Ihastutaanko sinuun helposti? Osaatko sanoa mistä johtuu?
Te
Kommentit (57)
Joskus aikoinaan ainakin. Nykyään en tapaa vieraampia ihmisiä juuri koskaan. Minulla on spanielin silmät ja musta huumori ja olen ehkä jotenkin sensuelli. Miehet ajattelevat että tarvitsen suojelua ja seksiä.
Kyllä ihastutaan. Se on varmaan jotain saavuttamattoman tavoittelua. Itse en ole lainkaan kiinnostunut parisuhteista enkä ole koskaan ihastunut kehenkään.
Ihastutaan.
Minuun ihastuvat ihmiset ovat minun mielestäni kolmea eri ryhmää ja uskoisin että kullakin ryhmällä ihastumisen syy on erilainen.
Ujot/hiljaiset ihastuvat minuun, koska luon uuden ihmisen kanssa helpon keskusteluilmapiirin.
Jumalattoman komeat miehet ihastuvat minuun, koska komeus ei hetkauta minua. Olen siis ihan oma itseni, huumoria ja monipuolista keskustelua. Se on varmaan virkistävää heille.
Älykkäät, kuivan huumorin omaavat ihastuvat minuun, koska heistä on eksoottista ja yllättävää jakaa sellaiset keskustelut naisen kanssa.
Ja en siis ole millään tasolla mitään kumppaneita hakemassa. Ulkonäkö ei ainakaan ole vahvuuteni. Eli minun tapauksessani viehättävyys on vuorovaikutus- ja keskustelupohjaista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihastutaan. Se on varmaan jotain saavuttamattoman tavoittelua. Itse en ole lainkaan kiinnostunut parisuhteista enkä ole koskaan ihastunut kehenkään.
Toisaalta olen myös turvallinen ihastumisen kohde, koska se ei voi johtaa mihinkään.
Osaan sanoa. En kerro miksi, koska enemmistö hakkaisi minulta pään irti.
No joo. Ainakin miesvaltaisella työpaikalla tämän huomasi. Johtuu siitä, että kauniiden kasvojen lisäksi olen reilu ja mukava. Kuulemma sellainen, jonka seurassa on helppo olla.
MicMac kirjoitti:
Ihastutaan.
Minuun ihastuvat ihmiset ovat minun mielestäni kolmea eri ryhmää ja uskoisin että kullakin ryhmällä ihastumisen syy on erilainen.
Ujot/hiljaiset ihastuvat minuun, koska luon uuden ihmisen kanssa helpon keskusteluilmapiirin.
Jumalattoman komeat miehet ihastuvat minuun, koska komeus ei hetkauta minua. Olen siis ihan oma itseni, huumoria ja monipuolista keskustelua. Se on varmaan virkistävää heille.
Älykkäät, kuivan huumorin omaavat ihastuvat minuun, koska heistä on eksoottista ja yllättävää jakaa sellaiset keskustelut naisen kanssa.
Ja en siis ole millään tasolla mitään kumppaneita hakemassa. Ulkonäkö ei ainakaan ole vahvuuteni. Eli minun tapauksessani viehättävyys on vuorovaikutus- ja keskustelupohjaista.
Miksi et hae kumppania?
Ei, edes sitten kun pääsen keskustelemaan, mutta kavereita saan helposti, miehistä kuin naisista. Ja mies olen.
Kukaan ei ole koskaan ollut ihastunut minuun. En ollut nuorena näin ruma, mutta uskon, että aseksuaalisuus paistaa läpi. Hyvä näin.
Kyllä ihastutaan. Olen todella helposti lähestyttävä, hymyileväinen ja aurinkoinen, minkä lisäksi minulla on hurtti huumorintaju ja hyvä itsetunto. Olen sinut itseni kanssa, se tuntuu viehättävän. Enkä varsinaisesti ole vaikea katsottavakaan, jos kohta en kaunotarkaan. Sellainen perusnätti, luonnollinen. Mutta veikkaan, että se hymy on kaiken a ja o.
Nuorempana kyllä tosi paljon mitä ihmettelin koska mulla oli huono itsetunto. Varmaan koska olin lapsenkasvoinen ja söpö. Lisäksi olin ujo, ja peittelin hämmennystäni hymyilemällä, mikä ehkä antoi vääriä viestejä. Ja ehkä ujouteni herätti sitä jonkun muun jo mainitsemaa suojeluvaistoa.
Kaverini sanoivat että suosioni johtuu siitä että olen tosi naisellinen, mitä myös ihmettelen, koska olen aina panostanut ulkonäkööni suhteellisen vähän. (liikuin kyllä nuorempana paljon, mutta en ulkonäön takia) Ja että olen aito ja teeskentelemätön, mitä kyllä olenkin. Vaikka isommassa porukassa vetäydyn syrjään niin osaan olla mukavaa juttuseuraa.
Joo. Luulen, että siks kun en esitä mitään ja olen kiinnostunu ihmisistä. Tosi tyly täytyy olla sen jonka kanssa en tule toimeen. En tarkota semmosta ihastumista, että iik mee mun kanssa heti naimisiin.
Arvelen, että kyllä. Johtuu siitä, että olen iloinen, hymyileväinen, ystävällinen.
Ei ole mitään järkeä kysyä tällaisia, suurin osa kun pitää itseään keskivertoa älykkäämpänä kauniimpana, nuorekkaampana ja ihaillumpana.
Ei. Periaatteessa olen unelmanainen (kaunis, pieni+hoikka+kurvikas, nuori, älykäs, mukava), mutta jotenkin sössin sen olemalla sekä tahallisesti että tahattomasti vähän kummallinen. Tyylini on liian omaperäinen ja juttuni turhan korkealentoisia. Olen sellainen pieni hullu professori nuoren Scarlet Johanssonin ruumiissa. Suurin osa vierastaa.
Vierailija kirjoitti:
Joka itsensä ylentää, hän itsensä alentaa.
Onneksi ollaan kaikki anonyymejä.
G