakin tahdon olla asiasta varma, näin vältytään monelta pettymykseltä. Panostan suhteeseen sitten kun tieden että se on sen arvoista. Jos joku painostaa duhteeseen seksihanojen kiinnilaitolla, tuo ei ole panostuksen arvoista.
Miksi mies sitten ei voi sanoa seurustelevansa aloittajan kanssa?
Koska ei ole varma. Huonoja kokemuksia edellisistä suhteista ja nyt haluaa olla varma jos aloittaa suhteen.
Ei ole mitään velvollisuutta odottaa kuukausitolkulla ja harrastaa seksiä "en ole varma" lauseen vuoksi. Sitten mies voi olla ilman seksiä sen ajan.
Haloo, mies on eronnut 3 KUUKAUTTA sitten, täysin ymmärrettävää ettei halua heti sitoutua uudelleen. Enemmän olisin huolissaan jos hän nyt jo olisi julistamassa seuraavalle muijalle miten tämä on "se oikea".
Fiksu mies. Ei eron jälkeen kannata suinpäin rynnätä uuteen suhteeseen.
Onko miehellä lapsia? Ehkä haluaa nyt vain nauttia sinkkuudesta tai sitten on useampi kierroksessa..
Vierailija kirjoitti:
Miehet tietävät heti jos on se oikea ja ovat suhteessa. Jos joku ei tiedä, niin ei halua suhdetta, ehkä vain seksiä ja seuraa tms. Vedä omat johtopäätökset, moni nainen kuluttaa näissä miehissä vuosia hukkaan, sinkkunakin parempi.
Ei todellakaan tiedä, viimeisessä suhteessa naisen käytös muuttui kahden vuoden jälkeen, eikä todellakaan ollut oikea. Siksi en tahdo ehkä suhdetta enää koskaan. Ei alussa voi tietää miten nainen reagoi kun alkuhuuma katoaa ja pitäisi silti pystyä sitoutumaan yhteisiin tavotteisiin. Jotku alkaa syyttelemään sinua tylsäksi tai joksikin muuksi, osa yrittää muuttaa sinua mieleisekseen ja jotkut paiskivat töitä että suhde toimisi. Kaikki on aika arpapeliä. Pätee varmasti myös miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Nainen, joka vaatii kesällä eronnutta tunnustamaan vankkumatonta rakkauttaan muutaman kuukauden seukkaamisen jälkeen on kohtuuton, itsestään epävarma, ajatuspoliisi ja kontroloija. Varma tapa saada mies ajattelemaan, että ei tästä laastarijutusta ole mihinkään vakavampaan. Se, että seksiä on tässä vaiheessa joka päivä on lähinnä itsestäänselvyys ihastumisen alussa. Suhde ei kuitenkaan tule syvenemään miksikään jos alat sössimään sen painostavilla vaatimuksillasi heti alkuun. Jos itse haluat miehen, joka on jo yli erostaan niin etsi sellainen niin saat edettyä nopeasti ja perheen. Sinussa ei ole välttämättä kummempaa vikaa, mutta on täysin luonnoton ajatus, ettei erosta selviämisessä menisi pidempään kuin heinä- ja elokuu.
Mä olen tämän kanssa samaa mieltä. Ap:n mies on sentään rehellinen tunteissaan. Mutta jos ap:lla on kova kiire vakiintua ja elämäntilanteet on muuten kovin erilaiset niin eihän tuosta sitten mitään tule. Painostaminen ei auta mitään. Muutenkin tuntuu, että nykyään ihmiset enemmän ajattelee millaisen suhteen haluaa, mitä itse siltä saa, mitä haluaa tehdä, mitä saavuttaa, kuin sitä, että rakastaako toista. Ei pidä antaa satuttaa itseään, mutta tuossa mies ei ole muuta kuin sanonut, että _ei tiedä_. Noin pian eron jälkeen tunteet on ihan luonnollisesti sekaisin. Rakkautta on ymmärtää, tai edes yrittää ymmärtää, toista silloinkin kun toinen on epävarma, peloissaan, ahdistunut jne. Ei vain silloin, kun puoliso kantaa kukkia ja julkisesti vannoo rakkauttaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan totta. Moni on eron jälkeen pitkäänkin epävarma siitä mitä haluaa lopulta mutta aika usein näistä ehkä vähän laastarisuhteena alkaneista jutuista voi tulla lopulta avioliittoja jos toinen jaksaa odottaa ja katsoa läpi toisen tempoilut ja angstaukset. Itse odotin miestäni 4 vuotta että päätti että yleensä enää haluaa mitään parisuhdetta ja perhettä. Jättikin minut monta kertaa välillä kun sitoutumiskammo iski mutta äkkiä tuli aina takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Haloo, mies on eronnut 3 KUUKAUTTA sitten, täysin ymmärrettävää ettei halua heti sitoutua uudelleen. Enemmän olisin huolissaan jos hän nyt jo olisi julistamassa seuraavalle muijalle miten tämä on "se oikea".
Kesästä on enemmän aikaa kuin 3 kk:tta! Jos mies sanoo ettei ole varma onko toinen se oikea, niin ei ole oikea. Se lause kertoo paljon. Miehet harrastavat laastarisuhteita ja seksisuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesästä on enemmän aikaa kuin 3 kk:tta! Jos mies sanoo ettei ole varma onko toinen se oikea, niin ei ole oikea. Se lause kertoo paljon. Miehet harrastavat laastarisuhteita ja seksisuhteita.
No erosta on silti ihan max. puoli vuotta vaikka olisi tapahtunut heti alkukesästä ja aloittajan kanssa heilastelua jatkunut sen 3kk. Jos aloittaja haluaa kumppanin joka vannoo ikuista rakkautta vaikka hädin tuskin tunnetaan, niin tämä mies ei selvästi ole hänelle.
Ja myös naiset harrastavat laastarisuhteita ja seksisuhteita.
"jos ei osaa sanoa", on kyse vain panojutusta, ei miehellä ole mitään tunteita sinua kohtaan- olet vain panokaveri
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hyvä tyttö miehen ajatuksia mieti, vaan päätä mitä SINÄ haluat. Jos et pysty ajattelemaan asiaa omalta kantiltasi, niin et ole ehkä valmis parisuhteeseen yleensäkään.
Näin on ja niin kuin lähes kaikki ovat sanoneetkkn, niin jos itse haluat nopeammin vastauksia ja pikaisempaa toimintaa, on mies on ehdottoman väärä.
Hän on juuri eronnut aikuinen mies, joka on nähnyt ainakin yhden avio/avoliiton alun, olon ja lopun. Ei hän halua mitään muuta kuin lohtupildeä toistaiseksi. Ne muut parisuhteen velvollisuudet eivät houkuta vielä pitkään pitkään aikaan.
Jos et siis malta odottaa, niin jatka matkaasi heti. Kuuntele itseäsi ja tunteitasi ja lopeta miehen painostaminen. Olet tiennyt ilmeisesti ihan alusta saakka mitä olet saamassa ja mitkä ovat miehen lähtökohdat, joten älä petä itseäsi luulemaan, että saisit nyt nopeasti muokattua hänestä itsellesi lastesi isin ja unelmiesi aviomiehen.
PsykologiPsyke kirjoitti:
"jos ei osaa sanoa", on kyse vain panojutusta, ei miehellä ole mitään tunteita sinua kohtaan- olet vain panokaveri
Tämä on todennäköisin olettama. Kyllä sen tietää että haluaako seksiä enempää. Mikä ei kuitenkaan tarkoita mitään pakkokiirettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihmisiä, joilla seksi kuuluu vain suhteeseen. Heille on luonnollista pitää seksihanat kiinni, kunnes on suhde eikä sillä ole mitään tekoa näpäyttelyn tai kouluttamisen tai haluttomuuden kanssa.
Voit tietysti olla miehelle pelkkä pano.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on oikeasti hyvä neuvo vaikka ymmärrän, että vastaajamiesten mielestä se ei ole hyvä. Mutta se on nyt tapa testata, että onko mies ap:n kanssa vain seksin takia vai sen takia, että hän on ihana ihminen.
Kyllä mies jaksaa odottaa hanojen aukeamista, jos hänellä on ap:n kanssa muuten hyvää yhdessäoloa. Mies voi olla parhaimmillaan jopa tyytyväinen siihen, että seksi ei ole koko yhdessä olemisen perusta ja ainoa syy, vaan suhteeseen tulee mukaan myös syvälliset keskustelut, mukava helppo ja lämmin oleminen ja arkisempi vivahde.
Jos mies taas tuimistuu seksittömästä hetkestä, niin se on sanomattakin selvää mitä tulevaisuus olisi hänen kanssaan.
Oletko noin yksinkertainen aloittaja? Eli mies haluaa vaan seksi ei suhdetta
Kysy siltä mieheltä että mitä se oikein haluaa, mitä se aikoo?