Juho Eerola pyytää (pakon edessä) uutisissa anteeksi vinosilmäkuvaansa, ja
sanoo irvailleensa Miss Suomi-organisaatiolle. MUTTA miksi ihmeessä kansanedustajan tehtäviin kuuluisi sanoa mitään Miss Suomi-instituutiosta, piti hän itse siitä tai ei. Kukaan ei ole kysynyt hänen mielipidettä asiaan, enkä usko se kuuluvan kansanedustajan/mepin toimenkuvaan!
Kommentit (23)
Faktat:
-EI kettuilut missiorganisaatioille, vaan osoitti mieltään sille ettei muka saisi leikkiä "kiinalaista". Missiä olisi voinut muulla tavoinkin tukea!
-Ihan varmasti on jokin iso taho asiasta jyrähtänyt (enkä puhu nyt persuista!) ja tietää että kakka on lentämässä tuulettimeen --> koittaa epätoivoisesti pelastaa itsensä.
Jatkaa siis irvistelyään tuolla muka anteekspyynnöllä. Eerola on koulutukseltaan lähihoitaja. Tuottaa muille lähihoitajille häpeää yksinkertaisuudellaan.
Anokin sanoi aikanaan Eerolalle, että tekisi mieli tirvaista.😁
Eiköhän se ole kiinni kuka pilkkaa kiinalaisten silmiä. Ministeriltä se oli totaalinen floppi. Samoin näköjään missiltä.
Eerolan tekemiset ei ketään kiinnosta. Miksi tästä pitää jauhaa. Mieshän on täysi pelle muutenkin
Eerola ei pyytänyt kuvaa anteeksi. Pahoitteli sitä että muut ovat ymmärtäneet väärin.
Miksi käytät vanhaa nimeä, kun hän eilen ilmoitti, että hän on Sarah!
Persut on kuohittu puolue. Vain Keskisarja uskaltaa puhua faktoja ja olla pyytelemättä anteeksi. Ennen mestari servasi mutta nykyään nuolee vain cuckrainaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ovat kyllästyneitä persuihin.
Tekee varmaan hyvää ulkomaankaupalle nämä kuvat. Muutenkin järkyttää kuinka näin vajaa älyiset ja harkintakyvyttömät ihmiset vastaavat Suomen turvallisuudesta.
Ei jumalauta!
Tämä! Ihmetyttää että mistä nämä Persut edes tulivat ja heidän äänestäjänsä? Onko netin syytä/ansioita, sieltä löytynyt hönö yleisö tällaisille? Muuten olisi jäänyt johonkin kaljakuppilan nurkkapöytään nämä jutut?
Itse olen aiemmin pitänyt suomalaisia ihan fiksuina. Nyt en enää.
Eerola on mukaan ryntäävä typerys. Huomionhakuinen. Henkilö, jolla ei ole mitään omia mielipiteitä, mutta on valmis lähtemään minkä tahansa somehölmöyden vietäväksi. Säntäilee sinne tänne, toivoen saavansa edes jostain kannatusta. Erehtyy kertaa toisensa jälkeen. Surullista ja valitettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee varmaan hyvää ulkomaankaupalle nämä kuvat. Muutenkin järkyttää kuinka näin vajaa älyiset ja harkintakyvyttömät ihmiset vastaavat Suomen turvallisuudesta.
Ei jumalauta!Tämä! Ihmetyttää että mistä nämä Persut edes tulivat ja heidän äänestäjänsä? Onko netin syytä/ansioita, sieltä löytynyt hönö yleisö tällaisille? Muuten olisi jäänyt johonkin kaljakuppilan nurkkapöytään nämä jutut?
Itse olen aiemmin pitänyt suomalaisia ihan fiksuina. Nyt en enää.
Vanhoina hyvinä aikoina olivat Kokoomuksessa ja Kepussa mm. Aittoniemi ja Seppo Kanerva. Melenkiintoista on myös miten on unohdettu Kokoomusedustajien mielipiteet työttömistä mutta ilmeisesti kantasuomalaisten köyhien pilkkaaminen on ok median ja vasemmiston mielestä kun siitä ei tule vastaavaa kohua.
Vierailija kirjoitti:
Eerola ei pyytänyt kuvaa anteeksi. Pahoitteli sitä että muut ovat ymmärtäneet väärin.
Taas uhritumista: Äitiiii, kaikki muut aina ymmärtävät minut väärin.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava kuva oli kyllä.😅👌
Näytti vähän Jukka Rasilan hahmolta Julmahuvista 😆
Vierailija kirjoitti:
Aivan mahtava kuva oli kyllä.😅👌
Olisiko sinun mielestä mahtavaa jos jokainen kansanedustaja julkaisisi itsestään kansalle tuommoset kuvat . VASTAA. .👿👿👿👿
Persu on taas itsensä kanssa eri mieltä. Melko jakomielitautista porukkaa etten sanoisi.
Orpo oli vienyt vessaan ja painanut pään vessanpönttöön. Eerolan oli pakko alistua anteeksipyyntöön, kun kovis Petsku vaati.
Ei jumalauta!