Taas muutama peilikuvaansa rakastunut päässyt iltasanomien sivuille
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006337721.html
Miksi iltapäivälehdet lähtee mukaan ruokkimaan tämän ajan ihmisten huomionkipeyttä?
Ja sori vaan, Tella ja Anu, näytätte ihan ikäisiltänne.
Kommentit (68)
Mitä vikaa otsikossa? Eiköhän nuo ole rakastuneita omaan peilikuvaansa kun kerran sen haluavat sen lehteen. Ei nyt ihan suoranaiselta itseinholta vaikuta..
Ahdistaa kun naiset usein kommentoivat ikää. Ekan kerran törmäsin ilmiöön kun olin 15v. Koulusihteeri sanoi "ai et olekaan 13? Oletpa nuoren näköinen!" Mitä ihmettä eikö tuon ikäiset näytä samalta... Nykyään olen 24v ja saan kuulla "Olin varma että olet korkeintaan 18-vuotias. Kannattaa muistaa tämä kehu vanhempana". Pahinta on että miehetkin syyllistyy tähän. Eivät tosin suoraan sano vaan olen jälkikäteen kuullut yhteisten tuttujen kautta kuinka ikäni on ollut hämmästys. Onpa iso järkytys kun olenkin pari vuotta vanhempi kuin kuviteltu. Eniten ärsyttää kun oma mieheni on usein sanonut minun näyttävän 20-vuotiaalta. Eli noin tarkan iän määritellyt. En pidä noita kehuina vaan ahdistaa kun tiedän kaikkien tuijottavan kasvojani arvioivasti.
En oikein ymmärrä miksi tuolla on jotain 28-30-vuotiaita. Sen ikäiset harvemmin on erityisen ikääntyneitä.
Ainoastaan Milla näyttää nuoremmalta ylipainon takia, ja painovoima huijaa kun kasvot on vinossa.
Huono artikkeli kun kuvat oli niin huonolaatuisia. Eikä ikä vielä 30-vuotiaana edes mitenkään näy kuin ehkä kropassa joka on isokokoisempi ihan luonnostaan kuin vielä kehittyvällä 16-22 ikäisellä.
Kauniit piirteet kyllä kaikilla.
Minustakin kaikki näyttivät ikäisiltään, Millaa lukuunottamatta.
Lisäksi en ymmärrä, miksi pitäisi näyttää nuoremmalta, minusta nainen on kauneimmillaan kolme-neljäkymppisenä. Esim. tämä neljän lapsen äiti Henna, erittäin kaunis, mutta ei nuoremman näköinen.
Minusta on ihana olla 35-vuotias ja toivoakseni olen suunnilleen sen näkönenkin. Ihania vuosia kaikenkaikkiaan ovat olleet, miksei ne saa näkyä muillekin?
Voin hyvin kuvitella että tuollaisen teinityylin takia heitä luullaan nuoremmiksi. Pukeutuvat kuin 18-vuotiaat, Adidaksen raitaa joka puolella, päälle ankka poseeraus. En sanoisi että tämä teinimäinen olemus on hyvä asia enää 30-vuotiaana...