Taas muutama peilikuvaansa rakastunut päässyt iltasanomien sivuille
https://www.is.fi/mystyle/art-2000006337721.html
Miksi iltapäivälehdet lähtee mukaan ruokkimaan tämän ajan ihmisten huomionkipeyttä?
Ja sori vaan, Tella ja Anu, näytätte ihan ikäisiltänne.
Kommentit (68)
Nättejä, mutta ikäisiltään näyttäviä naisia pääosin. Muutama menisi jopa ikäistään vanhemmasta.
Teinivaatetus sen tekee. Toinen asia on, miksi yli kolmekymppinen haluaa pukeutua kuin teini.
Itse olen jo 40 ja silti kysytään henkkareita kun ostan jotain k-18 tuotetta. Varmaan pieni koko vaikuttaa koska mielestäni näytän nelikymppiseltä ja pukeutuminen on sen mukaista. Pari viikkoa sitten jäi viinit Alkoon 😃
Ainoa rehellisen kuvan laittanut eli Tella näyttää vähän ikäistään nuoremmalta. Ehkä 5 vuotta nuoremmalta.
Muut ovat ikäisensä näköisiä. Nuoren näköisiä kyllä, mutta nuoriahan he ovatkin. Muutamalla teinityyli vielä lisää nuorekkuuden vaikutelmaa. Viimeinen näyttää olevan myös hyvin pienikokoinen, mikä edelleen tuntuu hämäävän ihmisiä, vaikka siinä ei ole mitään järkeä.
Missä nämä tyypit kuulevat kommentointia iästään? En edes muista, milloin multa viimeksi olisi kysytty ikää. Ehkä joskus kun tuon synttärinä töihin pullaa, joku kysyy paljonko tuli mittariin.
Minusta on aika surullista, että naisten "pitää" näyttää paljon nuoremmalta kuin oikeasti on....
Mitä ihmeen "arvoa" se tuo naiselle, että pitää 50-vuotiaana yrittää olla kolmekymppisen näköinen???
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pian keski-ikäinen mies, mutta naiset ovat usein kehuneet minun vaikuttavan melko lapselliselta ikäisekseni...
Ei tässä oikein muuta voi kuin olla ylpeä kun peilailee kuvaansa peilistä.
Kiitos nauruista :, D
Tottakai jokainen näyttää teiniltä joka laittaa tuollaisen vinon teiniposeeraus-instafiltterikuvan. 😂 Mulla on fb-kavereissa muutama 50-60-v nainen jotka harrastaa näitä älytömiä filttereitä ja kommentit on täynnä niitä "vau miten voit olla noin upea, näytät ihan 15-vuotiaalta" juttuja. 😂 Mä olen 35 ja mun kaveripiirissä 30-30-v äiti-ihmiset eivät kyllä näytä yhtään vanhoilta, ei sen ikäiset näytä...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki näyttivät aivan ikäisiltään. Parilla noista oli ns. teinityyli (lävistys, meikki), joka toki saattaa hämätä ihmisiä luulemaan heitä nuoremmiksi.
Joudun työssäni tarkistamaan ihmisten henkkareita, ja hämmästyin tästä jutusta. Kaikki naiset näyttävät ihan ikäisiltään. Nuoren näköiset ovat ihan erilaisia, luonnostaan freesejä. Heillä ei ole ryppyjä, ei kaulahelttoja, ei teinejä jäljitteleviä lookkeja, eikä useinkaan meikkiä.
Aikalailla kaikki noi näyttää nuoremmilta kun on :) ihanaa kun viihtyy omassa kropassa!
Otsikko on törkeä ja monet kommentit täällä + alapeukutukset kehuviin kommentteihin. Hohhoijaa.
Minä itse olen nätisti sanottuna iättömän näköinen, suoraan sanottuna näyttänyt jo teininä kolmekymppiseltä. Tämän vuoksi olen kiinnostuneena seurannut lähipiirissä, että ketä luullaan minkäkin ikäiseksi. Olen huomannut, että ainoastaan niitä luullaan ikäistään nuoremmiksi, joilla on todella teinimäinen tyyli (jolloin huomio kiinnittyy vaatteisiin ja lävistyksiin, ei esimerkiksi ryppyihin) tai jotka ovat luonnostaan lyhyitä, siroja ja hoikkia. Eräs ystäväni työskentelee Alkossa, ja vahvisti tämän teorian ainakin omalta kannaltaan. Noiden artikkelin kuvien perusteella ei voi sanoa oikein mitään, koska ei tiedä onko niitä filtteröity tai otettu siitä kaikkein edustavimmasta kuvakulmasta. Ainoa joka kiinnitti huomion, oli tämä septum-nainen, joka kuuluu tähän teinityyli-kategoriaan - muuten en huomannut mitään normikolmekymppisestä eroavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo pian keski-ikäinen mies, mutta naiset ovat usein kehuneet minun vaikuttavan melko lapselliselta ikäisekseni...
Ei tässä oikein muuta voi kuin olla ylpeä kun peilailee kuvaansa peilistä.
Kiitos nauruista :, D
Hän on kyllä ihana veijari :D
Tella näyttää kyllä ihan ikäiseltään, kaulasta huomaa naisen iän.
Itsekin kuvittelin olevani nuoremman näköinen mitä olen (41 v) kun katson peiliin. Peilistä näytän ihan hyvältä. Myös Insta/selfie-kuvat näyttää hyviltä.
Mutta kun toinen ihminen ottaa hyvällä järkkärillä kuvan päivänvalossa, niin totuus paljastuu. Näytän ihan keski-ikäiseltä noita-akalta 😂
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla kaikki noi näyttää nuoremmilta kun on :) ihanaa kun viihtyy omassa kropassa!
Otsikko on törkeä ja monet kommentit täällä + alapeukutukset kehuviin kommentteihin. Hohhoijaa.
Tämän ketjun otsikko on tosiaan aika raflaava, mutta ehkä kuitenkin jossakin määrin tosi. Olen itse ihmetellyt, mistä ip-lehdet löytävät näitä tämmöisiä? Hehkuttaako joku somessa näyttävänsä nuoremmalta kuin on ja miten heidät voi löytää muutoin kuin hakuammunnalla?
Kommentit eivät kyllä mielestäni ole erityisen törkeitä. Jos itse suostuu laittamaan pärstänsä ip-lehteen "Nuorelta näyttävät naiset" -otsikon (tms.) alle, niin pitää kyllä ymmärtää, että sitä nassua tullaan sitten kanssa arvostelemaan. Itsehän sen on asettanut arvosteltavaksi.
Itse en kehtaisi ikimaailmassa laitattaa kasvojani lehteen vieläpä ilmiselvästi filtteröitynä, väittää näyttäväni nuorelta ja antaa vielä kauneudenhoitovinkkejä. Lisäksi vaikea ymmärtää koko artikkelin pointtia ja erityisesti näiden naisten syytä haluta olla siinä. Toisaalta en ymmärrä ylipäätään näitä selfiesomettajia, joten ehkä vika on minussa.
Joo no ovat ikäisiään nuoremman näköisiä, mutta ei nyt niin huomiotaherättävästi että olisi ihan lehtijutun arvoinen ollut.
Vierailija kirjoitti:
Viihtyy omassa kropassa? Missä tuolla kroppia näkyi? Sinä olet varmaan katsonut ihan toista artikkelia.
Eräältä vajaa 50-vuotiaalta on hiljattain kysytty paperit Alkossa. Kyseinen hlö on eräällä tavalla lapsenomainen, mutta muuten taitaa kyllä alkon virkailijalla olla vähintään rillien putsaus tarpeen.
- Ei todellakaan pukeudu nuorekkaasti tai meikkaa. On ryppyjä ja harmahtava tukka.
Tellalla on pahemmat rypyt kaulassa kuin minulla! Mutta ei se nyt niin kumma ole, että moni 25-30 vuotias näyttää nuoremmalta. Itse muistan kun 30-vuotiaana aloitin uudestaan kesken jääneet opintoni ja ns huijasin kaikille olevani 5-10 v nuorempi.
Miten niin näyttävät ikäistään nuoremmilta, tuoltahan suurin osa heidän ikätovereistaan näyttää. Oikein kauniita naisia ovat, mutta ihan ikäistensä näköisiä mielestäni.
Milla ja Anna ovat ikäistään paljon nuoremman näköisiä. Tellaa olisin veikannut noin 52-vuotiaaksi. Anu on ikäisensä näköinen. Mutta mitä väliä näillä asioilla edes on, ei se elämän tarkoitus ole pysyä siloposkisena.