Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä on parhaita valmiita joululaatikoita? Ja mitä maksaa?

Vierailija
09.12.2019 |

Eli mitkä maistuisi eniten kotitekoisilta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartano.

Vierailija
2/6 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko helpointa valmiina. Makaronilaatikkoa ei taida saada kaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten laatikot maistuvat, en ikinä edes tuunaa niitä mitenkään. Helppoa eikä hintakaan päätä huimaa.

Vierailija
4/6 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunalaatikko ainakin Saarioisilta minusta paras.  Kokkikartanon on vähän ällö mun makuun. Ilmeisesti rasvaisempi ja himpun verran suolaisempi. En kyllä ole vertaillut näiden sisältöä, suutuntumalla koettua. 

Lantun teenkin sitten itse, samoin kuin porkkanalaatikon. Ainakin Saarioisten porkkanalaatikossa on liikaa riisiä suhteessa porkkanaan. 

Lapsetkin ovat todenneet, että kuin oranssia riisipuuroa. Ei se pahaa ollenkaan ole, kyllä sitä syö. Mutta itse teen paljon parempaa. 

Laatikot on halpoja niin itse tehtyinä kuin valmiinakin. Eli meillä ainakin kalat ja mädit vievät joulupöytäbudjetin. Laatikkoja en edes ajattele kustannusmielessä. 

Vierailija
5/6 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Jyväskylässä  Palvelualan opisto ( ent. kotitalousoppilaitos) myy valmistamiaan joululaatikoita. Samoin Ravintola-alan koulut. Luulisin, että tälläista on muissakin kaupungeissa, kannattaa tutkailla. Nuo ovat olleet ihan kotitekoisen maksuisia ja hinnaltaankin edullisia.

Vierailija
6/6 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten laatikoita olen aina ostanut. Itse en ole koskaan tehnyt, mutta olen syönyt jouluaterian usein pitopalvelujen ja ravintoloiden tekemänä. Ei heidän laatikot ole olleet saarioisten vertaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi