Maailman kaunein on aika kolkon näköinen
https://www.is.fi/viihde/art-2000006337047.html
Liian luiseva minun makuuni.
Malli ennemmin kuin missi. Kuvien perusteella ihon pigmentti on kirjava. Uimapukukierros osoittaa, ihon virheet sekä sen ettei neidolla ole rintoja on ns. lautamiehen tytär.
Onko joku poliittinen valinta. Kauneimpiahan olisi ollut tarjolla, enkä tarkoita suomalaista.
Kommentit (59)
No, ei vastaa minun kauneusihannettani kyllä. En tykkää isosuisista ja teräväpiirteisistä. Lyhyttukkainen nainen voi olla kaunis, mutta ei oikein säväytä tässä tapauksessa sekään piirre.
Katsoin kilpailun. Voittaja on erittäin miellyttävä ja karismaattinen. Pomppasi sieltä isosta massasta esiin heti alusta asti. Erittäin siro ja sulavaliikkeinen. Ja erilainen. Ja noissa muissa kärkinaisissa hän, Islanti ja Indonesia erottuivat aitoina. Muut olivat aivan liian konemaisia ja "treenattuja". Ja aivan kamalia Michael Jackson -neniä, esim Thaimaan edustajalla.
Voittajalla oli myös aivan älyttömän upea puvusto. Siis aivan ainutlaatuisen kauniita vaatteita jotka kantoi hyvin!
Liian musta minun makuuni. Kai minä sitten olen rasisti tjsp...
Selvää on ettei tuo missään nimessä kaunein ollut, poliittinen valinta. Myös Anni oli ehdottomasti kauniimpi, ja itse asiassa Anni pelkän ulkonäkönsä perusteella lukeutui tuolla kauneimpien joukkoon, mutta fantasia-asu ja ulosanti eivät riittäneet tälläkään kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Selvää on ettei tuo missään nimessä kaunein ollut, poliittinen valinta. Myös Anni oli ehdottomasti kauniimpi, ja itse asiassa Anni pelkän ulkonäkönsä perusteella lukeutui tuolla kauneimpien joukkoon, mutta fantasia-asu ja ulosanti eivät riittäneet tälläkään kertaa.
Annilla on todella epäsuhtainen kroppa ja paksut jalat, liian pitkä selkä eli on persjalkainen. Hiukset ohuet luirot. Ja lavalla ei minkään valtakunnan säteilyä.
Tummaihoisista naisista löytyy oikeita kaunottaria, mutta tämä valinta ei kyllä ole lähelläkään kaunotarta. Kenian edustaja Stacy Michuki esimerkiksi on tällainen. Samoin Haitin Gabriela Clesca Vallejo.
Eniten ihmetyttää, miten Norja lähetti tällaisen naapurintytön Universumeihin. Näyttää niin tavalliselta kuin vaan voi.
Nauratti sen juontajan ilme kun luki lapusta blaa blaa ja sanan ilmastonmuutos ja pyöritti silmiään😂
Vierailija kirjoitti:
Tummaihoisista naisista löytyy oikeita kaunottaria, mutta tämä valinta ei kyllä ole lähelläkään kaunotarta. Kenian edustaja Stacy Michuki esimerkiksi on tällainen. Samoin Haitin Gabriela Clesca Vallejo.
Kenia, Haiti ja Tansania oli kaikki hyviä. Tää taisi vaan onnistua puheosuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten ihmetyttää, miten Norja lähetti tällaisen naapurintytön Universumeihin. Näyttää niin tavalliselta kuin vaan voi.
Parempi kuin Suomen viimeaikaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenia, Haiti ja Tansania oli kaikki hyviä. Tää taisi vaan onnistua puheosuuksissa.
Ennen tuolla valittiin objektiivisesti kaunein, kuten kuuluisikin. Nykyään politiikalla, pilipalipuheilla ym. fantasia-asuilla on aivan liikaa painoarvoa.
antanut eniten piparia tuomaristolle, siksi valittiiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä. Tuon näköinen pääsisi Suomessa korkeintaan johonkin Miss Pieksämäki -mittelöihin. Jopa Alina Voronkova, joka on melko taviksen näköinen, on tuota näyttävämpi. Anni oli poikkeus tähän Suomen surkeaan jatkumoon huonoja missejä, sillä hän oli uljaan ja näyttävän näköinen.
Ihmetyttää Norjan edustaja senkin takia, koska yleisesti ottaen Norjassa on ihan kauniita naisia ja miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä. Tuon näköinen pääsisi Suomessa korkeintaan johonkin Miss Pieksämäki -mittelöihin. Jopa Alina Voronkova, joka on melko taviksen näköinen, on tuota näyttävämpi. Anni oli poikkeus tähän Suomen surkeaan jatkumoon huonoja missejä, sillä hän oli uljaan ja näyttävän näköinen.
Ihmetyttää Norjan edustaja senkin takia, koska yleisesti ottaen Norjassa on ihan kauniita naisia ja miehiä.
Annilla on harvinaisen rumat jalat ja kävely.
Alina oli lyhyt ja paksu ja meikattu oranssiksi.
Typerä kilpailu, ensinnäkin ketään muita edustajia tästä universumista ei ole edes kutsuttu vaan järjestetty pelkästään ihmisvoimin ja toisekseen kuvitellaan olevamme universumin kauneimpia.
Kärkikolmikkoon valittu Puerto Ricon missi kävisi hyvin transusta.
https://is.mediadelivery.fi/img/978/bc0b08124b52455396cccbf078bad57c.jp…
Noh. Usein missikisat voittaa joku ei-niin-häikäisevän-kaunis nainen.
Lyhyttukkainen! 🔥🔥