Millainen ihminen antaa lapselleen nimeksi UNNA?
Ihan törpön kuuloinen nimi muutenkin ja sitten vielä heti tulee mieleen unnuttaminen. Voi lapsi parkaa..
Kommentit (36)
Unna on ihan nätti nimi, mutta kuka taas käyttää sellaista typerää sanaa kuin unnuttaminen. Puhuisitte mieluummin selkokielellä itsetyydytyksestä. Vai unnutatteko itse usein ;9
Kerropa ap omien lastesi nimet niin päästään arvostelemaan :-)
Suurin osa ei irl edes tiedä mitä sillä tarkoitetaan!
Ehkä se kuitenkin on sitä unnuttamista mieluummin.
Leikki-ikäinen saattaa kosketella alapäätään rauhoituessaan nukkumaan, ja liike voi olla rytmikästäkin. V ä e s t ö l i i t o s s a sitä kutsutaan
u n n u t t a m i s e k s i.
Hirveän moni ihminenhän hengailee väestöliiton sivuilla lukemassa pikkulasten itsensätyydyttämisestä...
Tulisi asia tutummaksi.
(Lainaus oli kylläkin lehdestä. Aiheesta on juttua samaisessa julkaisussa enemmänkin)
Lappalaista alkuperää oleva nätti nimi meidän mielestä. Ja sopii tytölle. Ei tullut kyllä mieleenikään mikään unnuttaminen :( Ja Tyttö sai nimen ennen Unna ja Nuuk -leffaa...
Että minkälainen ihminen sitten antaa lapselleen nimeksi Unna??
Tavallinen kolmekymppinen akateeminen/AMK -pariskunta. Aivan tavallinen. Olisitko ap tyytyväisempi jos olisimme antaneet lapsellemme nimeksi vaikkapa Liisa tai Kaija?
13-vuotias tyttäreni olisi nyt Unna Juulia. Nimi on käsittäälseni saamelainen ja tarkoittaa pientä.
Tutustua pikkulasten itsetyydytykseen kaiken varalta, tai mun eläkkeellä olevan yksineläjäisäni? Tai ehkäpä naapurin mummon pitäisi tutustua näihin juttuihin, että voisi sitten punastella kuullessaan nimen Unna?
Vierailija:
Tulisi asia tutummaksi.(Lainaus oli kylläkin lehdestä. Aiheesta on juttua samaisessa julkaisussa enemmänkin)
Hyvän nimimaun omaavat vanhemmat tulee mieleen.
Itse pidän vielä enemmän nimestä Unni. Aivan ihana nimi. Meidän puistossa käy tyttö nimeltä Unni, reipas ja rempseä söpö tyttö.
Ja ap ei nynnynä kerro lastensa nimiä, ei nimittäin halua tulla tunnistetuksi täällä.. =)
ap
Lapsiparat, emi ja juusto tulee heti mieleen.
kantoliina-äiti, viherpiipertäjä :)
tulee ihan kakka mieleen ja sit ihmetellään kun lasta kiusataan
Teidän lapsista niitä koulukiusaajia tulee, kun on hyvät esimerkit kotona!
niin ei tarvii pätee ja todistella olevansa muita parempi ja hienompi vaikka ei olis yhtään sen hienompi talo tai auto tai parempi palkka kun meillä normaaleilla
Minä voisin kysyä millainen ihminen antaa lapselleen nimeksi PRINSESSA?