Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas muutama peilikuvaansa rakastunut päässyt iltasanomien sivuille

Vierailija
10.12.2019 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000006337721.html

Miksi iltapäivälehdet lähtee mukaan ruokkimaan tämän ajan ihmisten huomionkipeyttä?

Ja sori vaan, Tella ja Anu, näytätte ihan ikäisiltänne.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavinta noissa kuvissa on se, että lähse jokainen on vedetty usean filtterin läpi. Kyllähän se 60-vuotiaskin voi näyttää 30-vuotiaalta, kun koko naama on vedetty sileäksi ja hehkuvaksi ja vielä jokin silmiä ja huulia suurentava filtteri siihen päälle, että näyttäisi oikein söpöltä ja nuorekkaalta. Mitä itsehuijausta.

Näin on. Jos itse on yhtään kuvanmuokkausohjelmiin tutustunut (myönnän, että itse olen), tietää, miltä niiden jälki näyttää. Silmät ovat ylitarkat (kirkastetut) verrattuna ihoon. Näin on noista useissa kuvissa. Ohjelmilla on mahdollista myös suurentaa huulia ja jopa silmien iiristä, jolla saa lapsekkaamman katseen.

Tellan kuvaa ei tosin ehkä ole muokattu. 

Vierailija
22/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noista osa selkeästi nuoremman näköisiä. Toisilla vain on sellaiset kasvonpiirteet, että ne näyttävät nuoremmilta pidempään, turha sitä on kiistää. Ero näkyy parhaiten siinä vaiheessa, kun mennään yli kolmen tai neljänkympin iän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tella ei näytä 48 vuotiaalta! Miksi olette noin kateellisia? Miksi pitää edes tarttua tällaiseen artikkeliin, onhan se kiva että näyttää ikäistään nuoremmalta. Tulee mieleen vaan yksi syy: Kateus, kateus, kateus.

Ei toi ole mitään tiedettä. Ihan yhtä suuri oikeus sulla on sanoa, että Tella ei näytä 48-vuotiaalta kuin toisilla on oikeus sanoa, että hän näyttää. Olen itse 33-vuotias enkä edes Tellan huonosta kuvasta erehtyisi arvelemaan häntä itseni kanssa samanikäiseksi. Hänellä on paljon enemmän silmänalusryppyjä kuin keskiverrolla kolmekymppisellä. Kuvasta voisin sanoa häntä vähän päälle 40-vuotiaaksi.

Ja eikö tuo kateuskortti ole jo kulunut käyttökelvottomaksi?

Vierailija
24/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kuva filtteröity. Ovat kyllä nuorekkaita kaikki, kuten varmaan jokainen meistä samoilla filttereillä. 

Teija on varmaan luonnossakin muutamia vuosia nuoremman näköinen kuin ikäisensä koska kasvonpiirteet ovat lapsenomaiset (tämä ei ole kehu eikä haukku vaan toteamus). 

Vierailija
25/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kohta 31-vuotias on myöskin lapsia, ja edelleen luullaan alaikäiseksi. Pitäisi ottaa kohteliaisuutena kaikki sanovat. 

Mutta minkäs teen kun olen niin lyhyt jne.

Kyllä se joskus hermostuttaa kun ei oteta vakavasti missään. 

Vierailija
26/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä artikkeleissa pitäisi kieltää henkilöiden itsensä ottamat, epätarkan sumeat ja filtteröidyt kotialbumiselfiet. Ammattikuvaajan pitäisi ottaa jokaisesta samoissa valaistusolosuhteissa skarpit kuvat ilman turhaa käsittelyä.

Vierailija
27/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on outo tapa kehua toisiaan nuoremman näköisiksi huolimatta siitä pitääkö se paikkansa vai ei. Usein ei, vaan syy kehumiseen on lähinnä halu ilahduttaa toista. Minusta naiset tekevät tässä karhunpalveluksen itselleen ja toisille naisille, sillä näinhän he itse pitävät yllä sitä ajatusta, että nainen on ihailtava vain hehkeän ulkonäkönsä vuoksi.

Luulen että kehutaan silloin kun huomataan toisen olen riippuvainen tämän tyyppisestä kehusta

Vierailija
28/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo ovat kyllä ikäistään nuoremman näköisiä kaikki, joillain käy hyvä tuuri geenilotossa!

Tämän "hyvä tuuri geenilotossa" -fraasin voisi pikkuhiljaa päivittää.

Vierailija
29/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kuvissa näyttävät mun mielestä nuoremmilta, mutta sitähän ei tiedä mikä on totuus sitten luonnossa.

Vierailija
30/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus vie kalatkin vedestä.

Ja paljon muuta.

Lehdessä olevat naiset ovat kaikki kauniita ja nuoren näköisiä.

M.43

Vierailija
31/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta naisen iän arviointi on usein todella vaikeaa. Varsinkin 25-35 ikähaitarissa. Toisaalta ei sillä ole mitään merkitystäkään, ainakaan minulle.

Vierailija
32/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, jolla on rehellinen kuva on tuo ensimmäinen, mutta hänkin on ikäisensä näköinen. Muilla kuvat ovat huonolaatuista (huono valo jottei juonteet näy tai muuten pikselimössöä jne) ja filtteriä päällä. Taas kerran nollajournalismia.

Vierailija
33/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nuorin noista on 28-vuotias. Miten semmoinen edes muka voisi näyttää vanhalta? Tai sanotaan, että ehkä voi, mutta siinä pitäisi kyllä sitten olla jotain elämänhallintaongelmia tai muuta poikkeavaa.

Vierailija
34/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tella ei näytä 48 vuotiaalta! Miksi olette noin kateellisia? Miksi pitää edes tarttua tällaiseen artikkeliin, onhan se kiva että näyttää ikäistään nuoremmalta. Tulee mieleen vaan yksi syy: Kateus, kateus, kateus.

Olen saman ikäinen kuin tella eikä minulla tai tuttavillani ole kellään samanlaisia kaularyppyjä. En väitä olevani ikäistäni nuoremman näköinen mutta ei kyllä Tellakaan ole.

Vierailija
35/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luultiin 35-vuotiaana kahden lapseni isosiskoksi.  Koin nämä tilanteet äärettömän kiusallisina, enkä koskaan kehdannut korjata asiaa. No, oli siitä hyviäkin puolia, ulkomailla moniin paikkoihin lapset pääsivät ilmaiseksi ja minä lastenlipulla ;D

Vierailija
36/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun arvaukset menivät väärin. Kuvien perusteella luulin Tellaa ja Anua vanhemmaksi, kuin mitä he ovat. Muut ovat nuoremman tai oman ikäisensä näköisiä.

Vierailija
37/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä artikkeleissa pitäisi kieltää henkilöiden itsensä ottamat, epätarkan sumeat ja filtteröidyt kotialbumiselfiet. Ammattikuvaajan pitäisi ottaa jokaisesta samoissa valaistusolosuhteissa skarpit kuvat ilman turhaa käsittelyä.

No kun ongelma on siinä, etteivät nämä filtteri-puhelimen etukamera-itsensäkuvaajat edes uskaltaisi astua ammattikuvaajan kameran eteen. Tietävät kyllä sisimmässään, että siellä se todellinen ulkonäkö paljastuisi. Tai sitten ihan todella uskovat että ei se ammattikuvaajan ottama kuva kerro totuutta, se vääristää, koska näytän siinä rumemmalta... Itsepetos on tämän päivän sana.

Vierailija
38/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin kaikkien iät joko oikein tai sitten arvasin yläkanttiin. Eli näyttivät mielestäni vanhemmilta kuin olivat. Yksikään ei ollut ikäistään nuoremman näköinen, enkä todellakaan ole kateellinen :D

Ikäisensä näköisiä naisia, wou mikä uutinen :D

Vierailija
39/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi Tella näyttää ihan ikäiseltään. Olen itse 28 ja kaveripiirini (joka on aika laaja) koostuu 26-37 vuotiaista ja kaikki ne aikalailla saman ikäisiltä näyttää eikä ulkopuolinen voisu tietää että meillä on vuosikymmenen ikähaarukka. Suurin osa ihmisistä ei pysty erottamaan kuka on 29 ja kuka on 34, koska ei siinä kolmekymppisenä vielä ole juuri mitään ikääntymisen merkkejä, ellei ole nuorena ollut auringonpalvoja tai ketjupolttaja.

Tella näyttää ehkä ~42 v ja on muuten ainoa jonka kuva on rehellinen, kaikki muut on blurrannut ja filtteröinyt ihoa :D

Vierailija
40/68 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Olipas Milla ja Anna kauniita!