Mä en jaksa tätä loppuraskautta ja hellettä :( :(
Jalat on kuin kaksi tukkia kun on älytön turvotus (loppuraskaus) eikä jalkojen päällä voi oikein yhtään olla. Ja esikoinen ei anna hetken rauhaa levätä :´( Mä en jaksa, en jaksa enää odottaa :´(
Kommentit (37)
Jotkut asunnot esim. todella kuumia, kun vähänkin paistaa aurinko... Jos taas viileä kämppä missä asustella ja parhaassa tapauksessa järvi vieressä missä viilentyä, niin mikäs sen ihanampaa...;)
Ei muuten ole helppoa tämä alkuraskauskaan ja helle. Muutenkin koko ajan huono olo ja oksettaa. Tuskanhien päälle vielä hellehiki ja jo on naama valkoinen kuin lakana.
Itsellä laskettu aika heinä-elokuun vaihteessa, eli ehdin nauttia hyvin niistä iki-ihanista heinäkuun helteistäkin. Vielä ei pahemmin turvota, toivottavasti ei alakaan turvottaa.
Mukavia viime metrejä !
Mitä antaisinkaan siitä että olisin nyt vielä raskaana!
Olisi kivaa kun olisi nyt kunnon vauvamaha ja vaikka ne tolppajalatkin, ihan sama, ja vaikka tukala olokin....mutta kun vauva ei pysynyt kyydissä mukana ja sain keskenmenon rv 15.
Eli olkaa onnellisia että olette vielä raskaana, en oikeen voi ymmärtää tuollaisia turhan marisioita!
Liitoskivut on olleet hirveät jo viimeiset 15 viikkoa, polvet on järkyttävän kipeät, turvottaa, mutta mikä pahinta en jaksa valvoa. Lapset jää lomalle hoidosta viikon päästä. Mahtaa mies ihmetellä kun tulee töistä kotiin ja kakaroista ei tietoakaan. En vaan jaksa välittää kun nukuttaa....
Kun saadaan se plussa testitikkuun niin aletaan vinkuun!!
Mulla on ollu vaan 2 kertaa LA kesän yli.. toinen syyskuun alussa ja toinen elokuun alussa, aina niitä helteitä tulee ja menee. Turvotus nyt saattaa iskeä jos iskee, talvellakin -aatelkaa mitä ihminen pukee pakkasella päälleen jos vaatteet ei mene päälle.. :D
Kummaa valitusta! Herätkää pahvit..
Eli vauvaa on jo yli 6 kg. Nyt tuntuis helpolta jos ois vaan yks sikiö...
minä odotin viime kesänä meidän kolmatta, syntyi heinäkuun helteillä ja synnytyksen jälkeen se vasta hikoilu alkoi :)
Vierailija:
Kun saadaan se plussa testitikkuun niin aletaan vinkuun!!Mulla on ollu vaan 2 kertaa LA kesän yli.. toinen syyskuun alussa ja toinen elokuun alussa, aina niitä helteitä tulee ja menee. Turvotus nyt saattaa iskeä jos iskee, talvellakin -aatelkaa mitä ihminen pukee pakkasella päälleen jos vaatteet ei mene päälle.. :D
Kummaa valitusta! Herätkää pahvit..
Minulla nyt viikkoja 38+5, eikä vointi voisi olla parempi! Olen täynnä energiaa, helle ei haittaa, esikoisen kanssa painetaan ympäriinsä ja nautitaan kesästä! Turvotusta on iltaisin, yöt ovat katkonaisia ja jokapaikkaa kolottaa, mutta päivisin lähinnä vain supistelee. Pikkuvaivat eivät menoa haittaa, ihanaa kun saa olla kotona ja nauttia lomasta ja vauvanodotuksesta!
sf mitta nyt viikolla 34+4 35cm ja jokainen yskäisy tai harkitsematon liike sattuu!!! Pääsiskin liikkuun kunnolla niin helle olisi kestettävissä. Olis kiva ainakin siivota.
Mää en tajua miten jotkut jaksaa valittaa joka kolotusta ja lapsen liikettä.
Jos sää tykkäät valittaa niin valita, mutta kaikkia ei kiinnosta kuunnella jatkuvaa vollaamista miten liitoskipuja on ja sitten ei voi enää liikkua ja pahentaa vaan oloaan löhöömisellään ja sit valitetaan kun selkä on kipeenä ja supistaa -mutta ei vielä kovaa, mutta kokoajan kuitenkin ja miten se lapsi nyt on jo laskeutunut ja syntyy varmaan jos harrastaa viikolla 30 seksiä.. Sitten jo supistukset sattuu ja mies on paska kun ei hae nakkisämpylää kun MÄÄ OON NIIN RASKAANA -eikä kenenkään raskaana olevan tartte joutua hakee nakkejaan itse kun selkäkin on kipee ja supistaa, silmät on itkemisestä ja huutamisesta punaset, on helle, ei oo autossa ilmastointia ja autonpenkit haisee pahalta ja, ja, ja..
Tää nyt on tällästä; hellettä, paikat turpoo ja kolottaa! NORMAALIA!
Olkaa hiljaa ja nauttikaa raskaana olemisesta -määkin haluaisin olla raskaana. Kai mää oon vaan katkera kun valittaminen on taiteen laji, jokkut sen osaa!
29
Miksi ylipäätään kirjoitat tähän ketjuun jos et ole raskaana?
Vaan raskaudesta saa puhua ja PITÄÄ jos siltä tuntuu, mutta jatkuva valitus?!
Mulla on tutuissa muutama joka valittaa raskauden alusta loppuun, mikään ei oo koskaan hyvin. En tiiä miksi pitää lapsia tehdä jos ottaa päähän raskaus, synnytys ja lapsien kasvatus!!
Mää voin olla puhumatta jälkikasvuni kakan väristä ja koontumuksesta. Mutta toisia se kovasti kiinnostaa..
Neuvolat on sitä varten että niille valitetaan jos supistus sattuu, ne kyllä sanoo jos se ei ole enää normaalia.
Ja mikä sua risoo siinä että mää vastaan, oon synnyttäny elokuussa ja syyskuussa, turvotukset, kolotukset on tuttuja SAMOIN HELTEET, mutta kyllä kai mää saan sanoa että tiedän ihmisiä jotka valittaa valituksen jälkee, raskaus, synnytys ja lasten kasvatus on kamalaa ja aina on naama virneestä vino. Mää todella säälin aidosti sellasten odottajien miehiä.
29
Valittaminen taitaa olla oman pääsi sisällä 29 ei niinkään muissa ihmisissä.
poika syntyi heinäkuussa helteiden aikaan. kärvistelin keuhkoputken tulehduksessa ja kuumeessa rv 39 viimesen viikon ennen synnytystä hillittömässä helteessä. en haikeudella muistele..eli jaksamista ap:lle!