Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS vko 24

11.06.2006 |

Meillä on 2. IVF:n 2. PAS suunnitteilla ensi viikon tiistaille. Löytyisikö piinaseuraa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveiset lomalta... tulin vaan hihkaisemaan, että testattu on jo pari kertaa kun olen malttamaton....

eli negaa... tyyli puhdasta negaa.... ;(

no meillä on onneksi tuo yksi IVF-tyttö ja hän sit jääkin ainokaiseksi biologiseksi lapseksi TODENNÄKÖISESTI. nyt ainakin tuntuu etten enää koskaan halua hormoonimyrskyä hoitojen takia.... 4 IVFää ja yksi PAS on ollu aika rankkaa...

toivon muille parempaa tuuria/onnea ;) ja iiiihanaa kesää!! taidan poistua takavasemmalle ja mennä vaikkasta siiderille.

savoska pp 13

Vierailija
22/27 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut savoskalle negasta! Ja ihan yhtä negatiivinen oli tulos täälläkin :( Ei auta kuin yrittää unohtaa tämä ruljanssi edes kuukaudeksi. Elokuussa jatketaan PAS:sin merkeissä. Vielä olisi kavereita kahdessa oljessa, joten toiveita on, että yrittämään vielä päästään, vaikka se niin kaukaiselta nyt tuntuukin.

Tsemppiä ja parempaa onnea muille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin teidän tarinointia kun menitte jatkuvasti hitusen minua edellä. Olipa harmillinen juttu, että nyt ei tärpännyt!

Aurinkoista kesää toivottelen Teille!

Vierailija
24/27 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja yllättäen näyttikin positiivista! Hcg 131. Olin testaillut maanantaina (pp11) jo Acon 10:llä haalean plussan ja keskiviikkona tein testin uudestaan, eikä se ollut yhtään siitä voimistunut, joten olin ihan varma, että tässä on käynyt samoin kuin huhtikuisessa tuoresiirrossa, jossa siis jotain kiinnittymisyritystä oli tapahtunut, mutta oli jäänyt sitten siihen. No, toistaiseksi näyttää ihan hyvältä, mutta onhan tää alku aika kamalaa... Yritän olla tyytyväinen ja elää eteenpäin liikoja murehtimatta (heh hee.. ei taida onnistua), eihän tulevaan voi itse vaikuttaa kuitenkaan.

Pahoittelut neganneille!! Toivottavasti tulette pian perässä kaikki! Mites on Helga69? Joko tiedät tuloksen?

Vierailija
25/27 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iihanaaa ihanaa...

paljon onnea!

mää seuraan taustalta ja koetan lievittää omaa suruani muiden plussilla! kirjoittele kuulumisia!

savoska depiksessä

Vierailija
26/27 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(((halaus))) sulle!!

Parasta tuossa olotilassa on, että se helpottaa jossain vaiheessa. On tuttua... Lähde sinne siiderille, tai tee mitä muuta hyvänsä, mikä mieltä voisi piristää! Tiedän, että on tosi onttoa mun yrittää sua tässä lohduttaa... Ehkä (?) vielä jonain päivänä jaksatte ryhtyä uuteen projektiin, tai sitten elätte onnellisina kolmisin! Pieni osa minuakin totuttautui siihen ajatukseen, ja eihän tässä todellakaan vielä tiedä, kuinka käy. Uskon kuitenkin, että elämä voi olla ihan hyvää yhdenkin lapsen kanssa, kunhan on saanut oman surutyönsä tehtyä, jotta pääsee asioista eteenpäin!

No joo, kunhan höpisen... lapsi ainakin takuu varmasti saa ajatuksia muualle! Sullahan on ihan vauva vielä siellä kotona! Mun " iso" mies täyttää kohta jo kolme (mihin nämä vuodet vierähtivät).

Vierailija
27/27 |
02.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea huimasti Leenikselle!!! Tulihan se plussa tähänkin porukkaan!

Pahoittelut savoskalle ja vichylle negasta!!!! :-(

Minä testailin myös viime keskiviikkona puhdasta negaa... että se sitten tästä PASsista...

Olo tuntuu kieltämättä aika tyhjältä ja muutenkin toivottomuus tän " lapsiprojektin" suhteen alkaa pikkuhiljaa nostaa päätään... ikääkin alkaa mittarissa olla kohtuullisen paljon. Kyllä nää ainaiset pettymykset ja vastoinkäymiset kestäs heittämällä, jos tietäs varmasti, että joskus onnistaa...

Mutta kaikesta huolimatta täytyy yrittää nauttia tästä jäljellä olevasta kesästä ja myös koettaa unohtaa hetkeksi nämä " hoitohässäkät" ... Ehkä sitä sitten jaksaa syksyllä lähteä " paremmissa voimissa" uusiin koetoksiin!

Aurinkoista päivää!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi