Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon se nainen, joka löytää heti uuden.

Vierailija
08.12.2019 |

Pitkään (+10vee) suhteeseen ja lyhyempään suhteeseen. Miehiä on aina ollut jonossa. Useimmat ei tietenkään sitä, mitä etsin, mut onneksi niitäkin joukossa. Oon naisellinen, pidän ulkonäöstäni huolta mutten tökerösti, lisäksi lämmin, ystävällinen ja (mausta riippuen) hauska. Ikää kolmenkympin puolivälille.

Muttamutta. Viimeksimmät miehet on itse ehdottaneet muista suhteista luopumista heti seksin jälkeen. Kyllä, juuri siksi (kaikki me ollaan hyviä jossain). Ja ei, tämä ei lupaa hyvää.

Mutta kaksi. Oon oikeesti kiltti ja parhaani mukaan keskityn ihmisten hyviin puoliin, eli helposti jään jonkun kans, vaikka ei kannattaisikaan. Vaikka tietäisin, että tässäkin pätee kohta Muttamutta, yritän löytää yhdistävät ja positiiviset piirteet miehessä viimeiseen asti. Vaikka huomaisin et kiltteyttäni käytetään muutenkin hyödyksi, en osaa lopettaa tilannetta. Toisin sanoen, seksi on toki plussaa, mut muuten jään suhteissa helposti antamaan ja hyväksymään ihan liikaa.

Onnekkaampia lie kuitenkin ne, jotka on myös yksin?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jono, mutta harvassa on ne mitä kelpuutan.

Vierailija
2/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon pian 30-vuotias ja oon niin hyvä löytämään hyvän miehen, etten ole yh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tässä yh ollut kyseessä? Itse olen myös aina helposti saanut miehen ja olen vieläkin toisen seurustelusuhteeni kanssa, joskin nykyään ollaan naimisissa.

Vierailija
4/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, oon aina ihmetelly, miten toiset pysyy sinkkuna niin pitkään. Aina vahingossa tulee suhde.

Vierailija
5/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Et ole mitenkään erityinen! Kaikki kyllä saa miehiä, vaikka joka päivä uuden halutessaan. Yleensä vaan halutaan että aidosti on tunnetta mukana, joten todellakaan ei kuka tahansa vastaantulija kelpaa!

Vierailija
6/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon se, jolla ei koskaan oo ketään.

Vierailija
7/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh! Et ole mitenkään erityinen! Kaikki kyllä saa miehiä, vaikka joka päivä uuden halutessaan. Yleensä vaan halutaan että aidosti on tunnetta mukana, joten todellakaan ei kuka tahansa vastaantulija kelpaa!

Siksi mä löydänkin heti. Katson ihmisiä lempeemmin kuin useimmat, mikä on viehättävää miehille (koska kaikki kaipaa hyväksyntää) mutta myös tekee todennäköisemmäksi, et tykkään toisesta, ihan oikeasti

Mut liika lempeys tuottaa myös uhrautumista suhteissa, ei hyvä. - Ap.

Vierailija
8/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä kutsutaan ap pubiruusuiksi tai kiertopalkinnoiksi.

Vierailija
9/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydät aina uuden, mutta rakastatko? Osa ihmisistä ihastuu/rakastuu helposti. Osa ei, ja monilla rakastuminen on parisuhteen edellytys. Niin minullakin, ja kuulun niihin jotka eivät "löydä" ketään helposti. Kyse ei ole mistään NS nirsoudesta - on vaan mahdotonta ryhtyä suhteeseen jos ei rakastu, koska osaa niin hyvin olla itsekseenkin.

Vierailija
10/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä niitä miehiä löydät? Ihan konkreettisesti?

Vierailija
11/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä niitä miehiä löydät? Ihan konkreettisesti?

Repen pubista. Maanantain aamukaljat on paras aika löytää.

Vierailija
12/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot normaalipainoinen, isot rinnat ja timmi peppu? 🤔

Vierailija
13/48 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löydät aina uuden, mutta rakastatko? Osa ihmisistä ihastuu/rakastuu helposti. Osa ei, ja monilla rakastuminen on parisuhteen edellytys. Niin minullakin, ja kuulun niihin jotka eivät "löydä" ketään helposti. Kyse ei ole mistään NS nirsoudesta - on vaan mahdotonta ryhtyä suhteeseen jos ei rakastu, koska osaa niin hyvin olla itsekseenkin.

Olen melko helposti rakastuva, ehdottomasti. Vaadin tiettyjä piirteitä (mm. pohdiskelevuus) mutta sit voin tykätä ja katsoa montaa isoakin puutetta läpi sormien. Myös ystävystyn helposti, pidän ylipäätään ihmisistä paljon.

Näen, et puhutaan ihan samasta asiasta. Et oo helposti rakastuva tai toisaalta halukas uhrautumaan, vaan onnellinen sinkkuna ja sinkkuna siksi paljon. Itse oon helposti rakastuva ja uhraan liikaakin. Oon parisuhteissa enemmänkin kuin tarkoitus, vaikutus onnellisuuten vaikea määrittää.

Pöljä aloitus kenties, mut oon ollut niin hämmentynyt siitä, miten ihmisiä määritellään nykyään suhteidensa ja erojensa mukaan. Vahingossa voi päätyä liian moniin suhteisiin, voi olla rakastuva ei silti läheisriippuvainen. Toisaalta itsenäisyys voi vaikeuttaa pariutumista sekä suojellen minuutta, mutta myös liikaa omaan onnellisuuteen nähden ja silti kyse ei ole nirsoudesta, vaan oman ajan ja vapauden arvostamisesta. - ap

Vierailija
14/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen melko helposti rakastuva, ehdottomasti. Vaadin tiettyjä piirteitä (mm. pohdiskelevuus) mutta sit voin tykätä ja katsoa montaa isoakin puutetta läpi sormien. Myös ystävystyn helposti, pidän ylipäätään ihmisistä paljon.

Näen, et puhutaan ihan samasta asiasta. Et oo helposti rakastuva tai toisaalta halukas uhrautumaan, vaan onnellinen sinkkuna ja sinkkuna siksi paljon. Itse oon helposti rakastuva ja uhraan liikaakin. Oon parisuhteissa enemmänkin kuin tarkoitus, vaikutus onnellisuuten vaikea määrittää.

Pöljä aloitus kenties, mut oon ollut niin hämmentynyt siitä, miten ihmisiä määritellään nykyään suhteidensa ja erojensa mukaan. Vahingossa voi päätyä liian moniin suhteisiin, voi olla rakastuva ei silti läheisriippuvainen. Toisaalta itsenäisyys voi vaikeuttaa pariutumista sekä suojellen minuutta, mutta myös liikaa omaan onnellisuuteen nähden ja silti kyse ei ole nirsoudesta, vaan oman ajan ja vapauden arvostamisesta. - ap

Ymmärrän täysin, mitä tarkoitat. Jos jotain aloitan, teen sen täysillä. Harmi, ettei samanlaista miestä ole tullut vastaan, vaan usein tätä käytetään ennemmin tai myöhemmin minua vastaan.

Vierailija
15/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vähän samaa vikaa eli itsearvostuksen puutetta. Olen nuori ja kaunis ja sosiaalinen ja tietysti moni mies ihastuu vaikkei yhtä moni rakastu. Olen rakastunut kahdesti ja toisen kanssa naimisissa ja perustanut perheen. Sinunkaan ei ap kannattaisi roikkua sitä huonommissa suhteissa vain koska on pakko olla joku ja ilmeisesti sua hävettäisi olla sinkku. Negatiivinen suhtautuminen sinkkuihin tuosta tekstistä nimittäin haiskahti. Se, että saa miehen ei ole vielä oikeastaan mitenkään poikkeuksellinen suoritus. Älä laske niitä miehiä vaan etsi hyvä!

Vierailija
16/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sie sillä uudella aina teet?

Vierailija
17/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuulostaapa tosi aidolta rakkaudelta. Tai siis oikeasti pikemminkin jonkinlaiselta persoonallisuushäiriöltä tai addiktiolta. Meillä muilla yleensä menee jonkin aikaa että toivutaan edellisestä suhteesta sen lisäksi että ei yksinolokaan pöllämpää ole. Terv. Kolme vuotta sinkkuna ollut nainen, joka kyllä kelpaisi, muttei ole vielä halunnut uutta suhdetta kun lapsetkin on jo tehty saatikka että olisi pubi-ruusuksi ryhtynyt. 

Vierailija
18/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki on ollut pitkä jono ovella, mutten ole sieltä yleensä ketään kelpuuttanut. 27-vuoden iässä vihdoin löysin aivan mahtavan miehen ja menimme naimisiin. Luulen että mieskin arvostaa sitä, etten ole aina "löytänyt heti uutta", vaan odottanut häntä, jonka oikeasti haluan.

Vierailija
19/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antelias nainen löytää taatusti seuraa. Ehkei pitkäaikaista, mutta uusia panijoita kyllä riittää.

Vierailija
20/48 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt niitä, jotka ajautuvat suhteisiin vahingossa. Eikö silloin ole sellainen tunne, että jossain olisi joku parempi, jos vähän viitsisi etsiä? Eikö siinä tunne haaskaavansa aikaansa ja elämäänsä?

Milkainen elämä sinulla on muuten sp, oletko vähän ajelehtivaa tyyppiä vai oletko tehnyt uraa määrätietoisesti tai päämäärätietoisesti harrastanut jotain tms? Onko sinulla tavoitteita ja haaveita elämässä?