Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei osaa sanoa olenko hänelle oikea vai en

Vierailija
11.12.2019 |

Olen tapaillut 35 v miehen kanssa elokuun lopulta. Hän sanoi että olen kaunis, seksikäs ja ihana mutta ei ole muuten varma olenko hänelle oikea. Meillä on seksiä joka kerta kun näemme. Olen itse 28 v. Mies on eronnut entisestä vaimostaan kesällä. Hän sanoi että minun kanssa on hyvä olla ja seksi on ihanaa mutta ei ole varma olenko hänelle oikea nainen, ei osaa vieläkään päättää seurustellaanko vai ei.
Nainen 28

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksu mies. Ei eron jälkeen kannata suinpäin rynnätä uuteen suhteeseen.

True that. Mutta "oikea" ihminen saattaa tupsahtaa elämään hetikin, ja kun niin käy niin sen kyllä tietää ilman että tarvitsee miettiä. Eli ap, jos haluat suhteen jossa olette toisillenne suuret rakkaudet, jatka matkaa :)

Vierailija
42/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nyt mies ei ole vastannut minulle mitään kun kirjoitin miltä minusta tuntuu oikeasti. Hän kirjoitti kyllä aiemmin että ymmärtää jos haluan katsoa muita miehiä samalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks olemassa jotain oikeaa jos muutenkin tuntuu hyvältä? Onko hänellä aina aikaa sulle eikö sekin jo kerro että kiinnostusta on?

Vierailija
44/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks olemassa jotain oikeaa jos muutenkin tuntuu hyvältä? Onko hänellä aina aikaa sulle eikö sekin jo kerro että kiinnostusta on?

AP on pelkkä laastari. Pikkuhiljaa mies itsetuntonsa noustua alkaa katsoa eteenpäin ja lähtee testailemaan muita vaihtoehtoja. Jokainen ymmärtää ettei kukaan ole valmis eronsa jälkeen heti uuteen suhteeseen.

Vierailija
45/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi sanon mutta olet vain laastari miehelle.

Vierailija
46/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on pelkkä harha. Ei pelkkä näkeminen takaa riittävää kiinnostusta. Sillä tavalla voi kyllä kätevästi pitää toista löyhässä hirressä: antaa vähän ymmärtää mutta ei oikeasti lupaa mitään. Jos mies on vielä sanonut, että ymmärtää jos ap haluaa katsella toisia miehiä niin se on ihan selvä merkki, että kannattaa tosiaan tehdä niin. Aidosti kiinnostunut tai ihastunut ihminen ei ota riskiä sanomalla noin.

Vierailija
47/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eronneet miehet on ihan pihalla mitä haluavat. Tuossa satuttaa vaan itseään.

Vierailija
48/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Jaakoppi! Kiitos kun kerroit avoimesti, mitä tunnet. Tykkään susta paljon ja siksi oli ikävä kuulla, että sulla ei sen suurempia tunteita ole. Mä etsin kumppania seurustelumielessä ja siksi meidän satunnainen tapailu ja seksisuhde ei ole sitä, mitä haen. Toivon sulle kaikkea hyvää jatkoon ja toivottavasti me molemmat löydetään se mitä etsitään. Hymyillään, kun tavataan!

Vierailija
49/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä tiedä, koska tulee vastaan se "oikea". Omasta erostani oli 5 kk ja hän ei ollut vielä eronnut. Silti ollaan oltu tapaamispäivästä alkaen yhdessä parikymmentä vuotta. 

Vierailija
50/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika. Avioerosta toipuminen kestää muutaman vuoden. Mieshän on vielä aivan sekaisin. 

Vierailija
51/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii juosta kun ei ole vahvoja tunteita.

Vierailija
52/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei osaa sanoa, niin vastaus on helppo: EI

Vierailija
53/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Nyt mies ei ole vastannut minulle mitään kun kirjoitin miltä minusta tuntuu oikeasti. Hän kirjoitti kyllä aiemmin että ymmärtää jos haluan katsoa muita miehiä samalla.

Ap

Tuo miehen vastaus kertoo, että hänkin katselee samalla muita naisia ja sinä olet siis hänelle vain helposti saatavilla olevaa väliaikaista panoseuraa.

Vierailija
54/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli itse hakenut eroa entisestä vaimosta. Syinä oli kuulemma ollut ettei vaimolta saanut riittävästi seksiä ja että muuten ei ollut onnellinen. Eli aika pinnalliset syyt. Minä täytän nyt osittain sitä mitä mies haluaa mutta en ole myöskään täydellinen. Mies etsii jotain täydellistä sielujen sympatiaa tms.

Ap

Vierailija
55/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli itse hakenut eroa entisestä vaimosta. Syinä oli kuulemma ollut ettei vaimolta saanut riittävästi seksiä ja että muuten ei ollut onnellinen. Eli aika pinnalliset syyt. Minä täytän nyt osittain sitä mitä mies haluaa mutta en ole myöskään täydellinen. Mies etsii jotain täydellistä sielujen sympatiaa tms.

Ap

Eikös kaikki etsi sielujen sympatiaa? Mitä sä itse etsit?

Vierailija
56/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinä haluat tuollaisen miehen itsellesi loppuelämäksesi? Miksi ihmeessä? Seksin vonkaaja, joka kiukuttelee, kun sitä ei ole tarjolla aina herran halutessa.

Vierailija
57/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole se oikea. Tuskin on kukaan muukaan, paitsi vaimonsa jonka kans edelleen liitossa.

Vierailija
58/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tämä on joko trolliketju tai sitten AP on stupido

Vierailija
59/74 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on harrastanut kanssani keskeytettyä yhdyntää mutta sanoi että jos tulisin raskaaksi abortti olisi para vaihtoehto. Kunnon sika.

Ap

Vierailija
60/74 |
12.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä