Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa edes maksullisille

Vierailija
09.12.2019 |

Olen tässä jo muutamia viikonloppuja yrittänyt hankkia aikaa maksulliselle naiselle koska minullakin on tarpeita nuorena miehenä vaikka ruma olenkin. Ilmeisesti siis jopa niin ruma että kun noille palveluita tarjoaville naisille riittää kuitenkin kysyntää, olen selvästi se mies jonosta jonka kanssa edes heillä" ei ole aikaa asioida". Naiset siis aika usein pyytävät yhteydenoton kanssa kuvankin ja kun aika saattaa olla jo sovittu ne peruukin sen "kiireiden" takia. Myös kun olen käynyt aasialaisissa hierontapaikoissa ja kysynyt muista palveluista ovat hierojanaiset kieltäneet harjoittavansa niitä vaikka jopa ihan tunnen miehiä jotka ovat saaneet palveluita aivan samoista paikoista.Minusta tämä on selvästi sama kuvio kun nettideiteissä naiset lopettavat yhteydenpidon kuvien vaihdon jälkeen. Eli jopa seksistä maksamiseenkin on selvä naamaraja. Alan olla jo aika kyllästynyt elämään ja itsetuntoa ei enää ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan jollain tavalla uhkaava.

Vierailija
2/4 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitit uuden??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okeih :D

Vähän epäilen että tässä joku muu syy kun sun ”komeus” jos et ees maksulliselle kelpaa. 🤔

Ps. Myönnän että olen käyttänyt vuosien saatossa kyseisiä palveluita sillointällöin ja en kuullut koskaan että palveluntarjoaja olisi pyytänyt kuvaa asiakkaalta etukäteen 🙄

Vierailija
4/4 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysytään aiemmassa topikissa niin ei tule tuplana: https://www.vauva.fi/keskustelu/3615268/en-kelpaa-maksulliselle?changed…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan