Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

&hearts helteinen viikko 24 SUURPERHEKUUMEILIJAT&hearts

12.06.2006 |

Uusi aloitus tässä!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihanaa herätä kesäiseen auringonpaisteeseen (0=, vaikkakin sade tekisi ihan terää välillä !

Meillä jälleen herätty kukonlaulun aikaan, iloinen saa olla jos tuonne 6-6.30 menee kuopuksen heräily. No pitäisi vain itse opetella aikaistamaan tuota nukkumaan menoa niin ei sitten olisi niin väsyksissä.

Minulla meneillään kp 3/28 elikkä kierto oli jälleen tuon 28 viimekuisen ihme pätkäkierron (24) jälkeen. Inhottavaa on vain tämä runsas vuotaminen... Vaikea lähteäkkään mihinkään pariin päivään, kun saa olla aika tiuhaan wc:n puolella.

Hauskaa torstaita kaikille!!

Mami ja neidit

Vierailija
42/58 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ilma tosiaan. Haen tänään kolmannen lapsen rippileiriltä; muutaman viikon ajan meillä on koko perhe koossa.

Mietin eilen illalla tuota lasten poissaolemista ja ikävää. Kyllähän se vihlaisee, kun nyt tuo esikoinenkin lähtee viikoiksi pois. Mutta ei tuo nuorison poissaolo ensimmäisten viikkojen jälkeen enää tunnu niin pahalta eikä ikävä ole rajua kuin pienempien lasten kanssa. Esikoinen ei koko lukioaikana käynyt juurikaan missään; viikonloputkin nökötti tietokoneen ääressä. Vaikka tottahan toki oli mukava, että poika viihtyi kotona. Mutta kyllä nuorten pitää liikkua ja tavata toisiaan; huolestutti jo, että onko jotain vialla; masennusta tms. Reilu vuosi sitten nuorimies alkoi ihan yhtäkkiä olemaan poissa viikonloppuja. Mistä nyt sitten tietenkin tuli sanomista; hän kun ei juurikaan ilmoitellut missä meni ja milloin tulisi.

Mutta sekin vaihe meni suhteellisen nopeasti ohi. Juhannuksen esikoinen viettää kaverinsa mökillä. Festarireissuakin he miettivät, mutta onneksi se juttu jäi vain suunnitteluasteella. On paljon mukavampi itse viettää juhannusta kun tietää, että nuoriso on ihan kohtuumatkan päässä.

Täti pyyhälsi paikalle eilen. Olin siitä pelkästään huojentunut. Puolisolla alkaa kesäloma juhannukselta ja hän on kotosalla seuraavaan tädin vierailuun asti; ovistikkuja ei kuulemma tähän kiertoon tarvitse tilata...

Taas noi tappelee. Menen erotuomariksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään ohjelmassa neitien kampaaja. Kohta pitäisi lähteä mutta pitihän sitä päästä tänne kurkkaamaan ensin:)

Kovasti ollaan siskoni parhaan kaverin kanssa suunniteltu polttariohjelmaa ja nyt rupeaa ihan kivasti jo olemaan ideoita. Hankalaksi homman tekee että meitä on vain viisi naista, ja niistäkin yksi raskaana ja yhdellä ihan pieni vauva (la juhannuksena). Vähän rajoittaa ohjelmaa. Hyvää ruokaa ja jotain pientä jäynää morsiamelle niin siinähän se.

Taas tuli sellainen olo että mitä ihmettä sitä niin kovasti suunnittelemaan vauvan yritystä. Entäs jos jotain meneekin vikaan. Ajattelin että täytyy sovittaa tuota häämekkoa josko sen saisi " nostettua" hieman ylemmäs siinä tapauksessa että rupeaisikin jo nyt yrittämään. yhtä huopaamista ja soutamista. Toisaalta sitten on tämä meikäläisen allergia joka alkaa näyttämään merkkejä taas. Voih. Kp on tänään 3/28-31.

Nyt täytyy ihan oikeesti ruveta lähtemään.

Medison+5

Vierailija
44/58 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset oli sun valemenkat??????

Oon ihan ihmeissäni.3 päivää tuhrutellut ja nyt ei enää mitään.Kertaakaan ei oo tullut punaista verta.Vain " vanhaa ruskeaa" ....

Tänään ollut heikotusolo.Ihan sellainen tärinä päällä.Mitä ihmettä tämä nyt on?????

Sit kömpii pelko.Jos tää on raskautta.Olin eilen kolmannen tyttöseni kanssa röntgenissä mukana.Ja mulla kova yskä ollut ja olen ottanut siihen cocillanin kolmio yskän lääkettä,eilen illalla viimeksi.

Voi apua.

Nyt ei ajatus kulje omaa napaa pidemmälle!!!

Vierailija
45/58 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyhän ihmeessä testi ostelemassa jos vain hieman rusehtavaa tuhrua ja nyt sitten loppui! Todella jännittävää (0= !! Eipä kait niistä röngeneistä ja yskänlääkkeistä vielä tuossa vaiheessa haittaa ole. Veljeni vaimo kysäisi asiasta, koska yrittävät lasta ja hän joutui myös koiran kanssa röntgeniin noina jännittävinä päivinä. Lääkäri oli sanonut, että ovulaatio aikana voi vaikuttaa siten ettei ovulaatiota tapahdu, mutta ei sitten ihan varhaisen raskauden vaiheesta puhunut mitään. Hänellä oli kyllä alavatsalla tuo suoja röntgenin aikana. Kuinkas sinulla Leanna?

" Hyvä" että menkat alkoi Kuuramyyrä! Josko nyt tulisi se tärppi kierto, ilman sen kummempia tikutteluja =0) !!!

Tuosta ikävästä vielä, että minulla tuntuu melkeinpä fyysisesti tuo lasten ikävöinti. Kaitpa kuitenkin ihan normaalia, kun ei erossa juuri ole oltu ?!

Onkos teitä muita kotiäitejä arvosteltu tai hämmästelty, koska olette " vain" kotona? Minä tähän juuri viimeviikonloppuna törmäsin ja ihan jo rupesi hermostuttamaan kun se niin kovasti hämmennystä ja kyselyä aiheutti! Useat näemmä olettavat, että usean lapsen omaavat kotiäidit käyvät sossun luukulla, grrr, todella raivostuttavaa !! No tietysti täytyy tuollaiset jättäää omaan arvoonsa, mutta tuntui se kummalliselta perustella miksi on kotona. Tietysti on myös niitä ihmettelijöitä jotka eivät itse jaksaisi/kestäisi kotona oloa pakollista aikaa pidempään. Itse kyllä nautin tästä, vaikka joskus hieman väsy iskee päälle, kun mies paljon poissa, mutta onhan se ihanaa ja suuri etuoikeus kun saa seurata näin läheltä omien lastensa kasvua ja elämää!

Näissä mietteissä kahvin keittoon,

mami ja neidit

Vierailija
46/58 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremminkin on sanottu, ettei noin monen lapsen äidin edes kannata mennä töihin kun palkka uppoaisi kumminkin hoitomaksuihin. Näinhän siinä käviskin. Nyt tietysti kun kaks on jo koululaisia ja hoitoon pitäis viedä enää kaks niin tilanne olis jo hiukan eri. Mullakin on vaan niin, ettei ole työpaikkaa mihin palata, eli hakuprosessi ja keikkatyöt sitten edessä olisi. Tai siis onhan mulla se 9h/vko sitä kerhotyötä, jota koko ajan teenkin.

Positiivisia kommentteja muutenkin olen kotona olemisesta saanut. Maaseudulla arvostetaan sitä, että lapsia hoidetaan kotona jos se vaan on mahdollista. En mikään kotiemotyyppi perinteisessä mielessä ole ja välillä tuntuu, että pienemmällä työmäärällä taitais selvitä ansiotyössä. Koen kumminkin, et lapsille paras vaihtoehto tämä on ollut. Koululaisten ei tarvitse tulla tyhjään kotiin eikä pienempiä tarvi repiä hoidon takia aamutuimaan sängystä. Meillä revitään ne sängystä ihan muuten vaan :DD Olen nimittäin todennut parhaaksi pitää kouluajan rytmiä lomasta huolimatta. Poikkeuksia tietysti välillä, mut pääsääntöisesti näin.

Vapaaehtoistoimintaan riittää sit vielä hiukan energiaa kun on " " vaan" " kotona. Nytkin työn alla on pino kestovaippoja Karjalan vauvoille. Vaaka-toiminnassa olen siis mukana.

Vierailija
47/58 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tavarat pakattu valmiiksi viikonloppureissua varten ja huomenna aikaisin lähdetään reissuun..on se aika homma matkustaa yli 500 km näillä helteillä kun ei ole ilmaistointia autossa mutta pitää vaan pysähdellä välillä ja etsiä vaikka joku uimapaikka missä tytöt saavat hetkisen vilvoitella, minä en uskalla vielä uida, katsotaan juhannuksena sitten omalla mökillä. Ihanaa kuitenkin kun huomenna reilun viikon jälkeen tapaan esikoiseni, ikävä onkin jo kamala ja tänään koiran hoitoon vietyämme mies sanoikin että noh niin nyt meillä on jo kaks lasta maailmalla..

Meillä on kaikki tytöt poikkeuksellisesti vielä hereillä ja pelaavat isin kanssa korttia ( ihan niinkuin siitä voisi kortinpeluuksi sanoa) ja ihan just laitan ne nukkumaan kun itsekkin menen.

Omaa napaa sen verran että kp 28/34 ja jännään joudunko tädin kynsiin reissulla vai saanko kotiin tullessani testata ( ostin jo citymarketista tänään käydessäni testin !!) Tosin en tiedä kuinka luotettavaa lajia on mutta eipä tuo maksanutkaan kun 5 euroa.

Leannallakin on jännät paikat, toivotaan että ois plussannut.

Nyt pätkii jo ajatus sen verran että on pakko lähteä pesulle ja nukkumaan..

Oikein ihanaa viikonloppua teille kaikille !

Palailen maanantai-iltasella kertoilemaan kuulumisia...

T. Isotikru

Vierailija
48/58 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä hälytys=)Sieltä ne menkat alkoivat rytinällä yöllä.Auts kun sattuu vatsa...

Mutta on se kumma juttu miten keho on " kuumeesta" aivan sekaisin.

Muut lapset kun ovat niinikään ilman suunnittelua vaan tulleet ja tätä kun kuumeilemalla kuumeilen,on kaikenlaista kummaa oiretta ja ihmetystä.

Todellakin.Ensin oli vähäistä tuhrua 2 päivää ja eilen ei yhtikäs mitään,ei tipan tippaa.Mutta nyt sitten rytinällä.

Miten mun pitäis nyt laskea mun kp:t?Tuhrusta vai nyt tästä päivästä??

Isotikrulle toivon sydämestäni sitä plussaa&hearts!

Cittarin testit on kuulemma ihan ok testejä.Kyllä ne raskauden näyttää jos on jotain näytettävää.

Nyt siirryn omanapaisesta viestistäni sivummalle ja jatkan aamupuuhia.Ja loppupäiväksi ulos!

Ihanaa perjantaita ja mahtavaa viikonloppua kaikille!!!

leanna

Vierailija
49/58 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusi lämmityskattila paikoillaan ja joka ikinen patteritermostaatti vaihdettu. Vaikkei varsin näkyvää eroa olekkaan on tosi tyytyväinen olo kun tietää kaiken olevan kunnossa useamman seuraavan vuoden. n. 12h urakka tuo oli onneksi ei tarvinut itse yrittää tehdä ;)

Seuraavaksi olis tuon piha-aidan vuoro. Mokoma aivan romahtamaisillaan...

Kyllä on ihmiset silloin, kun oli kahden isomman kanssa kotona, " ihmetelleet" kotona olemistani mutta nyt kun noita muksuja on neljä (vaikka isot koulussa) niin kommentit olleet kehuvia ennemminkin: On se hienoa että olet kotona lasten kanssa ja lapsille tosi hyvä ettei tarvitse raahata hoidosta toiseen. Toki on useampikin ihmetellyt kuinka jaksan, itse kun eivät jaksaneet. En todellakaan ole mikään super äidillinen tyyppi ja pinna kyllä paukkuu useinkin mutta pienten lasten oikea paikka on kotona ja nautin ihan tosissani lasten kanssa olosta. Ehtiväthän nuo kyllä olemaan muualla seuraavat n.70v =o)

Isotikrulle bd bd bd toivottavasti saadaa maanantaina? kuulla plussa uutisia!

Leannalle parempaa onnea uuteen kiertoon.

Aika harkita ulkoilua... nuo ipanat laitoin tuonne videoita katselemaan jotta pääsen hetkeksi rauhassa tänne =)

Marlett

Vierailija
50/58 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista ilmaa pitelee. Esikoinen lähti jo aamusta ystävänsä kanssa uimaan ja ovat koko päivän reissussa. Pienemmät saavatkin mennä ihan vain tuohon mökille uimaan.

Kotona olemisesta ja lapsiluvun ihmettelystä oli ollut jossakin vaiheessa juttua. Mun kotona olemista ei ole sen suuremmin ihmetelty. Välillä joku kysyy että koska meinaat taas mennä töihin, mutta tuntuvat ihan ymmärtävän että helpompaa tämä arki näin kun olen kotona. Ja itse tykkään olla kotona lasten kanssa. On mukavaa kun koululaisten ei tarvitse tulla tyhjään kotiin eikä tartte olla kauaa keskenään. Ja on mukavaa kun pienet saavat nukkua aamulla rauhassa ei tarvitse ruveta raahaamaan hoitoon.

Lapsista ainoastaan viidennen odotuksesta kun kerrottiin niin anopin ensireaktio oli " onko se vahinko" . En erityisemmin pitänyt tuosta lauseesta. Tajusi kyllä sitten itsekin mitä tuli sanottua. Sanottiin että ei ole vahinko, ihan on yrittämällä yritetty. Jotenkin suvulle ja tutuille tuo viidennen odotus oli jonkinlainen ihmetyksen paikka. Neljä ensimmäistä meni ihan ok, mutta monen mieleen ei edes tullut että saattaisimme vielä lisää lapsia hankkia. Meillä kun kerta oli kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Oma äitini jäi suu auki katsomaan, kun kerroin viidennestä. Nyt sitten ystävät ja lähisuku tavallaan odottelevat että vieläkö?

Isotikrun uutisia täällä sitten seuraavaksi odotellaan. Toivottavasti saadaan lisää plussatuulia++++

Leannalle pahoittelut tädistä ja tsemppiä tulevaan. Ilmeisesti tämä kuumeilu tosiaan saa kierronkin pahasti sekaisin. Mullakin on aina ollut niin tarkka kierto ja nyt kun lähestytään sitä yritystä ja kuume on kova niin kierto rupeaa heittelemään. Ei ole kivaa.

Meillä on muuten kuopus mennyt kahtena iltana kiltisti, ilman kauhean kovaa nukutustyötä,nukkumaan. Olen ottanut vellipullon mukaani ja antanut sen makuuhuoneessa, jolloin hän saa syödä vellinsä hiljaisuudessa ja sitten vain laskenut sänkyyn sen jälkeen. Ihan uskomatonta! Neiti kun on aina ollut todella herkkäuninen ja vaatii niin ehdotonta hiljaisuutta.

Medison+5 ja kp on nyt 4/28-31

Vierailija
51/58 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli niin kiireinen päivä, etten ehtinyt kirjoitella.

Ensiksi pahoittelut Leannalle tädistä. Itselläni alavatsakivut jatkuvat edelleen; toivottavasti kyseessä ei nyt ole joku tulehdus. Odottelen vuodon loppuun ja jos oireet jatkuvat menen käymään lääkärissä.

Meille ei kukaan ole ainakaan ääneen ihmetellyt mun kotona olemista. Meillä nuo neljä ekaa tulivat aika nopeaan tahtiin ja sen lisäksi väki on sairastellut koko ajan paljon. Itselleni ensimmäisen erityislapsen puolipäivähoito tuntui alussa todella haljulta; olinhan ajatellut tosiaan hoitavani kaikki kotona. Mutta neiti viihtyi päiväkodissa enemmänkin kuin hyvin.

Sensijaan lapsiluvusta me saamme kuulla jatkuvasti. Niin positiivista kuin vähemmän positiivistakin palautetta; puoliso varsinkin saa jatkuvasti kuulla suunsoittoa " aktiivisuudestaan" .

Siivoushommat odottavat. Huomennahan on sitten kolmannen lapsen konfirmaatio; me pidämme tosiaan ihan pienet juhlat (niinkuin kahden edellisenkin kanssa). Mutta kyllä näitä hommia siitä huolimatta riittää.

Hyvää viikonloppua kaikille. Palaan koneen ääreen kun hässäkkä on ohi.

Vierailija
52/58 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kipeä ja vuodan kuin niagran-putoukset.

Nyt on kesä parhaimmillaan ja piha kutsuu.

Taidan tilata miehuudelta illaksi pullon viiniä.

Rentouttavaa viikonloppua koko porukalle ja Isotikrun ++++ odotellessa,se on moi!

L+5 kp2/29(lasken sen nyt varsinaisesta vuodosta)

Vierailija
53/58 |
17.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuvat jo sikeää unta.Koko päivän olemme olleet ulkona.Kuten kaikki muutkin varmasti olleet.Mikäpä siinä kun näin upeita päiviä tuskin turhan usein saadaan

Olimme juuri kaksin syömässä.Ystävä piti/leikitti lapsia pihassa 2h.Mukavaa!Ajelimme miehen uudella lelulla,skootterilla keskustaan syömään ja terassilla kävimme kippamassa yhdet.Pieni hengähdys.

Lasten kanssa päivällä uitiin,syötiin jäätelöä moneen otteeseen,käytiin liikenne puistossa ja pomppulinnassa.

Kyllä kesä on mukavaa aikaa...

Nyt miehen kainaloon ja nukkumaan.ensin kyllä surffailen hetkisen sivuilla.

L+5 kp 2/29

Vierailija
54/58 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällepä on päivä mennyt ja kaikki ovat hiljaa. Hellepäivää viettämässä kaikki kai ovatkin.

Kummipoika tuli ripitettyä, juhlista kotiuduttiin ja nyt suunnitellaan uimaan lähtöä. Hiukan jotain pitää haukata ennenkuin mennään, vaikkei väelle oikein maistukaan.

Onkos teillä suunnitelmia juhannukseksi?

Meidän väki on jo useampana vuonna viettänyt yhteistä juhannusta tämän kummipojan perheen kanssa, periaatteella vuoroin vieraissa ja kumpikin väki hankkii syötäviä. Kotikylästä kun ei isännän palopäivystyksen vuoksi voi aattona poistua. Eikä lasten kanssa nimenomaan juhannuksena varmaan tulisi minnekään lähdettyäkään. Humalassa örveltävä kansa ei pahemmin kiinnosta. Meillä ei olla absolutisteja, mut vähässä ne juomiset on.

Vierailija
55/58 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä jaksanko taas(!)kuumeilla?!Tänään taas sellainen päivä että oksat pois.

Juuri pieni herra kaiveli housuvaipasta kakkat ennenkuin ehdin edes huomata ja kakkaa oli poskissa ja massussa ja joka puolella.Ja siinä mies otti ja lähti " kakkashown" ytimestä pelaamaan ja mulla oli-on olo ettei oo tää elämä tottakaan.

Ehkä olisi kaikkien kannalta viisaampaa jos nyt unohtaisi nämä haaveet...

Sorry,valitus!

Ihanaa silti että on kesä!

l+5 pikku hirviötä

Vierailija
56/58 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat ovat onnellisesti ohi. Konfirmaatiotilaisuus oli todella kaunis ja mieleenpainuva. Mun äitini toi ruuat tulleessaan; ystävä toimi toiseksi vanhimman kanssa emäntänä, eli tulimme kirkosta suoraan valmiiseen ruokapöytään; ihanaa!

Juhannusta me vietämme kotosalla; tietenkin. Meidän perinteiset juhannusvieraat eivät ole vielä ilmoittautuneet; eli en tiedä vietämmekö juhlan tänä vuonna ihan perheen kesken.

Isäntä lähti muutaman muksun kanssa uimaan. Itse en edes talviturkkia vielä kastanut; vaikka meiltä pääsee saunasta uimaan tuohon viereiseen jokeen. Nuorempana minä pulikoin ensimmäisen kerran kun viimeiset jäälautat vielä kelluivat järvessä. Nyt veden täytyy olla todella lämmintä ennenkuin uskaltaudun polskimaan.

Väsymys iskee; vielä pitäisi siivota enimpiä juhlasotkuja pois. Juhlat on juhlittu ja ihana kesä/loma voipi alkaa.

T: väsynyt, mutta onnellinen Kuramyyrä

Vierailija
57/58 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on päivä mennyt nopeasti. Isot tytöt lähtivät aamulla anopin kanssa pyöräillen anoppilaan, matkaa sinne on noin 10km. Ovat siellä yötä ja tulevat huomenna sitten aamusta kotio. Päivä ollaan tehty kaikenlaisia hommia ja iltapäivällä lähdettiin sitten mökille uimaan. Äsken kotiuduttiin ja täytyy sanoa että hiljaista on kun kaksi lasta puuttuu. On se vaan kumma miten yhdenkin puuttuminen vaikuttaa tuohon pesueeseen. Pojatkin ovat leikkineet tänään ihan kiltisti keskenään eikä ole tapeltu ollenkaan.

Juhannusta vietetään ihan tässä kotosalla, ystäväperhe tulee meille ja sitten pienimuotoisesti istutaan iltaa. Heillä on myöskin viisi lasta joten menoa piisaa! Ei tällai lasten kanssa tosiaan viitsi mihinkään lähteä katsomaan sitä kännisten torvelua.Meillä on muuten ja ollut isännällä vuositolkulla palopäivystys aina juhannuksena. Nyt taitaa olla kolmas vuosi vasta kun ei ole päivystystä.

Täytyy sanoa että olen tuossa uimapuuhassa samoilla linjoilla kuin Kuramyyräkin. Nuorena tuli mentyä uimaan heti kun mahdollista ja nykyään on hyvä jos kerran kesässä kastaudun. Ei enää pahemmin uiminen innosta. Lapset sitten polskii munkin puolesta.

Nyt täytyy mennä laittamaan kuopusta nukkumatin maille.

Medison+3 tänään

Vierailija
58/58 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas vierähtänyt eräskin päivä, ettei ole ehtinyt tai jaksanut tänne kirjoitella! Lukemassa olen käynyt kyllä, mutta ei ole sitten saanut muuta aikaiseksi.

Meillä ei ole tässä rantaa lähettyvillä, eli uimassa ei tule kovin usein käytyä. Mökillä sitten kauas kun kerran kesässä käydään tulee pulikoitua, mutta kuten tässä jo sanottiinkin, uimainto on vähentynyt vuosien myötä. Lapsethan tietysti oisivat vedessä koko ajan..

Tänään kävin tosi, tosi pitkästä aikaa vaateostoksilla. Siis mitään isompaa vaateostosta toppatakkia lukuunottamatta en ole tehnyt kai vuosikausiin (siis itselleni!). Nyt oli sitten pakko mennä ostoksille, tämä äippä nimittäin menee ensi viikolla työhaastatteluun! Ja kaapissa kun ei ole sitten mitään, millä voisi näyttäytyä " ihmisten ilmoilla" ! Kengistä lähtien täytyy hankkia... tänään sain pari paitaa ja caprihousut, jee! Täytyy vielä alennusmyynneissä juhannuksen jälkeen täydentää vaatekaappia, tuntui nimittäin tosi mukavalta saada pitkästä aikaa keskittyä vain ihan omien vaatteiden hankintaan!

Kun vielä saisi sen paikankin, että voisi jossain vaiheessa alkaa taas muistutella ukkokultaa sillä vauvahaaveella, tarkoitus kun oli päästä töihin, että voisi sitten jossain vaiheessa taas jäädä kotiin...tiedättehän!

Mutta nyt istun sohvalle ja katson vaikka jalkapalloa (!!). Eihän sieltä muutakaan tule. Alkaa jo sitä paitsi tottuakin siihen, että joka ilta sitä taas katsotaan!

Suviruusu