Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu ”muuttunut näkymättömäksi” huonossa liitossa?

Vierailija
10.12.2019 |

Onko kellekkään käynyt siten, että olisi muuttunut huonossa liitossa näkymättömäksi? Mies on omissa oloissaan, ei juttele mitään ylimääräistä, ei katso kohti, saan useamman kerran sanoa jotain asiaa, ennen kuin noteeraa. En tiedä mistä saan uskallusta lähteä tästä liitosta, meillä kolme lasta. Voiko vielä 37 vuotiaana aloittaa ns ”uudelleen”? Tuntuu ahdistavalta, etten enää tule ollenkaan huomatuksi.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ja mies on näkymätön myös minulle. En pysty ihan vielä lähtemään mutta suunnitelmissa on.

Vierailija
2/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde. Se on parasta mitä voit tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, se tapahtuu yleensä heti kun on muutettu yhteen. Sen jälkeen olet näkymätön eroon asti.

Vierailija
4/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota enemmän kontaktia mieheesi. Kokeile epäsuoria rakkaudenosoituksia, niistä oma ketjunsakin jos inspiraatiota tahdot

Vierailija
5/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se pois lähteminen tapahtuu suhteessa, jossa toinen omistaa huoneiston, vaikkapa minä? Miten pääsen eroon tuosta minulle tuntemattomaksi käyneestä avokumppanista, joka vain ylenkatsoo minua, eikä halua edes yrittää jatkaa tätä suhdetta?

Vierailija
6/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies muuttu näkymättömäksi suhteessa omien töppäilyjen takia.  Ei kannata pilaa elämää ja kuluttaa aikaa huonossa suhteessa. Ei se eroaminen oo niin kauheaa. Eikä omaisuuden jakaminenkaan. Lapsetkin tottuvat ajan kanssa siihen, että heillä on 2 kotia. 

Vierailija
7/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä nuori, 37-vuotias. Älä tuhoa mielenterveyttäsi tuommoisessa liitossa. Jos miehellä ei ole kiinnostusta parisuhteen ylläpitoon ja kehittämiseen, hän joutaa mennä.

Kannattaa kyllä istua alas ja ottaa asia oikein puheeksi ennen kuin ryhdyt toimenpiteisiin.

Vierailija
8/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdullista kuulla etten ole ainoa. Tuntuu, että myös oma naiseus on kadoksissa, kun ei ole seksiä ei hellyyttä ei mitään, vaikka laittaudun enkä nyt ihan kamalankaan näköinen ole.

Vierailija
9/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaisikin ylläpitää suhdetta, mutta nainen on hyvin kylmäkiskoinen ja tunteettomaksi muuttunut, niin mitä tuossa tilanteessa voi enää tehdä?

Vierailija
10/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse muuttunut näkymättömäksi.

Mitä näkymättömämpi olen, sitä parempi.

En uskalla tehdä/ sanoa juuri mitään mikä provosoisi kuumakalle/ hermoheikko mieheni kovaan raivoon.

Teen tämän perherauhan säilyttämiseksi.

Kun lapset ovat vanhempia, eroan heti.

Sinne saakka sinnittelen. En halua rikkoa kotia kun vielä lapset asuvat kotona.

Tiedän, alapeukkua sataa.

En oikeasti ole " lammas" en todella, mutta lapset menevät kaiken edelle.

Sitten on peto irti kun viimeinen kotoa lähtee.

Vierailija
11/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttunut. Mies ei tosiaan tunnu kuuntelevan mitään mitä sanon, ei puhu itse minulle, eikä halua viettää aikaa seurassani. Jos olemmekin jostain puhuneet, mies ei jälkikäteen edes yleensä muista mitään puhuttuja asioita. Harrastamme kyllä seksiä viikoittain ja tuolloin toki mies näkee minut, mutta muuten olen vain jokin huonekasvi tai vastaava, johon ei tarvitse kiinnittää huomiota.

Vierailija
12/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vielä on peto irti kirjoitti:

En uskalla tehdä/ sanoa juuri mitään mikä provosoisi kuumakalle/ hermoheikko mieheni kovaan raivoon.

Nyt: ajattele lapsiasi! Miten vinksahtaneen kuvan annat heille perhe-elämästä? Kyllä lapset aistii että äiti "kävelee munankuorilla". Ja se mies voi räjähtää vaikka yrität estää. Haluatko että jotain pahaa tapahtuu? Toimi HETI! On olemassa auttavia puhelimia, jne. Et voi jäädä odottamaan!!

Vierailija
13/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet aivan karmaisevan virheen. Mun isäni terrorisoi aikanaan koko perhettä. Äiti itkeä tyrskytti, vuodesta toiseen, nieli kaiken, mutta ei eronnut "lasten takia". No, me lapset opittiin olemaan hiljaa ja saatiin sysipaska parisuhteen malli. Molemmat sitten aikanaan valittiin ensimmäinen puoliso väärin, kun ei tiedetty rakkaudesta mitään, ja toisetkin puolisot ovat joutuneet tekemään aikalailla töitä. Kiitos heille siitä ja kärsivällisyydestä. Ja parille terapeutille.

Vierailija
14/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko tosissasi, etteivät isot lapsesi näe ja ymmärrä, että kotona on villipeto, jota ei saa ärsyttää?

Teet lapsillesi karhunpalveluksen, jos luulet, että "ehjä perhe" on paras vaihtoehto silloinkin, kun se on sairas.

Vierailija
15/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taas niin päin että mieheni on minulle näkymätön. Hakee töistä autolla , hoitaa kotia, tekee ruokaa.

Mutta ei se auta, rakkaus ei vain palaa. En muista mieheni syntymäpäivää tai isän päivää. Saatan olla viisipäivää puhumatta hänelle, teeskentelen kuuntelevani kun hän juttelee minulle.

Kun toisen seura, ajatukset ja fyysinen läheisyys ei vain kiinnosta. Ei yhtään. Hän on minulle kuin huonekasvi.

Joo olen jo pari vuotta puhunut erosta, mies itkee ja anelee / painostaa minua jämään.

Seksuaalinen vetovoima on kuollut. En kaipaa hänen hellyyden tai rakkauden osoituksia. Kun mies tulee pussaamaam Joudun pakottamaan itseni etten väisty, yleensä väistyn.

En kaipaa keskusteluyhteyttä tai mitään rakkaudenosoituksia. Tunnen katkeruutta siitä, että olen saanut juuri hänet puolisoksi. Haluan lähinnä eroon.

Vierailija
16/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on varmaan monella

Vierailija
17/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen😢

Vierailija
18/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin muuttanut rakkauden huumassa miehen luo. Muutamassa kuukaudessa hän alkoi vältellä kohtaamisia kanssani eikä enää puhunut, jutellut.

Ymmärsin yskän ja muutin pois heti, kun olin saanut järjestettyäni asiat.

Kun odotin autoa matkalaukkujen kanssa, mies itki hillittömästi.

Kaikkia ei vaan voi miellyttää.

Vierailija
19/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja olen kokenut myös miten eron jälkeen "värit palasivat" minuun.

Vierailija
20/32 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taas niin päin että mieheni on minulle näkymätön. Hakee töistä autolla , hoitaa kotia, tekee ruokaa.

Mutta ei se auta, rakkaus ei vain palaa. En muista mieheni syntymäpäivää tai isän päivää. Saatan olla viisipäivää puhumatta hänelle, teeskentelen kuuntelevani kun hän juttelee minulle.

Kun toisen seura, ajatukset ja fyysinen läheisyys ei vain kiinnosta. Ei yhtään. Hän on minulle kuin huonekasvi.

Joo olen jo pari vuotta puhunut erosta, mies itkee ja anelee / painostaa minua jämään.

Seksuaalinen vetovoima on kuollut. En kaipaa hänen hellyyden tai rakkauden osoituksia. Kun mies tulee pussaamaam Joudun pakottamaan itseni etten väisty, yleensä väistyn.

En kaipaa keskusteluyhteyttä tai mitään rakkaudenosoituksia. Tunnen katkeruutta siitä, että olen saanut juuri hänet puolisoksi. Haluan lähinnä eroon.

Sun "miesnäkökulmassa" on nyt vaan sellainen täysin olennainen ero ap:een nähden, että hän ei anele puhumatonta, etäistä, kylmää miestään jäämään. Mies ei ole myöskään puhunut erosta.

Sulla on oma ongelma: sä itse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän