Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eh. Anoppi lähettää minulle miehen sukulaisten osoitteita joulukortteja varten

Vierailija
11.12.2019 |

En kyllä ajatellut miehen mummoille, tädeille ym. kortteja kirjoitella kun omiakin sukulaisia on riittämiin. Onko tää joku yleinenkin ajatus että vaimon kuuluu hoitaa yhteydenpito miehenkin sukulaisiin?

Kommentit (334)

Vierailija
1/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihan osoitekirjan jossa kaikkien sukulaisten osoitteet ja kaikki merkkipäivät.

Vierailija
2/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Voit puhua anopillesi ihan kuin muillekin normaaleille ihmisille, ja sanoa että kiitos osoitteista, mutta minulla ei ole tapana lähettää joulukortteja kuin aivan muutamalle omalle sukulaiselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiko se nyt ole katevampaa etta yksi henkilo hoitaa ne joulukortit. Vai meinasitko etta sina lahetat omille sukulaisille ja mies omille?

Mites sun appivanhemmat vaikka, saako ne sitten kaksi korttia? Appivanhempien ja vanhempien ominaisuuksissa, seka sulta etta miehelta? 

Mites yhteiset ystavat, laitatteko aakkosten puolivalista poikki? Naapurit? Lasten hoito/opetushenkilokunta? 

Vierailija
4/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi toi ison askartelusetin joulukorttien tekemistä varten. Ojensin sen suurieleisesti miehelle ja kysyin onko hän askartelijatyyppiä, minä kun en ole vähääkään.

Vierailija
5/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Forwardoi ne miehellesi ja lähetä anopille että "kiitos, välitin osoitteet Mikolle!"

Ja en tiedä onko nykyään enää tavallista. Minä en ole ikinä hoitanut yhteydenpitoa miehen sukuun.

Vierailija
6/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Eiko se nyt ole katevampaa etta yksi henkilo hoitaa ne joulukortit. Vai meinasitko etta sina lahetat omille sukulaisille ja mies omille?

Mites sun appivanhemmat vaikka, saako ne sitten kaksi korttia? Appivanhempien ja vanhempien ominaisuuksissa, seka sulta etta miehelta? 

Mites yhteiset ystavat, laitatteko aakkosten puolivalista poikki? Naapurit? Lasten hoito/opetushenkilokunta? 

Tietenkin vaimo hoitaa omat sukulaisensa ja mies omansa.

Vierailija
7/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse olen 40, mutta en naimisissa, asunut omillani 21 vuotta. Tietyt sukulaiset laittavat minun nimeni vanhempieni joulukorttiin, mutta naimisissa oleva siskoni saa oman kortin. Yhtä paljon olemme kyseisten sukulaisten kanssa tekemisissä.

Taidankin jättää tänä vuonna lähettämättä kortit näille idiooteille.

Vierailija
8/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

? Miten tämä liittyy ap:n viestiin?

Mutta sinulle, minä lähetän kortit omille sukulaisilleni ja ystävilleni. En pidä kirjaa miehen lähettelyistä. Yhteiset ystävät eivät ole sellaisia joille lähettäisimme kortin. Ei tässä ole mitään hankalaa.

Vierailija
9/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Nimenomaan minä laitan omille, mies omille jos tahtoo, molempien nimet alle. Onhan se nyt helpompaa noin, paremmin tietää omien sukulaisten ja kavereiden nimien kirjoitusasut, kumppanien nimet ym. Loput voidaan kirjoittaa vaikka yhdessä, käy nopeammin.

Vierailija
10/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin anoppi sanoi lähettävänsä, mutta sanoin, ettei tarvitse. En lähetä kortteja ollenkaan.

Vierailija
11/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Joo ja joo. Enkö mä saisi miehenä tohon osallistua ollenkaan, ärsyttää kun aina oletetaan että nainenhan nämä perheessä hoitaa. Tasa-arvo kaukana tästäkin maasta.  

Vierailija
12/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Kunhan taas keksittiin anoppiviha-aihe. Itselleni ei ole ikinä tullut mieleenkään, että miniäni olisi velvollinen huolehtimaan suhteista poikani sukulaisiin, enkä pysty kuvittelemaan että ikäisissäni naisissa olisi muutenkaan noin törppöjä.

Vierailija
13/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mutta miten tämä liittyy siihen, että anoppi antoi ap:lle osoitteita? Kysymys oli, miksi antoi ne ap:lle eikä pojalleen (tai miksi ylipäätään ei anna poikansa päättää, haluaako hän lähettää näille sukulaisille kortit)?

Vierailija
14/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Kunhan taas keksittiin anoppiviha-aihe. Itselleni ei ole ikinä tullut mieleenkään, että miniäni olisi velvollinen huolehtimaan suhteista poikani sukulaisiin, enkä pysty kuvittelemaan että ikäisissäni naisissa olisi muutenkaan noin törppöjä.

Voi kuule, mun anoppi on tehnyt täsmälleen saman, ilmoittaa myös minulle millaisia lahjoja kenellekin voisi ostaa, jopa miehen kummilapselle...

Vierailija
15/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot nätisti kiitos. Tuskinpa anoppi tarkistaa sukulaisilta ovatko saaneet sinulta kortin.

Vierailija
16/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä on kaiken lisäksi enää tämä päivä aikaa hoitaa korttirumba, jos haluaa joulumerkillä ne lähettää.

Vierailija
17/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sitä ikäluokkaa jossa naiset aina hoitanut nuo. Oma äitinkin on aina kirjoittanut kaikki kortit, isäni ei ainuttakaan.

Vierailija
18/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vastaus että osoitteet toimitwttu miehellesi. Kiitos. Ja että jatkossa ne voi laittaa sinne suoraankin ja laitat anopille poikansa yhteystiedot.

Vierailija
19/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli auttaa, ettei tarvitse etsiä osoitteita. Itse varmaan hoitanut kortit aina. Kai sanoit, että et niitä tarvitse, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
20/334 |
11.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menin naimisiin, anoppini sanoi, että nyt onkin sitten minun aika huolehtia miehen kummilasten lahjoista yms.!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän