Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cittarissa ahdistava myyjä..

Vierailija
12.03.2023 |

Oltiin kaverin kanssa kaupoilla, ja meillä oli tässä vaiheessa kiire. Ahdistuin heti kun huomasin Cittarissa sen tutun pöydän, jonka takana oli taas niitä asiakkaita ahdistelevia liittymämyyjiä odottamassa kieli pitkällä seuraavaa uhria.

Yritettiin kävellä niitten miesten ohi katsomatta, kun toinen miehistä tuli eteemme ja alkoi ahdistava painostava tivaaminen, minun kuitenkaan huomioimatta takaisin:
Mikä liittymä teillä on? Mikä nettiliittymä käytössä yms.

No totesin siihen hieman vaivaantuneesti mutta ystävällisesti: Anteeksi meillä on kova kiire. Mukavaa päivää.
Niin tää mies lähti seuraamaan ja huusi agressiivisesti meiän perään useita kertoja: Kai te ny puhelinta käytätte ja nää tarjoukset päivittyy kokoajan..

Mikä näitä myyjiä vaivaa? Miksi ei voi antaa olla, jos selvästi NÄYTTÄÄ, ettei vois vähempää kiinnostaa.. Miks ne hyökkää päälle kun menet kauppaan tai poistut sieltä. Pysäyttää, vaikka on painavat kauppakassit ja kiire..

Kyllä ihminen jää jutulle jos aihe kiinnostaa ja on aikeissa liittymiä päivitellä. Minä jäisin ja otankin yhteyden jos koen että liittymä ei enään tarjoa kaikkea mitä siltä kaipaan...

Nykyään nähdessäni tämän myyntipisteen käännyt kaupan ovelta ja vaihdan kauppaa...

Ootteko kokenut vastaavaa? Kaikki ei oo tommoisia mut usein juuri Cittarissa tämmösiin törmännyt.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teit aloituksen?

Vierailija
2/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pienessä Kittarissa mieluummin sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"MOI! ONKS LIITTYMÄASIAT KUNNOSSA? EIKÖHÄN TEHDÄ UUS SOPPARI. SÄÄSTÄT VUODESSA KAKSI EUROA. KOVA TARJOUS" AI EI KIINNOSTA? PERUSTELE?"

Vierailija
4/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut. Sanon "ei kiitos" ja kävelen ohi, kukaan ei ole yrittänyt seurata.

Vierailija
5/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen normaalisti ystävällinen ihminen ja olen UJO. Mutta nuo v:n feissarit v...ttavat liikaa, joten minulle ei tuota mitään ongelmaa kävellä tylysti ohi huomioimatta heitä mitenkään. Luulen, että jos yrittäisivät estää kulkuni, napsahtaisi päässäni ja ärähtäisin että painu h...ttiin tieltäni. En tosin ole aina ja kaikille ystävällinen, vaan uskallan kyllä ärähtää, kun on aihetta. En nyt jaksa sen enempää luetteloida esimerkkejä.

Vierailija
6/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen normaalisti ystävällinen ihminen ja olen UJO. Mutta nuo v:n feissarit v...ttavat liikaa, joten minulle ei tuota mitään ongelmaa kävellä tylysti ohi huomioimatta heitä mitenkään. Luulen, että jos yrittäisivät estää kulkuni, napsahtaisi päässäni ja ärähtäisin että painu h...ttiin tieltäni. En tosin ole aina ja kaikille ystävällinen, vaan uskallan kyllä ärähtää, kun on aihetta. En nyt jaksa sen enempää luetteloida esimerkkejä.

Kerran Greenpeacen feissari roikkui kiinni mutta sanoin olevani persu enkä anna ituhipeille rahaa. Sen jälkeen jätti rauhaan.

Vierailija
7/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teit aloituksen?

Ja luit aloituksen ja kirjoititkin?

Vierailija
8/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille Hv. ja köyristä niskaasi. Paska palkka , provisiolla tekevät. Ei ihme että aggreja, mutta se ei ole asiallista kylläkään että päälle käyvät.

Vierailija
9/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vissiinkin ilme kertoo kun saan rauhassa kävellä ohi. Vaikka muuten olen helposti lähestyttävä ja kohteliaskin.

Vierailija
10/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teit aloituksen?

Niin tein? Koska ihmettelin, miksi tämä myyjä lähti meidän perään huutelemaan. Oli kuitenkin aika erikoinen tilanne. Samat tyypit aiemmin pysäyttäneet mut, vaikka sanoin jo kaukaa, ei kiitos. 

Olen itsekin tehnyt myyntityötä, mutta koskaan en ahdistellut ihmisiä, jotka vältteli pelkkää katseita, minulle tämä vietitti siitä, ettei ihminen toivo minun kertovan tuotteestani hänelle.

Kyllä sitä myyntiä tuli ahdistelemattakin!

Vierailija
11/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treella oli joitakin vuosia sitten Citymarketissa ryhmä liittymämyyjiä jotka piirittivät väkisin. Koskarissa on ollut myös myyjiä, joita piti oikein paeta välillä ja kiertää. Kerjääjiä on myös yhtäkkiä jos keskustaan menee, pitäisi ilmeisesti varata edes yhdelle ne eurot. Ennen ei ollut meno tätä.

Vierailija
12/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teit aloituksen?

Niin tein? Koska ihmettelin, miksi tämä myyjä lähti meidän perään huutelemaan. Oli kuitenkin aika erikoinen tilanne. Samat tyypit aiemmin pysäyttäneet mut, vaikka sanoin jo kaukaa, ei kiitos. 

Olen itsekin tehnyt myyntityötä, mutta koskaan en ahdistellut ihmisiä, jotka vältteli pelkkää katseita, minulle tämä vietitti siitä, ettei ihminen toivo minun kertovan tuotteestani hänelle.

Minkä takia kirjoitat näin: vaikka sanoin jo kaukaa, ei kiitos.

?????????

Vierailija
13/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti. Ei pidä alkaa sopertaa mitään "anteeksi mutta..." vaan katsoa murhaavasti ja kulkea eteenpäin mitään sanomatta. Ikäväähän tuo on, mutta helpottaa kummasti kun pidät puolesi.

Vierailija
14/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut että sinulla on jo heidän liittymänsä eikä ole tarvetta päivittää. Jättävät silloin rauhaan.

Vierailija
15/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittari hoitaa!

Vierailija
16/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan olla tuollaisissa tilanteissa niin vittumaisen oloinen että myyjän innostus loppuu hyvin pian.

Vierailija
17/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun nostaa keskimmäisen sormen pystyyn.

Vierailija
18/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille tarvii sanoa kuin että luottotiedot ei ole kunnossa niin se on siinä.

Vierailija
19/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja teit aloituksen?

Minkä takia kirjoitat näin: vaikka sanoin jo kaukaa, ei kiitos.

?????????

Pahoittelut kirjoitusvirheistä xD 

Vierailija
20/73 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa vain että sori, mulla on työnantajan puolesta liittymä.