Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehillä pasmat ihan sekaisin kun naisesta tulee pääministeri

Vierailija
08.12.2019 |

Hirveä ulina palstalla. 😂

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sedätkään viime hallituksessa kovin hyvin pärjänneet vai mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
102/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karseinta tässä riekkumisessa on se, että naiset näyttävät aivan idiooteilta. On aivan sama osaako uusi pääministeri mitään, tajuaako hän mistään mitään, ajaako vaikka puhdasta kommunismia, pääasia on, että tyyppi on nuori nainen. Hyi helvetti mitä touhua täälläkin on ketjut täynnä. Nuorena naisena tekee mieli irtisanoutua omasta sukupuolestani ja ikäryhmästäni.

Kukahan täällä oikein on riekkunut?? Kyllä täällä on se yksi taho joka riekkuu ja spämmää jatkuvalla syötöllä eikä se ryhmä ole nuoret naiset.

Minua pännii naispoliitukkojen mitätöinti ja ulkonäön ja jonkun kouluruotsin kommentointi. Ihan eri standardit kuin miehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005992059.html

Vähän eri asia tuo miten äänestää kaupunginvaltuustossa, jolta on rahat loppumassa tai eduskunnassa, jonka tehtäviin kuuluu myös sen rahoituksen ratkaiseminen. Jos kunnassa päätetään että palkataan 1000 hoitajaa vaikka ei ole rahaa, niin loppujen lopuksi hoitajat jää ilman palkkaa. Eduskunnalla on mahdollisuus puuttua myös rahoitukseen.

Tärkeä kysymys onkin miksi rahat ovat loppumassa? Tampereella on tehty jo vuosikausia mittavia inframuutoksia, jotka näyttävät jatkuvan edelleen. Kuka niistä on päättänyt?

Vierailija
104/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karseinta tässä riekkumisessa on se, että naiset näyttävät aivan idiooteilta. On aivan sama osaako uusi pääministeri mitään, tajuaako hän mistään mitään, ajaako vaikka puhdasta kommunismia, pääasia on, että tyyppi on nuori nainen. Hyi helvetti mitä touhua täälläkin on ketjut täynnä. Nuorena naisena tekee mieli irtisanoutua omasta sukupuolestani ja ikäryhmästäni.

Kukahan täällä oikein on riekkunut?? Kyllä täällä on se yksi taho joka riekkuu ja spämmää jatkuvalla syötöllä eikä se ryhmä ole nuoret naiset.

Minua pännii naispoliitukkojen mitätöinti ja ulkonäön ja jonkun kouluruotsin kommentointi. Ihan eri standardit kuin miehellä.

Ok, boomer!

Vierailija
105/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten viestistä näkee että se on miehen?

Vierailija
106/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, ja kyllähän se vähän huolettaa, että Suomea johtaa nyt idealistien joukko, jotka ovat avosylin ottamassa tänne vastaan sankoin joukoin sellaista väkeä, joiden uskonnossa ja kulttuurissa naisen asema ei ole kovin hyvä. Voisivat nämäkin naispäättäjät ja heidän puolueensa nyt miettiä, olisivatko he päässeet asemaansa m*slimienemmistöisessä maassa. Veikkaan, että eivät. I*an on hyvä esimerkki maasta, joka oli vielä muutama vuosikymmen sitten sivistynyt valtio, jossa naiset saivat esimerkiksi pukeutua, miten halusivat. Toista on ollut i*lamilaisen vallankumouksen jälkeen. Idealistit ovat unohtaneet, että nykyisten kaltaisten naisten oikeuksien puolesta on Suomessa jouduttu tekemään paljon työtä, ja nyt tasa-arvo otetaan itsestäänselvyytenä. Se on suuri virhe.

Vierailija
107/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei marin ole ongelma vaan ministerien ikä ja yhteinen kokemus. Ja tietenkin nämä Rinteen sekoilut.

Vierailija
108/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa olen sitä mieltä, että pääasia on että Rinne saatiin pois sekoilemasta. Sanna tuskin päästele sammakoita samaan tahtiin. Jotkut asiat Sannassa vähän huolettaa, mutta uskon sen saavan hyvää aikaan.

Eniten mietityttää voiko nuo nuoret naiset olla tappelematta keskenään.

T. Persu

Vierailija
109/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, ja kyllähän se vähän huolettaa, että Suomea johtaa nyt idealistien joukko, jotka ovat avosylin ottamassa tänne vastaan sankoin joukoin sellaista väkeä, joiden uskonnossa ja kulttuurissa naisen asema ei ole kovin hyvä. Voisivat nämäkin naispäättäjät ja heidän puolueensa nyt miettiä, olisivatko he päässeet asemaansa m*slimienemmistöisessä maassa. Veikkaan, että eivät. I*an on hyvä esimerkki maasta, joka oli vielä muutama vuosikymmen sitten sivistynyt valtio, jossa naiset saivat esimerkiksi pukeutua, miten halusivat. Toista on ollut i*lamilaisen vallankumouksen jälkeen. Idealistit ovat unohtaneet, että nykyisten kaltaisten naisten oikeuksien puolesta on Suomessa jouduttu tekemään paljon työtä, ja nyt tasa-arvo otetaan itsestäänselvyytenä. Se on suuri virhe.

Jotenkin uskon Sannan ymmärtävän tämän. Sannalla on pieni tyttö ja miettii varmasti sen tulevaisuutta.

Vierailija
110/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin uskon Sannan ymmärtävän tämän. Sannalla on pieni tyttö ja miettii varmasti sen tulevaisuutta.

Minä en usko.

-ohis-

Vierailija
111/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppisenä miehenä suhtaudun huvittuneesti tasa-arvokeskusteluun, jossa monet tuntuvat ajatusmaailmassaan jumittuneen jonnekin 70-luvulle. Itselläni on ollut naisesimiehiäkin eikä minulla ole ollut sen suhteen ongelmaa. Mutta sen sanon omien kokemusteni ja havaintojeni pohjalta, että naiset eivät toimi johtavissa asemissa yhtään sen paremmin kuin miehet - eivät huonomminkaan, mutta eivät paremminkaan. Samanlaista suhmurointia ja vastuunpakoilua sun muuta olen nähnyt. Valtaan päässeet naiset liittoutuvat vallassa olevien miesten kanssa. Kuitenkin mediauutisoinneissa ja somekeskusteluissa esitetään, että naiset muka olisivat miehiä parempia johtajia ja että pitäisi saada naisia enemmän siihen ja siihen johtokuntaan. Kuka sellaisesta oikeasti hyötyisi? Vallanhimoiset naiset käyttävät tasa-arvokeskustelua ja varsinkin aggressiivista feminismiä keppihevosenaan.

Vierailija
112/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän pelottaa se, että Marin aloittaa puheensa usein sanalla "toverit". Aivan liian kommunistiset vibat tulee siitä.

Vierailija
113/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä noista pasmoista, mutta vieläkään ei saatu naispääministeriä, jolta onnistuisi homman pitäminen koko vaalikauden ajan.

Vierailija
114/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole sukupuoli, vaan elämänkokemus. Näillä meidän uusilla "johtajilla" ei ole tarpeeksi työ- ja/tai elämänkokemusta näin vastuullisiin tehtäviin. Tasa-arvon kannattajana sukupuoli on mielestäni täysin toisarvoinen asia, mutta kyllähän pääministerillä toivoisi olevan muutakin työkokemusta, kuin kaupankassana olosta... 

Nämä "johtajat" elävät muutenkin täysin omassa punavihreässä kuplassaan. Persut naureskelevat, kun kannatus tästä lähtee todennäköisesti vain ylöspäin. Huoh. 

Vierailija
115/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja tosi pettynyt siihen, että noin kokematon ihminen valitaan pääministeriksi, kun pakassa ei ole parempaakaan jakaa. Jos kyseessä olisi Jutta Urpilainen, aplodeeraisin ja kovaa, vaikka en edes äänestä demareita. Marin vaikuttaa koulutetulta puudelilta, jolla toki on (onneksi) kiitettävä itsehillintä mitä haastatteluihin tulee. Mutta muovi maistuu ja haisee. Nyky-Suomen poliitikot ahdistaa niin paljon, että kohta alkaa melkein harkita sitä että itse lähtisi ehdolle.

Vierailija
116/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumphan ehdotti, että heille tunkevia siirtolaisia alettaisiin ohjata asumaan siirtolaisia rakastavien demokraattien suojelluille asuinalueille. Siitä nousi kauhea haloo, että Trump uhkailee tuolla tavalla. Uhkailee millä, eikös ne siirtolaiset olekaan pelkästään ruusuja ja auringonpaistetta? Suomessa on vähän sama meininki kun sieltä omien, turvallisten asuinalueiden kuplasta on helppo saarnata muille että kaikki on otettava tänne vastaan. Itse kun ei edes jouduta näkemään sitten, mitä se touhu kaikkine ongelmineen on.

Vierailija
117/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ulina palstalla. 😂.....

Aloittaja kirjoittaa, eiköhän kyse ole kuitenkin yksilöistä eikä sukupuolielimistä? Apllä on vain jalkovälit mielessä. 

Vierailija
118/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pasmat sekaisin, Suomi on sivistyneiden ja koulutettujen ihmisten maa, täällä naiset eivät ole huivitettuina ja alistettuina kotiensa vankeina vaan ehdottoman tasa-arvoisia yhteiskunnan rakentajia. Tämän puolesta Suomen miehet ovat aina taistelleet ja vannovat taistelevansa edelleen!

Vierailija
119/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten viestistä näkee että se on miehen?

Ei mitenkään? Itse olen nainen, PS.n äänestäjä ja yleisesti luullaan kommenttini tulevan miehen näppikseltä. 😊

Vierailija
120/136 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ulina palstalla. 😂.....

Aloittaja kirjoittaa, eiköhän kyse ole kuitenkin yksilöistä eikä sukupuolielimistä? Apllä on vain jalkovälit mielessä. 

Ei ole palstalla mitenkään epätavallista ajattelua, että naiset ovat yksilöitä kukkasia ihanuuksia ja miehet laadutonta massaa, johon voi soveltaa samaa ajattelua yksilöstä riippumatta.

Bad for palsta, mutta tykkään itse miehistä ja katson heitä yksilöinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän