Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa sanoa olenko hänelle oikea vai en

Vierailija
11.12.2019 |

Olen tapaillut 35 v miehen kanssa elokuun lopulta. Hän sanoi että olen kaunis, seksikäs ja ihana mutta ei ole muuten varma olenko hänelle oikea. Meillä on seksiä joka kerta kun näemme. Olen itse 28 v. Mies on eronnut entisestä vaimostaan kesällä. Hän sanoi että minun kanssa on hyvä olla ja seksi on ihanaa mutta ei ole varma olenko hänelle oikea nainen, ei osaa vieläkään päättää seurustellaanko vai ei.
Nainen 28

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvä tyttö miehen ajatuksia mieti, vaan päätä mitä SINÄ haluat. Jos et pysty ajattelemaan asiaa omalta kantiltasi, niin et ole ehkä valmis parisuhteeseen yleensäkään.

Vierailija
2/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seksihanat kiinni niin selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan vakavan suhteen ja perheen, lapsia ei ole vielä. Tästä miehestä ei ota selvää.

Ap

Vierailija
4/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ylipäänsä usko siihen, että on jotain oikeaa (tai väärää) kumppania. Vaikka olen pitkässä parisuhteessa niin en minä sanoisi mitään oikeasta ja väärästä. Aika näyttää, mitä tapahtuu.

Vierailija
5/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on typerin juttu mitä voi tehdä. Minä jättäisin tuollaisen heti, sillä tuota on sitten luvassa tulevaisuudessakin. Ei noin.

Vierailija
6/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen: ei ole mitään oikeaa ja väärää. Tollaisen ajatteleminen kertoo minusta sellaisesta epäkypsyydestä, joka olisi ihan riittävä karkotin ainakin minulle.

N30

Vierailija
7/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jollei pysty edes seurustelemaan niin mitä sen panopuuna olet? Ei ole vielä käsitellyt eroaan, miehillä siihen menee yleensä useampi vuosi.

Vierailija
8/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan vakavan suhteen ja perheen, lapsia ei ole vielä. Tästä miehestä ei ota selvää.

Ap

Jos miehestä ei ota selvää, niin se kertoo kaiken. Näitä 'epäselviä' miehiä on ollut ihan liikaa tuttavapiirissä ja jokaikinen tällainen suhde on päättynyt katastrofiin eli ero on tulossa ennen pitkää. Jos mies on tosissaan kanssasi ja haluaa rakentaa yhteista suhdetta loppuelämän ajaksi, niin hän kyllä tietää sen ja haluaa pitää sinusta kiinni. Minulla kävi tuuri, kun löysin vakavaa suhdetta etsivän miehen. Hän on tehnyt selväksi minulle, että haluaa olla minun kanssani hamaan tulevaisuuteen asti. Mikään ei ole epäselvää, eikä tarvitse arvuutella. Tässä suhteessa on turvallinen ja luottavainen olo. Mies ei selvästikään halua sitoutua sinuun. Kenties haikailee vielä exää tai sitten menojalka vipattaa eron jälkeen niin, että haluaa nauttia nyt jonkin aikaa viriilistä elämästä ja vaihtelusta.

Vierailija
9/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on typerin juttu mitä voi tehdä. Minä jättäisin tuollaisen heti, sillä tuota on sitten luvassa tulevaisuudessakin. Ei noin.

Ihan vapaasti. Minä en ainakaan tekisi mitään niin intiimiä ihmisen kanssa, joka ei voi edes seurustella yksinomaan kanssani. Ties mitä tauteja mies kantaa.

Vierailija
10/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihanojen kiinni laittaminen kertoo kyvyttömyydestä ratkaista ongelmia rakentavilla keinoilla. Sellainen ihminen ei taatusti ole minulle oikea, joka laittaa seksihanat kiinni "testatakseen" minua. Siiten sitä kohta jo "näpäytellään" huumorin varjolla ja ihmetellään kun miestä ei kiinnosta. Koittakaa kasvaa aikuisiksi.

Vierailija
11/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Nainen, joka vaatii kesällä eronnutta tunnustamaan vankkumatonta rakkauttaan muutaman kuukauden seukkaamisen jälkeen on kohtuuton, itsestään epävarma, ajatuspoliisi ja kontroloija. Varma tapa saada mies ajattelemaan, että ei tästä laastarijutusta ole mihinkään vakavampaan. Se, että seksiä on tässä vaiheessa joka päivä on lähinnä itsestäänselvyys ihastumisen alussa. Suhde ei kuitenkaan tule syvenemään miksikään jos alat sössimään sen painostavilla vaatimuksillasi heti alkuun. Jos itse haluat miehen, joka on jo yli erostaan niin etsi sellainen niin saat edettyä nopeasti ja perheen. Sinussa ei ole välttämättä kummempaa vikaa, mutta on täysin luonnoton ajatus, ettei erosta selviämisessä menisi pidempään kuin heinä- ja elokuu.

Vierailija
12/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksihanojen kiinni laittaminen kertoo kyvyttömyydestä ratkaista ongelmia rakentavilla keinoilla. Sellainen ihminen ei taatusti ole minulle oikea, joka laittaa seksihanat kiinni "testatakseen" minua. Siiten sitä kohta jo "näpäytellään" huumorin varjolla ja ihmetellään kun miestä ei kiinnosta. Koittakaa kasvaa aikuisiksi.

Miksi ihmeessä seksiä pitäisi harrastaa jonkun satunnaisen tuttavan kanssa, joka ei edes tiedä, haluaako suhdetta kanssasi? Eri asia, jos ollaan oikeasti yhdessä.

Vierailija
13/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei taida olla sopiva

mies51v

Vierailija
14/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vapaasti. Minä en ainakaan tekisi mitään niin intiimiä ihmisen kanssa, joka ei voi edes seurustella yksinomaan kanssani. Ties mitä tauteja mies kantaa.

Missä on sanottu että mies seurustelee muiden kanssa? Minä ainakin tahdon olla asiasta varma, näin vältytään monelta pettymykseltä. Panostan suhteeseen sitten kun tieden että se on sen arvoista. Jos joku painostaa duhteeseen seksihanojen kiinnilaitolla, tuo ei ole panostuksen arvoista.

Vierailija
15/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Nainen, joka vaatii kesällä eronnutta tunnustamaan vankkumatonta rakkauttaan muutaman kuukauden seukkaamisen jälkeen on kohtuuton, itsestään epävarma, ajatuspoliisi ja kontroloija. Varma tapa saada mies ajattelemaan, että ei tästä laastarijutusta ole mihinkään vakavampaan. Se, että seksiä on tässä vaiheessa joka päivä on lähinnä itsestäänselvyys ihastumisen alussa. Suhde ei kuitenkaan tule syvenemään miksikään jos alat sössimään sen painostavilla vaatimuksillasi heti alkuun. Jos itse haluat miehen, joka on jo yli erostaan niin etsi sellainen niin saat edettyä nopeasti ja perheen. Sinussa ei ole välttämättä kummempaa vikaa, mutta on täysin luonnoton ajatus, ettei erosta selviämisessä menisi pidempään kuin heinä- ja elokuu.

Jos on ihastunut ja on seksiä, niin voidaan sopia, ettei tapailla muita, ja seurustellaan. Ei siinä muuta kukaan vaadi vannomaan. Seukkaamistahan tuossa ei aloittajan mukaan ole vielä edes aloitettu.

Vierailija
16/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä on sanottu että mies seurustelee muiden kanssa? Minä ainakin tahdon olla asiasta varma, näin vältytään monelta pettymykseltä. Panostan suhteeseen sitten kun tieden että se on sen arvoista. Jos joku painostaa duhteeseen seksihanojen kiinnilaitolla, tuo ei ole panostuksen arvoista.

Miksi mies sitten ei voi sanoa seurustelevansa aloittajan kanssa?

Vierailija
17/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä seksiä pitäisi harrastaa jonkun satunnaisen tuttavan kanssa, joka ei edes tiedä, haluaako suhdetta kanssasi? Eri asia, jos ollaan oikeasti yhdessä.

Tätä pitää kysyä aplta.

Vierailija
18/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on ihastunut ja on seksiä, niin voidaan sopia, ettei tapailla muita, ja seurustellaan. Ei siinä muuta kukaan vaadi vannomaan. Seukkaamistahan tuossa ei aloittajan mukaan ole vielä edes aloitettu.

Hups, luin, että joka päivä, eli siis joka kerta kuin nähdään... Ehdin jo päätellä, että tällä tahdilla on muutettu yhteen ja ap haluaa jo kosinnan ym. Perun puheeni.

Mutta mies ei ole vielä yli erosta, nainenhan hänet varmaankin jätti. Omat eksäni (poikaystäväni ovat soitelleet perään vuodenkin jälkeen) ja jos jättäisin mieheni niin en tiedä löytäisikö ikinä ketään. Eli tuo mies ei ole luultavasti vielä niin ihastunut kuin ap vaikka ap olisikin ihana koska on kemiallisesti riippuvainen vielä eksästään. Kannattaa siis etsiä myös tunnetasolla vapaa mies. Ei se helppoa ole, mutta sen arvoista. Älä yritä tyrkyttää itseäsi jämämiehelle.

Meniköhän huti taas...

Vierailija
19/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä luki, että 20-40 v miehiä on Suomessa 70 000 kpl enemmän kuin naisia.

Jospa ap katsoisit jonosta seuraavan.

Vierailija
20/74 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap - mies pitää sinua varalla, odottaa tai yrittää jotain megabeibiä, jos ei saa sitä, "tyytyy" sinuun. Kyllä mies siirtää vaikka vuoren , jos on rakastunut/ihadtunut naiseen. Sori. Mutta jos haluat tästä huolimatta jäödä, niin jää. Itse miettisin haluaisinko olla varavaihtoehto.....