Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HELMIPULLAT VKO 23

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöpaino 69,8

1.punnitus 69,3

2.punnitus 68,8

3. punnitus 68,5

4. punnitus 68,1

5. punnitus 67,8

6. punnitus 67,4

Mä olen näköjään niitä, joilta imetys vie painoa alas hitaasti mutta varmasti kohtuullisesta herkuttelusta huolimatta. Vielä olisi 3kg viimeisestä raskaudesta ja 2,5 kg ekasta raskaudesta, eli vaativan laskutoimituksen tuloksena yht. 5,5kg ekstraa verrattuna aikaan ennen lapsia.

Vierailija
2/8 |
08.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus 68

1. 65

2. 65

3. 65

4. 63,5

5. 64

6. 64

Tämän viikon tulos: +-0

pituus 165

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. 71.8

5. 68.7

6. 68.9 +0.2kg

Meikäläinen on jämähtänyt tähän... tosin ei ihan syyttä suotta pyöritä samoissa painoissa vissiin neljättä viikoo. Eli syöty on.. ei tosin herkkuja, mutta ruokaa ihan käsittämättömiä määriä.. ja jo syödessä miettii mitä söis seuraavaksi ja milloin... päivä menee odotellessa seuraavaa mahdollisuutta syödä..

Nyt täytyy pinnistellä ja ponnistella... jos kävis kokeilemassa juhla-vaatteita joihin olis kiva muutakin kuin vain juuri juuri mahtua...kahdet häät heinäkuussa.... niin että olis kiva istuakkin niissä häissä... ihan vielä ei pysty hameessa kuin seisomaan...että sellasta!!!!!!

Meikäläinen tarttis vähän potkua persuuksille!!!!!!

T:EviEsteri... joka ens viikolla painaa 68 kiloa jookos!!!!!

Vierailija
4/8 |
08.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino viimeviikolla: 66,8

Paino nyt 65,8

Pudotus -1kg

Kokonaispudotus 19.3 lähtien 9,2kg

Pituus 156cm

Noniin, raskauskilot on nyt viralisesti poissa. Eli viime kesänä ekassa ä-neuvolassa painoin tuon 65,8. Mutta ennen ekaa raskautta painoin jotain 62 joten " raskauskiloja" on vielä pari jäljellä. Mutta hitaasti ja varmasti hyvä tulee. Nyt olen kyllä enemmän kuin tyytyväinen tämän viikon tulokseen. Auttaa jaksamaan tälläiset! Olen käynyt uimassa 3 kertaa ja kerran kunnon pyörälenkillä ja lapsien kanssa puistoillut jne jne....

Tavoitteeseen on vielä kuitenkin matkaa yhtä paljon kun olen jo pudottanut eli n. 10kg.

Ensi viikkoon! =)

Vierailija
5/8 |
09.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tullaan vähän jälkijunassa, kun oli eilen tietoteknisiä ongelmia...

Lähtöpaino 66,6

Viime viikolla 64,6

Nyt 64,4

Eli muutosta -200 g

Vielä olis lähes 5 kg pudotettavaa, hoh. Mutta pitää olla tyytyväinen tohonkin pudotukseen, tää viikko meni flunssastaessa ainoan ilon ollessa herkuttelu, joten pelkäsin jo nousuakin.

Ensi viikkoon tsempataan taas, eiks jeh?!

Vierailija
6/8 |
09.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotusta -100g!!!!

Mä en edes muista mistä lähdin, hyvä kun tiedän missä olen nyt. Nyt on iskenyt ihan armoton, lohduton väsymys. Hyvä kun pysyn hereillä, päässä pörisee ja suhisee. Ja sitten onneton en jaksanut kunnon ruokaa itselleni laittaa joten popsin sitä vihoviimeistä leipää. Lapset on sentään ruokittu, tavalla tai toisella, älkää huolestuko..zzzzz zzzz zzz

Pakko poistua,

uupunut Neppis

Vierailija
7/8 |
11.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennyt minunkin paino, kerrankin!

Viime viikolla : 80.1 kg (mahataudin jälkeen tosin 74.9kg mutta sitä ei lasketa)

Tällä viikolla : 79.1 kg

Eli kokonaisen 1kg verran olen laihtunut!!!! Jipiiii!!

Kyllä minä olenkin ahdistunut näistä kiloista. Mitkään vanhat vaatteet EI mene päälle! Ei puhettakaan että housujen vetoketju edes yrittäis mennä yhtään kiinni... Minulla on niii-iiiin ikävä niitä entisiä mittoja mitkä silloin ahdisti! Eipä ahdistais enää... :/

Vierailija
8/8 |
29.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kanssa pudottanut tässä jonkun aikaa.eli saldo nyt -9kg joulukuulta.

tavoite ois 72kg.nyt paino 80kg ja paino ei ole tippunut nyt kuukauteen.johtuu kyllä omista syömisistäni,makeaa mennyt paljon?jostain kumman syystä?:(

pituus mulla on 170cm.ja liikuntaa harrastan 4-6x/vko.lihaskuntoa ja aerobista.

ois ihanaa jos saisin liittyä vielä?kertokaa milloin teillä on vko punnitukset tms?

asun treella ja perheeseen kuuluu mies ja tytär(helmikuulla05 syntynyt).