Maailman kaunein on aika kolkon näköinen
https://www.is.fi/viihde/art-2000006337047.html
Liian luiseva minun makuuni.
Malli ennemmin kuin missi. Kuvien perusteella ihon pigmentti on kirjava. Uimapukukierros osoittaa, ihon virheet sekä sen ettei neidolla ole rintoja on ns. lautamiehen tytär.
Onko joku poliittinen valinta. Kauneimpiahan olisi ollut tarjolla, enkä tarkoita suomalaista.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miten Norja lähetti tällaisen naapurintytön Universumeihin. Näyttää niin tavalliselta kuin vaan voi.
Parempi kuin Suomen viimeaikaiset
No ei kyllä. Tuon näköinen pääsisi Suomessa korkeintaan johonkin Miss Pieksämäki -mittelöihin. Jopa Alina Voronkova, joka on melko taviksen näköinen, on tuota näyttävämpi. Anni oli poikkeus tähän Suomen surkeaan jatkumoon huonoja missejä, sillä hän oli uljaan ja näyttävän näköinen.
Ihmetyttää Norjan edustaja senkin takia, koska yleisesti ottaen Norjassa on ihan kauniita naisia ja miehiä.
Annilla on harvinaisen rumat jalat ja kävely.
Alina oli lyhyt ja paksu ja meikattu oranssiksi.
Niin, vertasinkin Alinaa tähän Norjan tavikseen.
Anni on kuitenkin kaunis etenkin meikattuna kasvoiltaan ja pitkä. Tosin pituudella ei ole Universumeissa ollut aikoihin merkitystä.
Anni on kasvoiltaan kaunis ja persoonallinen, kuin Jerry Hall, mutta tuolla kisoissa hän ei syttynyt kasvoistaan yhtään. Oli ilmeisesti kipeä.
Ja näytti vaan hirveän isolta muiden rinnalla, ei siis pitkältä, vaan isolta. Leveä takamus jne.
Onko hän ensimmäinen lyhyttukkainen Miss Universum?
Ja voittoon toki vaaditaan ulkonäön lisäksi muitakin ominaisuuksia. Siksi kisat kestävät kauan, että tuomarit näkevät heitä erilaisissa edustustehtävissä ja haastatteluissa, ei vain lavalla kävelemässä.
Alinan meikki oli järkyttävä. Iho ihan oranssia, liian kirkkaanpunainen huulipuna jne. Todella suhruisen näköinen.
Meikkaajat ei ilmeisesti osaa meikata blondeja. Myös Annin jalat oli oranssinruskeat - jotain itseruskettavaa?
Mä jo hetken luulin että mun lenkkikaverista on tehty ketju, mut onneks ei.
On kyllä minun makuuni tämä tämänkertainen Miss Universum! Siis jos tuosta porukasta valita pitäisi. Himpun verran liian laihoja ovat järjestään kyllä, voittajakin.
Ihanaa että nenä on luomu. Joku sanoikin hyvin Michael Jackson -neniksi niitä plastiikkakirurgian tuotoksia, joita tässäkin kisassa usein näkee.
Kallistun itsekin poliittiseen valintaan. En toki kisoja ole nähnyt, joten mielipiteeni ei täysillä paina vaa'assa. Mutta perintöprinsessoja katsoessa tulee sellainen outo olo, että ihan uudet valintaperusteet on nykyään tässä kisassa. Käyneet jo leikkauksissa, ja voittoon kuitenkin pääsee parhaimmillaankin keskinkertaisen vartalon omaava nainen. Ehkä hänen lavakarismansa on ihan 1000%. Ei voi tietää. Kuten sanoin, en ole nähnyt itse kisaa.
Veistoksellinen ja upea!
Mutta ei makuuni kun ylimaallisesta naiskauneudesta puhutaan. Siihen liittyy kuitenkin jokin määrittelemätön pehmeys ja suloisuus.
Isotissisten setämiestebmiellyttäjien aika on ohi. Sukupuolijako on turha, olemme matkalla kohti androgyyneyttä.
Lisääntyminen on jo todistettu idiotismiksi ja turhaksi.
Tansanian missi näytti kuvien perusteella paremmalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miten Norja lähetti tällaisen naapurintytön Universumeihin. Näyttää niin tavalliselta kuin vaan voi.
Parempi kuin Suomen viimeaikaiset
No ei kyllä. Tuon näköinen pääsisi Suomessa korkeintaan johonkin Miss Pieksämäki -mittelöihin. Jopa Alina Voronkova, joka on melko taviksen näköinen, on tuota näyttävämpi. Anni oli poikkeus tähän Suomen surkeaan jatkumoon huonoja missejä, sillä hän oli uljaan ja näyttävän näköinen.
Ihmetyttää Norjan edustaja senkin takia, koska yleisesti ottaen Norjassa on ihan kauniita naisia ja miehiä.
Annilla on harvinaisen rumat jalat ja kävely.
Alina oli lyhyt ja paksu ja meikattu oranssiksi.
Anni on kuitenkin kaunis etenkin meikattuna kasvoiltaan ja pitkä. Tosin pituudella ei ole Universumeissa ollut aikoihin merkitystä.
Anni on kasvoiltaan kaunis ja persoonallinen, kuin Jerry Hall, mutta tuolla kisoissa hän ei syttynyt kasvoistaan yhtään. Oli ilmeisesti kipeä.
Ja näytti vaan hirveän isolta muiden rinnalla, ei siis pitkältä, vaan isolta. Leveä takamus jne.
Mun mielestä just nää Annin kasvot ei oo kauniit. Niistä puuttuu pehmeys. On jotenkin semmoiset kovat, ja hymy näyttää irvistykseltä.
Vierailija kirjoitti:
Kärkikolmikkoon valittu Puerto Ricon missi kävisi hyvin transusta.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/bc0b08124b52455396cccbf078bad57c.jp…
No ei todellaan näytä transulta. Muistuttaa paljon toista meksikolaista Miss Universum-kisaajaa Ximena Navarretea, joka voitti nuo kisat.
Taidat olla kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä minun makuuni tämä tämänkertainen Miss Universum! Siis jos tuosta porukasta valita pitäisi. Himpun verran liian laihoja ovat järjestään kyllä, voittajakin.
Ihanaa että nenä on luomu. Joku sanoikin hyvin Michael Jackson -neniksi niitä plastiikkakirurgian tuotoksia, joita tässäkin kisassa usein näkee.
Joka kerta se kyllä ihmetyttää, miksi tummaihoisia halutaan palkita siitä että ovat tummaihoisia. Jos maailma olisi tasa-arvoinen, tuota ei olisi valittu Miss Universumiksi mutta koska se ei ole, halutaan todistella ettei olla rasisteja.
Vierailija kirjoitti:
Liian musta minun makuuni. Kai minä sitten olen rasisti tjsp...
Joo olet rasisti ja ottaen huomioon tolla tytöllä on sitä paitsi hyvin valkoiset kasvonpiirteet
MU on poliittinen kisa ja CIA hääri pitkään taustajoukoissa. Miss Olympia voitti 52 ja Miss Etyk 75
No onhan se aivan upea ja kaunis, mitä te oikein inisette.
Onhan hän sirompi kuin nuo monet muut. Mielestäni vartalon puolesta kukaan noista ei ole maailman kaunein vaan kaikki edustavat ihmeellistä ääripäätä eli överiä pituutta, ja muodottomuutta. Kellään ei ole kauniita vartalonkaaria. Miss universum on kuitenkin kanssakilpailijoitaan naisellisempi siinä, että on sirompi, monella muulla kilpailijalla on erittäin androgyyni vartalo. Ei ruma ehdottomasti, mutta ei maailman kauneimmat ehdi tai koe tarvetta tällaisiin kilpailuihin osallistua.
Tuo "missi" on kyllä aivan sairaalloisen laiha kuikelo. Hyi helkkari!
Todella kaunis voittaja, ja lyhyet hiukset sopivat täydellisesti.
Suomen edustajan pitää antaa potkut fantasiapuvun suunnittelijan lisäksi myös kulmakarvojensa meikkaajalle...
https://www.missuniverse.com/contestant/1000755
.............. Wtf?
Voittajalta puuttuu mantelisilmät ja erottuvat poskipäät. Yläluomet näyttävät raskaalta. Huulista puuttuu tietynläinen ryhti. Näyttää siltä, että joku pankkiryöstäjä olisi vetänyt kuminaamarin päähän.