Eturauhasen hieronta
Hierooko naisesi mielellään eturauhasta vai onko totaali nou nou. Miehet kuitenkin tykkää kovin.
Kommentit (27)
Harjoitusta se vaan vaatii mutta kun löytää oikean kohdan ja tyylin niin mies huutaa onnesta. Onneksi minulla on nainen kuka itse halusi opiskella eikä heti pettynyt kun ei löytynyt heti oikeaa kohtaa ja tapaa. Naiset suositten että ainakin mietitte ennen kuin tyrmäätte ajatuksen.
Vierailija kirjoitti:
Harjoitusta se vaan vaatii mutta kun löytää oikean kohdan ja tyylin niin mies huutaa onnesta. Onneksi minulla on nainen kuka itse halusi opiskella eikä heti pettynyt kun ei löytynyt heti oikeaa kohtaa ja tapaa. Naiset suositten että ainakin mietitte ennen kuin tyrmäätte ajatuksen.
Millaiset apuvälineet sinulla toimii parhaiten? Minulla on todella pienet kädet, joten tarvitsisi hankkia jotain, jotta osuisin oikeisiin kohtiin. Entä onko vibraattori hyvä vai mieluummin kova ja painava kosketus?
- eka
Minun nainen laittaa kaksi sormea peräaukkoon ja koukistaa niitä. Samalla ottaa suihin. Vielä en saanut orgasmia ilman käsien apua mutta harjoitukset jatkuu. Myös pienehkö dildo tuntui mahtavalta. Tätä ei vain kovin usein voi harrastaa kun paikat hellinä session jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset apuvälineet sinulla toimii parhaiten? Minulla on todella pienet kädet, joten tarvitsisi hankkia jotain, jotta osuisin oikeisiin kohtiin. Entä onko vibraattori hyvä vai mieluummin kova ja painava kosketus?
- eka
Entäs jos koittasit saada koko pienen käden sinne pyllyyn? Se on minulla haaveissa, kun kerran mun iso käsi on melkein mahtunut puolison pyllyyn. Siinä saisi eturauhanenkin hierontaa.
Miten se hieronta pitäisi tehdä?
Sormet koukistettuna vatsan/etuseinämän suuntaan?
Tunteeko hierontaa tekevä henkilö sen rauhasen selkeästi, että missä kohti se on?
Nyt ei ole harjoittelukumppania, mutta kiinnostaisi tietää siltä varalta, että tilanne joskus muuttuu.
Meillä vaimo hieroo ja on tehnyt hyvää. Tekee etusormella semmosta tule tule tänne liikettä kun hieroo rauhasta. Alkuu ei heti löytänyt mutta sekin tuntui hyvältä. Muna ei välttämättä edes seiso kunnolla mutta kun sperma lentää niin tuntuu että ihan kaikki tulee ulos mitä voi tulla enemmän kuin siis yhdynnässä normaalisti tulee. On rento olo kyllä sen jälkeen. Tämä tehdään siis kerran tai pari kuukaudessa. Suosittelen naisille ketkä haluaa miehen eturauhasen pitää kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harjoitusta se vaan vaatii mutta kun löytää oikean kohdan
- eka
Jos yksi sormi tuntuu pieneltä,
Mies ei tod, näk, pistä vastaan vaikka työnnät kaksi sormea sinne.
Paras on kyllä koko pieni käsi, rannetta myöten. Vaatii tunnin veivauksen mutta lopussa kiitos seisoo. Lopuksi iso sträppi..
Netissä on videoita kuinka eturauhasta hierotaan, sieltä tulee paljon nestettä ja aika pitkään
Niin silloin kun homma on hallussa. Aina ei ole mutta kannattaa jatkaa harjoituksia. Kaikki naiset ei ole kärsivällisiä muuttaa sillin ei homma kiinnosta muutenkaan. Nainen mikä tekee sen mielellään saa varmasti itse monin verroin takaisin mieheltä....
Kun sormetan eturauhasta ja otan suukkiin niin mies joskus nauraa niin, kun parta kutittaa.
Joskus on partakin alkanut (pikkuisen) haista eturauhasorgasmille!
Heitän kyllä eukon pihalle ihan saman tien jos ees ehdottaa tuommosia.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kun sinä olet pyörinyt pyllysi kimpussa ensin itse. Tämän jälkeen olet itse osannut olla toisen käsiteltävänä. Miehet ei yleensä kehtaa tehdä itselleen niin, tai ainakaan myöntää naiselle hommailevnsa yksikseen peränsä kimpussa opiskellen. Se antaa vähän sellaisen kuvan että miestä kiinnostaa vain oma persereikä. Näissä tapauksissa mies monesti sitten pettyy, kun nainen ei "osannutkaan" hoitaa hommaa, tai koko homma "ei tuntunut miltään". No ei kai, kun ei ole ensin itse opeteltu.
Yksin olen yrittänyt muutamaan kertaan harjoitella, mutta vasta jotain ihan kevyitä kokovartalo-orgasmin esiasteita olen onnistunut saamaan aikaiseksi. Pitääkin laittaa tyttöystävä asialle joku päivä.
Tää voisi kiinnostaa, mutta mies ei oikein innostu ajatuksesta. Olen kehottanut kertomaan jos joskus tulee toisiin ajatuksiin, mutta jättänyt sen jälkeen aiheen rauhaan. Hän ei painosta mua mihinkään enkä minä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Tää voisi kiinnostaa, mutta mies ei oikein innostu ajatuksesta. Olen kehottanut kertomaan jos joskus tulee toisiin ajatuksiin, mutta jättänyt sen jälkeen aiheen rauhaan. Hän ei painosta mua mihinkään enkä minä häntä.
Normaali keskustelu aiheesta kuin aiheesta ei ole painostamista...
Mäkin haluan kokeilla eturauhas orkkua. Pitää vaimoa pyytää sormetamaan.
Tekee kyllä gutaa. Jos mies nuolee tai sormettaa naista niin kyllä naisenkin pitää pikkusen miehen eteen tehdä...
Tilasimme juuri sellaisen värisevän bullet-vibran minulle ja ajattelin kokeilla sitä mieheenkin miehen luvalla. Se on tosin vain.. en muista tarkkaan, 9 tai 11 cm pitkä muistaakseni, joten pitää ehkä hankkia jokin eturauhaskiihotin, joka olisi siihen sopivampi. Ainakin täällä on moni mies sanonut, että vaatii paljon harjoittelua saada eturauhasorgasmi ja moni ei saa kumppanin kanssa eli vähn kuin naisilla g-pisteorgasmin saaminen vaihtelee. Toivottavasti mies nauttii kuitenkin käsittelystä. :)