Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten naisten kanssa keskustellaan?

Vierailija
10.12.2019 |

Niin, miten? Täysin kokemattomana miehenä minulle ei ole mitään käsitystä mitä pitäisi tehdä ja miten naisia pyydetään treffeille jne.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin ihmisille normaalistikin. Aloitat keskustelun samalla lailla kuin miestenkin kanssa. Siitä se lähtee.

Vierailija
2/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin parikymppisiin naisiin toimii usein sellainen hauska läpänheitto ja leikkimielinen kiusoittelu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselemällä . Jos naisen päästää kyselemään on pulassa. Lisäksi kannattaa pyytää yhteiskuvia ja sen jälkeen kuvata naista eri tilanteissa.

Vierailija
4/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkuin ihmisille normaalistikin. Aloitat keskustelun samalla lailla kuin miestenkin kanssa. Siitä se lähtee.

En tiedä muuta kuin "moi" ja "kiitos"

Vierailija
5/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noin minä teen, mutta enpä ole ikinä mikään naistenmiea ollutkaan.

Sellaiset teennäiset naisten naurattajat ovat aina oksettaneet minua.

Vierailija
6/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kanssa on olennaista puhua tärkeistä asioista.

Tärkein asia on tietenkin nainen itse.

Kun saat naisen kertomaan itsestään, niin pelkkä nyökkäily ja tarkentavien pinnallisten kysymysten teko riittää.

Sitten olet naisen mielestä loistava keskustelukumppani.

Vierailija
7/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta. Laaja skaala luonteenpiirteitä pitää huolen, että eri ihmisiin vetoaa erilainen puheen tyyli ja sisältö. Jos naisella on esimerkiksi afasia tai asperger, kommunikoinnissa voi olla vielä lisää erityispiirteitä.

Vierailija
8/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanojen valinnalla ei juuri ole merkitystä, pääasia että niitä tulee jatkuvalla syötöllä peräkkäin. Tuolla tavalla naiset ainakin keskenään keskustelevat.

Vierailija
9/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja voit unohtaa toiset treffit..

Vierailija
10/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisten kanssa ylipäänsä pääsee keskusteluetäisyydelle?

Vierailija
11/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sinä sitten ihmisille normaalisti juttelet, jos tyylisi karkoittaa ihmiset ympäriltäsi eivätkä he enää halua olla kanssasi tekemisissä?

Vierailija
12/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun saat naisen kertomaan itsestään, niin pelkkä nyökkäily ja tarkentavien pinnallisten kysymysten teko riittää.

Suuresta alapeukkujen määrästä huolimatta asia on kokemukseni mukaan juurikin noin. Puhumalla naisesta itsestään nainen tuntee olevasa erityinen, eikä vain joku random. Siitäkin huolimatta hölmöimmät kanssaveljeni luulevat saavansa naisen kiinnostumaan retostelemalla omilla ansioillaan.

Vierailija
13/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sinä sitten ihmisille normaalisti juttelet, jos tyylisi karkoittaa ihmiset ympäriltäsi eivätkä he enää halua olla kanssasi tekemisissä?

Tosiaanko oletat, että miehet ja naiset keskustelevat keskenään samalla lailla?

Vierailija
14/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele kuten juttelet muillekin ihmisille tai vaikka naispuolisille sukulaisillesi ja tuttavillesi. Treffipyyntöjä on turha miettiä siinä vaiheessa, jos ei osaa vielä edes jutella normaalisti toiselle. Suosittelen että treenaat ihmisille juttelua ilman mitään taka-ajatuksia ensin.

Vierailija
15/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla tosiaan ole yhtään ikäistäsi naispuolista sukulaista, jonka kanssa juttelet?

Vierailija
16/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, mä kerron sulle salaisuuden. Olen ihminen, jolle on aina ollut tosi helppo tutustua toisiin. Aina, kun päätän, että en kyllä tässä yhteydessä aio tutustua kehenkään, aina käy toisin. Pystyn ylläpitämään keskustelua lähes kiviseinämäisten tyyppien kanssa. Mikä on mun salaisuuteni? No, se, että ihan kaikki ihmiset tykkäävät puhua itsestään ja omista kiinnostuksenkohteistaan. Ihan sukupuoleen katsomatta. Kun osoittaa kiinnostusta toisen ihmisen asioita kohtaan, keskustelu soljuu. 

Vierailija
17/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaanko oletat, että miehet ja naiset keskustelevat keskenään samalla lailla?

Yksilöiden väliset erot tässä ovat suurempia kuin sukupuolten väliset erot. Esim. Itse hurmasin mieheni savolaisella huumorilla ja suoraviivaisella ajattelulla. Puhun paljon ,mutta asiaa. Toki meidän välistä keskustelua auttaa samanlaiset kotitaustat ja sama koulutus.

Vierailija
18/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auotaan suuta ja päästetään äänteitä jotka muodostavat puheen. Eli samalla tavalla kuin kelle tahansa.

Ja eikä sinulla ole äitiä tai muita naispuolisia sukulaisia? Vai missä olet elänyt ilman kontaktia yhteenkään naiseen?

Vierailija
19/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No noin minä teen, mutta enpä ole ikinä mikään naistenmiea ollutkaan.

Sellaiset teennäiset naisten naurattajat ovat aina oksettaneet minua.

Kai tiedostat sen johtuvan vain omasta kateudestasi? Normaalia ihmistä eivät eri luonteiset ihmiset okseta.

Vierailija
20/24 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuresta alapeukkujen määrästä huolimatta asia on kokemukseni mukaan juurikin noin. Puhumalla naisesta itsestään nainen tuntee olevasa erityinen, eikä vain joku random. Siitäkin huolimatta hölmöimmät kanssaveljeni luulevat saavansa naisen kiinnostumaan retostelemalla omilla ansioillaan.

Alapeukut tulivat siitä, että kirjoittaja väitti tuota naisten ominaisuudeksi. Se on kaikkien ihmisten ominaisuus. Typerää yrittää asettaa miehet jotenkin yläpuolelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän