Eturauhasen hieronta
Hierooko naisesi mielellään eturauhasta vai onko totaali nou nou. Miehet kuitenkin tykkää kovin.
Kommentit (27)
Meillä meni ensimmäisen kerran niin, että suostuin kerrankin itse sidottavaksi. Aattelin että tulee joku ratsastussessio. Tulikin, mutta sitä ennen kiusasi ja edgetti pitkään. Lopulla laittoi liukkaria kunnolla anaaliin ja sanoi että nyt saat tällasta.... sain sellasen ohuehkon muhkuraisen dildon värisemään sisääni ja voi helv...miten kihelmöi kunnolla. Sen jälkeen vaimo vielä vähän hyväili kiveksiä ja antoi sauvalle vähän kyytiä....hyppäsi ratsaille ja lähti sellanen kuti että meinasi taju mennä. Mälliä tuli varmaan sekäytimestä saakka, vaimo kikatteli että ohoh taisi tuntua hyvälle.... Itse otti omansa dildoillaan vieressä kun olin sen verran niravanassa
Vierailija kirjoitti:
Harjoitusta se vaan vaatii mutta kun löytää oikean kohdan ja tyylin niin mies huutaa onnesta. Onneksi minulla on nainen kuka itse halusi opiskella eikä heti pettynyt kun ei löytynyt heti oikeaa kohtaa ja tapaa. Naiset suositten että ainakin mietitte ennen kuin tyrmäätte ajatuksen.
Halusi oikein opiskella?!!
Vierailija kirjoitti:
Netissä on videoita kuinka eturauhasta hierotaan, sieltä tulee paljon nestettä ja aika pitkään
Kannattaakohan vähän varauksella katsella sitä nesteen tuloa? Ei sitä siellä litratolkulla ole varastossa!
löytyisipä estoton nainen harrastamaan peppujuttuja, olisin valmiina
Omalla sormella etsinyt eturauhasta anuksesta,
Missä luulin olevan eturauhasen löysin vain paikan mihin sattui mutta ei paljoa.