+++ HAAHUT VIIKKO 24 +++
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]Enni-Maija[/b] minä -78, mies -65, esikoinen 08/04. ennen esikoista kolme km, 1. loppukesä 2002, toinen ystävänpäivänä 2003, kolmas syksyllä 2003. nyt ollaan toista toivottu 11/04.
[b] Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Nyt toivomme pikku kolmosta ja odotamme milloin tärppäis:)
[b]Hannele-81[/b] Molemmat 25v. Oulu. 03/06 tuulimuna kaavittiin rv 12+
[b]Jumppakärpänen[/b] Ikää on 28v. ja naimisissa olen. Pohjanmaalta. Ensimmäinen ja toivottavasti viimeinen keskenmeno oli 10/05.
[b]katri72[/b] Olen 34-v ja aviomies 33-v. 11-v koira. Helsingistä. Esikoisen yritys alkoi 02/03. Keskenmenot 7/05 ja 12/05.
[b]Koala-72[/b] mies myös 34 v. Asutaan Espoossa. Naimisiin mentiin 2004 ja vauvakuumeilu alkoi 05/2005. Km vkolla 20+1 (kaksoset) 11/2005 ja nyt on uutta raskautta yritetty 03/2006 alkaen.
[b]laralei[/b] Olen 20-vuotias, mies 28. Pillerit jätin pois syyskuussa -05, ensimmäinen raskaus alkoi toisesta kierrosta. Raskaus todettiin tuulimunaksi uudenvuoden aikaan,juuri kun tuli täyteen rv 12.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Lizie[/b] Lizie 27v, mies 30v, poika -04, keskenmeno 4/06 viikolla 11+6
[b]meillekans[/b] Toista lasta kuumeillaan (sekä minä että mies). Esikoinen sai alkunsa 10 kuukauden yrityksen jälkeen ja siinä välissä ehti olla yksi todella kivulias keskenmeno rv 8+5. Esikko on nyt reilu 9 kuukautta.
[b]nippula[/b] yrittäminen alkanut kesällä 2004 ja km 8/04.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05 ja km 01/06 rv5+.
[b]Nonna-80[/b] minä -80, mies -78, yritys aloitettu 10/03, keskenmeno 12/04 rv 14. Lapsettomuushoidot aloitettu 1/2006.
[b]Pikkutiikeri76[/b] meillä on ennestään lapset tyttö 8/02 ja poika 9/04. Asutaan pohjois-pohjanmaalla. Keskenmeno 01/2006.
[b]pipsa79[/b] Minä itse pian 27.v. ja mies 31 ja esikoista yritetään...meillä 3 Icsiä tehty josta saldona yksi keskenmeno ja sen jälkeen 2 luomuraskautta jotka kummakin menivät kesken.Tällä hetkellä käytössä clomit ja disperiini 100mg/pv.
[b]porkkana[/b] minä 26 v. ja avomies 28 v., lapset -02 ja -03. Km 6/05 rv10, 10/05 rv9 ja 01/06.
[b]Ria73[/b] Oma ja miehenikä: 33 ja mies 29, Asutaan: Helsingissä, Lapsia: Poika 10/01, Keskenmeno 10/04, kohdunulkoinen 4/05, tuulimuna 4/06
[b]sani-74[/b] Minä 31-v, mies 37-v, lapset 01 ja 03, kohdunulkoinen 08/05.
[b]titi75[/b] Minä-75, mies-67, vauvin yritys aloitettu 09/04, km 06/05 (rv8), km 09/05 (rv8).
[b]vauva2006[/b] minä 24 ja mies 32. ensimmäisestä haaveillaan, km 11+3 spontaanisti, vauhditettu lääkkeillä seuraavana päivänä, kuukauden päästä vielä kaavinta. vauva edelleen haaveissa saada.
[b]VM1974[/b] minä 30 v, mies 36 v asutaan pääkaupunkiseudulla ja ensimmäistä yhteistä yritetään. Mulla ei lapsia ennestään, miehellä 10 v tyttö. Yritetty on 10 / 2004 lähtien, km 07/2005 rv 6+3.
[b]vm69[/b] Neljäs raskaus päättyi rv 20+5, jolloin synnytin pienen tyttömme. Tämä tapahtui maaliskuussa.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Bisquit[/b] plussa 7.9.2005, la 12.5.2006
[b]Mauku75[/b] plussa 17.9.2005, la 26.5.2006
[b]uba-aba[/b] plussa 23.9.2005, la 29.5.2006
[b]Toive06[/b] plussa 30.9.2005, la 9.6.2006
[b]Aapeli_77[/b] plussa 9.10.2005, la 16.6.2006
[b]Kengu76[/b] plussa 11.10.2005, la 13.6.2006
[b]kuutar-74[/b] plussa 20.10.2005, la 24.6.2006
[b]wannabemami[/b] plussa 24.11.2005, la 2.8.2006
[b]Niamey_85[/b] plussa 26.11.2005, la 3.8.2006
[b]Kerttukasperi[/b] plussa 11.12.2005, la 22.8.2006
[b]Lauris[/b] plussa 14.12.2005, la 20.8.2006
[b]sartsu[/b] plussa 24.12.2005, la 31.8.2006
[b]kuonokas[/b] plussa 28.12.2005, la 5.9.2006
[b]neronja[/b] plussa 30.12.2005, la 7.9.2006
[b]masunasu[/b] plussa 31.12.2005, la 8.9.2006
[b]peebee[/b] plussa 10.1.2006, la 22.9.2006
[b]femmamma[/b] plussa 11.1.2006, la 12.9.2006
[b]ulriina[/b] plussa 23.1.2006, la 5.10.2006
[b]myttynen75[/b] plussa 27.1.2006, la 6.10.2006
[b]nipsunen[/b] plussa ?, la 20.10.2006
[b]Kaksonen76[/b] plussa 15.2.2006, la 26.10.2006
[b]Swehina[/b] plussa 10.3.2006, la 12.11.2006
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b] Hannele-81
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 157/63; 25,6
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkut ja iltapalat
[b]Keinot:[/b] Ei herkkuja eikä tylsyyssyömistä, apuna kalorilaskenta
[b]Tavoite:[/b] -8 kg
[b]Nimimerkki:[/b] nonna80
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 171cm, 82 kg. BMI jotain 26 ja risat
[b]Ongelmakohdat:[/b] sokeri
[b]Keinot:[/b] Sokerin vaihtaminen makeutusaineeseen, vaalean leivän ja pullan syönnin karsiminen, keksit pois!!!
[b]Tavoite:[/b] ainakin se 10 pois
[b]Nimimerkki:[/b] VM1974
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b] 169 cm, 74 kg, BMI 25,8
[b]Ongelmakohdat:[/b] herkkujen syöminen, ylisuuret ruoka-annokset
[b]Keinot:[/b] Pienennän ruoka-annoksia ja vähennän radikaalisti vaalean leivän sekä herkkujen syömistä. Makeapalaksi valitsen jatkossa vain kevyitä vaihtoehtoja, kuten rahkoja.
[b]Tavoite:[/b] 9 kg pois
Kommentit (55)
Olipas hyvä, että ehdin tulla palstalle katsomaan.
Hannele: OIKEIN PALJON ONNEA PLUSSASTA!!!! Todella mahtava uutinen! Nyt vain tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan. Tosi kiva saada lisää plussauutisia. Kukakohan on seuraava?? ;)
ON: Menkkoja ei vieläkään. Tai eilen tuli jotain punertavaa tuhrua siteeseen joskus päivällä, mutta sen jälkeen ei mitään. Saa nähdä koska ne oikein alkaa.
Eilen tosiaan käytiin miehen kanssa päivällä sitten terassilla juomassa parit siiderit. On tuo ranta vain sellanen paikka, ettei sieltä viitsisi hevillä lähteä pois. =) Varmaan parisen tuntia sielläkin oltiin. Aurinkorasvaakin tuli laitettua ennen lähtöä, mutta niin vain olin taas naama ja käsivarret punasena kun pois lähdettiin. Illalla olikin taas " kiva" kuumotus ja kihelmöinti iholla. Nytkin tuntuu ihan lämpöiseltä vielä, mutta ei enää ole samanlaista kuumotusta.
Mies sai juuri laitettua parvekkeelle sellasen bambuverhon suojaamaan suoralta auringonpaisteelta. Kohta tässä mennäänkin syömään voileipiä parvekkeelle, niin tulee nähtyä sitten sen vaikutus onko hyvä.
Elikkäs nyt taas sitten lopettelen tältä erää. Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!
Eli paljon paljon onnea!!! Ja suojelusenkeleitä ja vauvaliimaa pikkuiselle mukaan!
Oon lomareissulla tän viikon joten en täälä tällä viikolla tule olemaan.. Mutta aurinkoiset terveiset kaikille! Ja plussasäteitä piinailijoille! ++++++++++++++++++++++++++++++
-sani
Mää varasin nyt ultra-ajan yksityiselle, edellisen tuulimunan takia. Mutta ei sitä saanu ku 5 viikon päähä, kun nuita rv:jakin on niin vähän. Miten ihmeessä voin oottaa 5 viikkoa että saa varmuuden? Meillä kunta tarjoaa np-ultran eli tuon yksityisen ja kunnallisen ultrien välllä ei tuu olemaan kuin 3-4 viikkoa. Mutta paljonhan se on aikaa sekin. Hitsi kun ei aiemmin pääse...
Hannele: Kerro sitten heti, miten mies reagoi? Se on aina kivaa kuultavaa:) Meillä meni silloin syksyllä ihan hiljaseksi ja kalpeaksi. Ei oikein pystynyt sisäistään informatiota.
Hassua, että se ultra menee niin pitkälle. Ensin ajattelin, että pitäiskö sun kysyä jostain muusta kaupungista, mutta muistinkin, että taisit olla Oulusta? Onko siellä ultria monessa paikassa? Täällä Vaasassa on ainakin vaan yhdellä yksityisellä (johon en enää mene, koska viimeksi sain tylyä kohtelua, kun ei löytynyt sykettä) ja sairaalassa. Oon vieläkin ihan täpinöissä sun puolesta:)
Katri: Mitäs kivaa ootte taas keksinyt? On ollu retkiä ja terassia. Voisin maksaa mitä vaan, että tää kamala flunssatauti loppuisi ja pääsisin lauantaina terassille..
ON: Sairasloma jatkuu loppuviikon ja ehdoton jumppauskielto, joten ei " tarvi" töihin mennä. Hävettää vaan mennä sitten viikoksi töihin ja jäädä taas kesälomalle. Jumppani kyllä pidän kesälomallakin, koska se on niin kivaa (tai ainakin nyt tuntuu siltä, koska on maannut sohvalla viikon ja tottunut treenaan päivittäin). Menkkaoireet turvotuksineen loistaa poissaolollaan eli tutut oireet alkoi jo sunnuntaina/maanantaina ja nyt ne on kokonaan poissa. Tädin olisi pitänyt siis tulla niiden mukaan eilen tai tänään, mutta mitään ei kuulu..Odottelen edelleen kärsivällisesti ja 95% varmuudella täti sieltä tulee. 5% vielä elättelee toiveita:)
Jumppis kp25/24
IHANAA kuultavaa hannele-81 erittäin paljon onnea plussautumisesta, aina on mukava kuulla iloisia uutisia ja tais olla joku muukin plussannut, sori en muista nimeä, mut tosi paljon onnea.
ON: Ite olen ollu joitain päiviä netti pimennossa, kun leiriä olin pitämässä. Mutta siis viime viikolla olin tuntevinani nipistely kipuja 3 päivänä ja sitten sen jälkeen yhtenä päivänä vielä sellanen tunne kohdunsuulla, ihankun se ois supistunu tai jotain kuitenkin. liekkö ollut ovulaatiota tai sitten se kauan odotettu raskautuminen, mutta täytyy odotella mitä tuleman pitää. kiertopäiviä en tarkalleen muista, mut muistaakseni ens viikolla pitäs menkkojen alkaa vai olikohan se tuleva lauantai, pitänee tarkistaa tilanne kalenterista niin tietää milloin vois alkaa testailla...
vauva2006
Jumppis: Sullehan tuleekin sitten melko pitkä sairasloma. No, toivotan pikaista paranemista!!
Tänään ei meillä ollut mitään ihmeitä. Kotona muuten oltiin, mutta mies kävi sitten hakemassa meidän auton alustamassauksesta. Taas köyhdyttiin jonkin verran, mutta eipä ainakaan ole ihan heti pohja ruostumassa. =)
Mies laittoi tänään myöskin sellasen bambuverhon parvekkeelle, joka suojaa sitten hieman suoranaiselta auringonpaisteelta. Sitten tulikin sen jälkeen luettua ja mä aloittelin eilen tullutta Vauva-lehteä. =)
Sitten kun mies kotiutui reissulta, niin laitettiin perunat kiehumaan ja siinä odotellessa juotiin yhdet oluet. Onko kukaan juonut meksikolaista Sol -merkkistä olutta? Siitä tykätään, mutta suht harvoin juodaan kun ei ole siitä halvimmasta päästä. Tuohon vielä kuuluu tiputtaa joukkoon lohko limehedelmästä. Se antaakin tosi raikkaan maun oluelle. =) Ruuan kanssa tuli sitten otettua toista olutta. Siinäpä se oikeastaan tämän päivän osalta.
Huomenna ollaankin suurimman osan päivää poissa kotoa. Mies menee keskustelemaan yhteen firmaan nettisivujen suunnittelusta (mies on siis tekemässä niille sivustoa) ja ensin vie vain mut mun vanhempien luo. Sitten kun sieltä tulee, niin menee pesemään loput matot. Saadaan mun vanhempieni luona sitten ruokakin, niin ei tarvi huomenna itse tehdä. =)
Täytyy nyt sitten katella mitä tehdään perjantaina. Ainakin kaupassa pitäis käydä.
Tässä olen alkanut odotella jo ens viikon torstaita. Silloinhan me lähetään risteilylle. =)
Aurinkoista mutta tuulista illanjatkoa kaikille!!
Onnea Hannele!
Yritän pitää tuon yhden testin kaapissa, mutta siis maha on sen tuntoinen että viikonlopun aikana tod näk täti tulee. Vaikka siis väsyttää edelleen, kuvotusta ei ole tänään ollut. Kp on 20/24-26 ja pari kk sitten oli niitä lyhyempiäkin kiertoja. En osta aconeja enää kun en luota niihin, niitten ovistestitkin oli ihan omituisia.
Hannele81: Siis ihanaa, hienoa, loistavaa!! Paljon paljon onnea sulle ja pikkuiselle voimia pysyä kyydissä! Todella kiva saada tällaisia iloisia uutisia. Paljon haleja sinnepäin. On niin vaikea sanoa mitään, olen vain tosi iloinen sun vuoksesi. Hengaile vaan täällä meidän kanssa vielä ja ota mahdollisimman moni pian mukaasi odotuspuolelle.
vm69: Kyllä sä itse itses parhaiten tunnet. Jos tuntuu, että oot jo tarpeeksi vahva, niin siitä vaan uuteen yritykseen! Tsemppiä teille!
Jumppakärpänen: Jospa täti tulisi pian, pääsisit uuteen kiertoon. Ellei sitten olis toiveita plussasta? Toivotaan plussaa!! Parannut vaan rauhassa, eihän sille mitään voi, jos sairastaa. Teet muuten kivaa hommaa, jumpista tykkään mä!
Katri72: Teillähän kuulostaa loman vietto varsin mukavalta! Rentoa menoa jatkossakin. Ristelykin on tosiaan ihan kohta, kiva varmaan päästä sinne.
Sani74: Hyvää lomareissun jatkoa sulle!
Vauva2006: Toivotaan, että sulle löytyy testailun aihetta viikon päästä! Jännät paikat menossa sielläkin!
pikkutiikeri76: Jos maltat pari päivää, sittenhän voit alkaa testailee, jos ei mitään tätiä kuulu. Toivotaan, että saisit pian testailla plussaa!
ON: Mulla menossa menkkojen vikat päivät, nyt pari päivää tullut ärsyttävän vähän vuotoa, mutta vielä se ei kuitenkaan ole ohi. Haluaisin kovasti päästä jo uimaan, kun on ollut niin hienot ilmatkin. No, nautittu on rannalla auringonpaisteesta esikoisen perässä juosten. Kiva päästä uusiin yrityksiin taas, saa nähdä milloin tuottaa tulosta... Vauva tulee sitten, kun sille sopii.
Kaikille hyvää mieltä ja plussasäteitä piinailijoille!! Hannelelle on vielä pakko toivottaa valtavasti onnea, ihanaa et plussasit!!
Lizie kp7
[color=navy]Pistäydyn visiitille tuolta odotuspuolelta, käyn aina ajoittain lukemassa tätä pinoa, koska itselläkin kaksi km takana ja aioin teihin liittyä, mutta ehti tärpätä ennemmin. Piti tulla kommentoimaan Hannelelle tuosta alkuraskauden ultrasta, kun etkös sää ollu Oulusta/lähistöltä, niin kyllä Oulussa pääsee ainakin Gynekoon silloin kun itse haluaa ja aika lyhyellä varoitusajalla. Tietenki kesälomat saattaa vaikuttaa, mutta itse olen saanut tosi pian ajan. Mihin yksityiselle varasit ajan? Suosittelen todella lämpimästi Gynekoa, ja nimenomaan sen 5. kerroksen lääkäriä, Liisa Karinen nimeltään. Hän on todella hyvä ja empaattinen lääkäri ja hänen huoneessaan on Oulun paras ultra OYS:n jälkeen. Ultra maksaa kuitenkin yksityisellä aika paljon, joten kannattaa valita laatua. Minulle paras laatu on ollut juuri tämä lääkäri ja hänen ultransa. Muitakin on tullut kokeiltua. Suosittelen! Niin, ja hurjasti onnea plussasta!! Ja teille kaikille muillekin rutkasti plussaonnea!
terkuin Sinda rv 8+4[/color]
Äh musta tuntuu että mä tukehun kun aattelenkin kuinka pitkästi ultraan vielä on! Kele! Tekis mieli soittaa uudestaan, yrittää saaha aikasemmin. Tai soittaa jonnekki muualle.
Ois ihana tietää millä viikolla muut on käyny! Onko täällä ketään? Pitäiskö laittaa odotuspuolelle kyselyä... Niin taian tehä! Millä viikolla Maria kävi? Hitsi kun sekään ei oo täälä enää. Tuo mun ultra on vasta rv 9! Tuntuu että monet muut käyny jo 2 viikkoa aiemmin!
JUMPPIS: Miten jumppakärpänen voi olla jumppaamatta ;o) Toivottavasti se 5 % on oikeassa! On Oulussa toki muitakin yksityisiä joten ehkä vois kysyä tekevätkö ultria, kun en tiiä. Miehen reaktiosta: samaa rataa täälläkin: kalpea ja hiljanen. Suorastaan jähmetty paikoilleen. Ihmetteli miksen ollut kertonu jo aamulla! Mutta kyllä se siitä sitten, oli kuulemma " järkytys" kun minä oon KUULEMMA sanonut että tästä kierrosta ei oo mitään mahollisuutta raskautua! En varmasti oo!
Mies ei halua kertoa kellekkään. Saa nähä miten mökkiviikonloppu, juhannus, polttarit ja yhdet sukujuhlat selvitään kertomatta. Pakkovarmaan täyttää siideripullot vedellä ja juoda alkoholitonta siideriä, koska muuten alkavat epäillä kun tietävät keskenmenosta!
KATRI: Ihanalta kuulostaa teiän loma, oikeen olutta siemaillaan...
PIKKUTIIKERI: Tädinkarkotussäteitä!
VAUVA2006: Ens viikolle piinattavaa!
HANNELE rv 4+0 joka ei suostu hyväksymään että ultra ois vasta rv 8+5 =o/
Tulitpa sopivasti..
Millä viikolla itse kävit? Minä varasin nimenomaan Gynekosta. Taian piru soittaa uudestaan. En tiiä vaikuttiko aikaan kesälomat, toki viikkojakin on niin vähän että väkisinkin menee monen viikon päähän mutta 5 VIIKKOA EN JAKSA OOTTAA!
HANNELE
Soitin sitten uudestaan sinne Gynekoon. Ensin se väitti että ei sitä aikaa voi muuttaa kun sydänäänet ei näy aiemmin mutta sitten kun se vihdoin ymmärsi että se mun aika on vasta rv 9 niin anto aikasemman ajan jo rv 7 eli kaks viikkoa aiemmin kun tuo aikasempi!
Nyt tarttee oottaa vain kolme viikkoa ja se kuulostaa sentään kohtuulliselta! Jipii! Ihanaa....
HANNELE 22 yötä ultraan... Näinhän se Mariakin ruukas laittaa ;o)
[color=sienna][b]Hannele[/b], olen käynyt Gynekossa rv 4+6, 6+1, 7+4 ja 8+3 (keskeytynyt keskenmeno, jota ensin epäiltiin kohdunulkoiseksi) ja nyt tässä raskaudessa rv 7+3 (eivät kyselleet edes r-viikkoja, sanoin vain mille viikolle haluan ultra-ajan (siis kalenteriviikolle, ei rask.viikolle). Sitä ennen kävin jo YTHS:llä papassa rv 6+2 ja samalla katottiin ultralla, syke näkyi jo. Samoin syke näkyi tosi hienosti tossa 7+3 ultrassa. Tiedän itse kuinka päivät tuntuu viikoilta, kun odottaa jotain noin tärkeää. Tuntuu että ei kestä. Itse olisin tullut hulluksi, jos oisin joutunu oottamaan noin kauan. Vaadi päästä viim. rv 7+0, sano että pakko päästä johonkin rakoon. Ota vaikka puhelinaika lääkärille ja selitä aiempi tilanteesi. Mut ainakin otettiin tossa km raskaudessa täynnä olevan päivän viimeiseksi, yliajalle siis. Gyneko on yksityinen lääkäriasema, jolle me maksetaan palveluista. Niiden täytyy siis palvella sen mukaisesti. Olen käynyt myös Mehiläsessä ultrassa, kun epäiltiin kohtutulehdusta. Ihan ok ultra, mutta ei niin hieno kuin tuo edellämainittu. Silloin tosin en ollut raskaana.
Tsemppiä ja soitahan uudelleen sinne Gynekoon. Jos haluat lisätietoja, voit meilata sinda75@netti.fi
Kesäterkuin Sinda[/color]
Lizie: Viikon päästä torstaina lähdetään sinne risteilylle ja tosiaan sitä jo odotan innolla. Tuttu laiva on jo ennestään, ollaan oltu samalla nyt parina aiempanakin kesänä ja nyt on siis kolmas kerta. Siljan Europalla siis mennään. Saa nähdä vain onko mulla vielä sitten menkat silloin, kun vieläkään eivät ole varsinaisesti alkaneet. Laskin tuossa, että jos huomenna viimeistään alkaisivat, niin sitten ei tarvitsis siteitä kuskata reissuun, muuten tarvii.
Hannele: Mahtavaa, kun pääsetkin aiemmin ultraan. On se piinaavaa tuo odottelu kun haluaisi äkkiä päästä katsomaan onko siellä elämää. Kivaa on tosiaan tämä lomailu toistaiseksi ollut. Tänään onkin vuorossa sitten " kuivempi" päivä, ei siideriä eikä olutta. Noh, viikon päästä sitten laivalla tulee kuitenki taas otettua ja mistä sitä tietää ottaako tässä välissäkin jotain. Jääkaapista ainakin löytyis olutta sekä siideriä.
ON: Kuten Lizielle jo kerroin, niin menkkoja ei kuulu vieläkään. Sais kyllä pikku hiljaa alkaa. Nyt tuossa hieman alavatsaa polttelee, joten sitä kyllä ennakoi, mutta milloin sitten alkaa, niin on eri juttu.
Mutta nyt pitää lopetella kun ei ole kauaa enää lähtöön. Illalla sitten taas kotosalla...
Aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!
Nyt se mun ultra on rv 7+1 eli ihan kohtuullinen. Oikeastaan juuri niinkuin toivoinkin. Ainut vaan että päivällä eli joutuu ottaan pekkasen (työpaikka kun on eri paikkakunnalla kuin asuinpaikka ja tämä ultra), mutta väliäkö sillä, pääasia että pääsee suht nopeaa! Voi Luoja miten ootankaan tuota päivää... Meillä lääkärinä nyt Merja Joro.
Katrillekin hyvää huomenta ja mukavaa lomapäivää taas! =o)
(toivottavasti ette muut Haahut hermostu kun tänne " tungen" ...sori)
Hannele, tuo Merja Joro on myös YTHS:n gynekologi, joka just otti multa papan ja ultras rv 6+2, jolloin syke näkyi jo. Mua pelotti hurjasti raskausaikana tuo papan otto, mutta Merja oli tosi ihana lääkäri, kuunteli ja selitti. Joten hyvä valinta! ;)
Hannele: Hyvä, kun pääset nyt aikaisemmin ultraan ja päiviä " vain" 22. Laita vaan ne päivät siihen perään, niin voidaan yhdessä täällä odotella. Miesten reaktiot on aina niin jänniä. Joskus puhuttiin miehen kanssa, että minä kun valmistun jo raskauteen koko ajan. Hänelle se vasta konkretisoituu, kun vauva on maailmassa. Näinhän se on, että nainen ne nippailut tuntee, tarkkailee kehoaan ja henkisesti valmistautuu raskauteen jo kuumeillessaan.
Katri: Risteilyt on kivoja! Hyvää ruokaa ja juomaa. Ennen kävin enemmänkin, kun asuin Tampereella (olen sieltä kotoisin), mutta nyt täältä kestää 5-6h Helsinkiin / Turkuun, joten se lähteminen on paljon hankalampaa. Ja mies oli joskus töissä Ruotsissa ja seilas kuulemma niillä laivoilla kyllästymiseen asti. Muutaman kerran olen nyt Tukholmassa käynyt täällä asuessani, mutta asutaan lentokentän lähellä ja kone menee tunnissa Tukholmaan.
ON: Ei tätiä näy. Eilen taas nippaili illan, mutta voi olla, että kierto pitkittyy tämän taudinkin takia. Ärsyttävää..Muita oireita ei ole, paitsi tunne, että kohta alkaa... Muistelin juuri, että kun viimeksi plussailin olikin kp32/n.26-28 ja minä kun luulin tehneeni testin heti, kun tätiä ei näkynyt. Oireitakaan ei ollut kuin vatsannippailu eli ihan turhaan näitä oireita kyttäilee näin aikaisin. Ja onhan mulla välillä toi kiertokin ollut 28 päivää..Itse asiassa joka toinen, kun nyt lasken..Tyhmä pää kesät talvet:)
Flunssa on ja pysyy. Viime yönä meni kahteen yskiessä ja nyt on maailman suurin pääkipu sekä tuntuu, että joku ois hakannut kepillä keskivartaloon. Ärsyä!
Jatketaan matkaa,
Jumppis kp26/24-28 (laitetaan toi sitten nykyään noin)
Täällähän käy vilkas keskustelu, mukavaa. eilen jouduin heti poistumaan koneelta, kun tuli ukonilma enkä uskaltanut konetta auki pitää.
ON:Tarkastin kalenterista nuo kp-päivät eli nyt menossa olis 20/26-28, joten todellakin n. viikon päästä vois testailla jos tätiä ei sitä ennen näy, muuten mulla yleensä kierto on tuon 28 päivää, joten odottelen varmaan sinne asti ja sit vasta testailen jos tätiä ei kuulu, mut tässä kierrossa oletan oireiden mukaan oviksen ainakin tapahtuneen (yrittää kovasti olla etsimättä muita oireita), vaikka onhan tuota pääkipua, väsymystä ja turvotusta, mut voihan ne muustakin tulla, kun tuli univelkaa leirien pidostakin..
Lizie ja hannele-81 (muistaakseni):joo täällä hieman piinailua alkaa olla jo ilmassa, mut koitan kestää vielä ja jättää testin rauhaan.
Pahoitteluni, jos en vielä muista nimiä oikein, enkä kykene vastaamaan kaikille, kun vaatii vielä harjoittelua näin uudelta ja kokemattomalta...
vauva2006
Karkaan jo tänään viikonlopun viettoon mökkeilemään nettipimentoon joten maanantaina vastaan palaan haahuilemaan ;o)
Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! Ja testaaville plussasäteitä!
Pitäkäähän pino pystyssä
HANNELE
((Halaukset)) ja oikein paljon onnea plussasta!!=)