Miten naisten kanssa keskustellaan?
Niin, miten? Täysin kokemattomana miehenä minulle ei ole mitään käsitystä mitä pitäisi tehdä ja miten naisia pyydetään treffeille jne.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin ihmisille normaalistikin. Aloitat keskustelun samalla lailla kuin miestenkin kanssa. Siitä se lähtee.
Ja voit unohtaa toiset treffit..
Mitkä toiset? Eihän aloittaja ole koskaan saanut edes minkäänlaista puheyhteyttä. Ehkä kannattaa opetella kävelemään ennen kuin juoksemaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on toiminut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kanssa on olennaista puhua tärkeistä asioista.
Tärkein asia on tietenkin nainen itse.
Kun saat naisen kertomaan itsestään, niin pelkkä nyökkäily ja tarkentavien pinnallisten kysymysten teko riittää.
Sitten olet naisen mielestä loistava keskustelukumppani.
Suuresta alapeukkujen määrästä huolimatta asia on kokemukseni mukaan juurikin noin. Puhumalla naisesta itsestään nainen tuntee olevasa erityinen, eikä vain joku random. Siitäkin huolimatta hölmöimmät kanssaveljeni luulevat saavansa naisen kiinnostumaan retostelemalla omilla ansioillaan.
Alapeukut tulivat siitä, että kirjoittaja väitti tuota naisten ominaisuudeksi. Se on kaikkien ihmisten ominaisuus. Typerää yrittää asettaa miehet jotenkin yläpuolelle.
Ei välttämättä yläpuolelle, mutta miehenä minulla on sellainen tuntuma että me emme välttämättä koe itsestämme puhumista kovin helppona, vaan mieluummin puhutaan jostain ulkoisesta aiheesta josta meillä sattuu tietämystä olemaan.
Naisille jos puhuu samalla tavalla kuin miehille niin naiset joko juoksee karkuun tai sitten he pahoittavat mielensä.
Kyllä noin yleisesti ottaen minusta keskustelun alkuun päästäkseen kannattaa ihan kaikille ihmisille keskustella suht neutraalisti ja normaalisti. Ne keskustelun syvemmät sävyt tulevat vasta alkuunpääsyn jälkeen. Minusta on turha aloittaa jostain flirttailuvinkeistä, jos vastapuoli on täysin kokematon ylipäätään keskustelukontaktissa vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ihan normaalilla jutustelulla ainakin kaikki minun miessuhteeni ovat alkaneet.
Millä tavalla sinä sitten keskustelun aloittaisit? Jollain kuluneella iskufraasilla tyyliin, "sun äitis oli varmaan Marja kun susta tuli noin mehukas"?