Meillä on jouluna vain aineksia tarjolla
Valmiita viinakaupasta ostettuja viinaineksia. Mites teillä?
Kommentit (5)
Ite oo tislannu ainekset joka jouluksi.
Mennään valmiiseen pöytään. Eikä tarvi viedä mitään
Niin meilläkin, lantut, perunat ja porkkanat ym. ovat pöydällä, jokainen tehköön niistä mieleistään.
Vierailija kirjoitti:
Mennään valmiiseen pöytään. Eikä tarvi viedä mitään
Inhoan noita loisia jotka eivät pysty omaa jouluaan tekemään. Säästävät omaan ulkomaanmatkaan ja ottavat koko juhlan hyödyn toisista irti. Vastineeksi he eivät koskaan maksa ja järjestä joulua muille. Minun äitini oli oli sellainen että aina mentiin toisten nurkkiin ja toisten siivelle eikä hän saitana koskaan järjestänyt muille sitä joulua. Meillä ei ollut edes kuusta kun ei ollut koristeitakaan siihen. Nyt aikuisena koristen kodin jouluiseksi jo marraskuun alusta ja joulua juhlitaan siitä lähtien joka viikonloppu jolun loppuun asti. Ei ahdista ollenkaan tuhlata vähän turhaankin sillä kerran me täällä vaan eletään. Alussa tuli kamalan huono- omatunto että tuhlaanko liikaa. En ole lapsuudenkodistä lähdettyäni koskaan mennyt valmiiseen pöytään ja jouluun vaan haluan tehdä ihan itse kaiken. En saa aikaani kulumaan jos olisin kuin jossain hotellissa. Työtä tehneenä lapsesta asti ei onnistu vain sellainen lorviminen ja paskan jauhamisessa ei aika kulu.
todennäköisesti salaatit teen itse, eli italiansalaatti, ehkä perunasalaatti. Laatikot valmiina ehkä? Graavilohi tiskiltä, kinkku paistetaan itse. Lapset haluaa kananmunanpuolikkaita, joihin päälle valmista katkarapumönjää.
Ollaan vain oman perheen kesken. Minimistressillä mennään.