Millainen ihminen antaa lapselleen nimeksi UNNA?
Ihan törpön kuuloinen nimi muutenkin ja sitten vielä heti tulee mieleen unnuttaminen. Voi lapsi parkaa..
Kommentit (36)
Ap ei hauku kenenkään nimiä kotona ääneen, on se hyvä, että on tää av, niin saa ihan rauhassa ihmetellä tän maailman tapahtumia, ilman että pilaa sillä lapsensa.. =)
ap
Ei se sen kummempi nimi ole kuin anna, hanna, jenna, henna, anni, enni....
Sun tyylisi kirjoittaa paljasti sut!:) Ei oo totta, että säkin harrastat tätä. Mä voisin yhden jutun kertoa vielä, mikä sut paljasti, mutta sitten tunnistais muutkin:):):) Siis ei oo totta! Tästä puhutaan vielä!
mä tiiän kans yhen pikkutytön jonka nimi on unna..:) ihana nimi.
Anna - siis mieti kun kaikki huutaa sille että " Anna, anna, anna" .
Tai Veeti - karvanpoistoaine tulee mieleen.
Tai Kyllikki - joku vanha täti tulee mieleen.
Tai Linda - tulee mieleen Lampenius.
Tai Jenna - tulee mieleen Dallasin Jenna, oliko sekään ihan nuhteeton nainen
Tai Mari - tulee mieleen yksi luokkatoveri, joka aina kiusasi mua.
Järkyttävää. Miten ihmiset saattaa?!?!
Unnuttaminen ei ole koskaan kyllä tuosta nimestä tullut mieleen ja kyllä olen kuullut tuon termin irl useinkin, kun on ollut puhetta nimenomaan lapsesta, eikä aikuisesta.
Tuon termin " unnuttaa" olen kuullut vasta ekaa kertaa tällä palstalla ja olen sentään jo yli 30 ikäinen.
Unnasta ei pienessä mielessäkään tule mitään mielleyhtymiä ko. toimintaan, joten tämä viesti tuomittakoon provoksi.
Ihan kiva nimi. Ei tosin ihan minun makuuni.
ellei jonkun vanhemmat möläytä lapselleen, minkä mielenyhtymän nimestä saa.
Ehkä siitä tulee lapsille mieleen vain Unna-nunna, ja se ei ole kovin paha
Sinuna toivoisin pukin konttiin peiliä. Taitaa olla oman nimen kanssa ongelmia, kun mietityttää nimi ja itsetyydytys. Taidat olla oman nimesi takia jäänyt paitsi kunnon nautinnosta, jonka tuottaa joku muu kuin sinä omine..
Unni tarkoittaa pikkuista, mutta Unna tarkoittaa vanhalla skandinaavisella alkukielellä rakas. Unna nimen antaa siis vanhempi, joka rakastaa lastaan. Kiitos kysymästä ap.
palstailevat tietenkin.