Miehillä pasmat ihan sekaisin kun naisesta tulee pääministeri
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen, ja kyllähän se vähän huolettaa, että Suomea johtaa nyt idealistien joukko, jotka ovat avosylin ottamassa tänne vastaan sankoin joukoin sellaista väkeä, joiden uskonnossa ja kulttuurissa naisen asema ei ole kovin hyvä. Voisivat nämäkin naispäättäjät ja heidän puolueensa nyt miettiä, olisivatko he päässeet asemaansa m*slimienemmistöisessä maassa. Veikkaan, että eivät. I*an on hyvä esimerkki maasta, joka oli vielä muutama vuosikymmen sitten sivistynyt valtio, jossa naiset saivat esimerkiksi pukeutua, miten halusivat. Toista on ollut i*lamilaisen vallankumouksen jälkeen. Idealistit ovat unohtaneet, että nykyisten kaltaisten naisten oikeuksien puolesta on Suomessa jouduttu tekemään paljon työtä, ja nyt tasa-arvo otetaan itsestäänselvyytenä. Se on suuri virhe.
Trumphan ehdotti, että heille tunkevia siirtolaisia alettaisiin ohjata asumaan siirtolaisia rakastavien demokraattien suojelluille asuinalueille. Siitä nousi kauhea haloo, että Trump uhkailee tuolla tavalla. Uhkailee millä, eikös ne siirtolaiset olekaan pelkästään ruusuja ja auringonpaistetta? Suomessa on vähän sama meininki kun sieltä omien, turvallisten asuinalueiden kuplasta on helppo saarnata muille että kaikki on otettava tänne vastaan. Itse kun ei edes jouduta näkemään sitten, mitä se touhu kaikkine ongelmineen on.
Norsunluutornista on helppo huudella. Kohta huudellaan minareettitornista.
- ohis
Eihän tässä tarvitse mennä kuin 1940-luvulle, kun tässä maassa oli OMISTA KANSALAISISTA koostuva siirtolaisongelma. Tällöin esimerkiksi tietyt ruotsinkieliset kunnat eivät halunneet Karjalan evakkoja vaivoikseen.
Olen nähnyt pappojen kommentteja, että pääministeri ja ministeri-naiset kotii lapsia tekemään. Näyttämään esimerkkiä muille naisille.
Suunta Suomelle on selvä. Maa täynnä vanhuksia, lapsia tekevät vain ei kantikset. Ei mene hirveän kauan, kuin Suomi on ihan erilainen. Mutta minkäs teet.
En edes rekisteröinyt asiaa. Mitä väliä ministerin sukupuolella siis on?
Erikoisinta tässä on se että maata hallitsee kannatukseltaan romahduksen partaalla olevat puolueet ja pääministeri on todella vasemmistolainen ajatusmaailmaltaan. Hän on siis lisäksi kahden naisen kasvattama, mikä lisäksi lienee melkoinen punainen vaate monelle perussuomalaiselle. Kaiken kaikkiaan harvinainen ja erikoinen tilanne. Bizarre.
Mitäs tykkäisitte jos saman ikäinen poika tulisi kehiin?
Väliäkö tuolla onko mies vai nainen, mutta ei toinen demari siitä edellisestä paremmaksi muutu.
Äänestän vaaleissa persuja ja minulle on aivan yhdentekevää kummasta tuli pääministeri.
Sen sijaan Rinteen, Paateron ja Haaviston nimitykset kertovat hallituspolitiikan täydellisestä korruptiosta sekä todellisuudesta vieraantumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän vaaleissa persuja ja minulle on aivan yhdentekevää kummasta tuli pääministeri.
Sen sijaan Rinteen, Paateron ja Haaviston nimitykset kertovat hallituspolitiikan täydellisestä korruptiosta sekä todellisuudesta vieraantumisesta.
Samoin.
Katsoo vaikka Iltasanomien tai Hesarin kommenttiosiota, saa kyllä aivan päinvastaisen kuvan kansan mielipiteestä tästä hulluudesta ja sirkuksesta, kuin mitä tällä palstalla hehkutetaan...
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on pasmat sekaisin, koska meillä ei ole toimivaa hallitusta, eikä osaavaa pääministeriä.
Naisilla on pöksyt märkinä, kun hallituksessa on enemmistö naisia.
Masentavinta on, etteivät naiset edes tajua, mikä tässä kuviossa on vikana...
Ei pidä puhua kaikkien naisten suulla... Ihan kaikki naiset ei nää tässä pikkunaisten päiväkerhossa mitään hyvää.
Ei Sanna ole ensimmäinen Suomen naispääministeri. Iltalehdenkin piti keksiä otsikkonsa ja mainostaa että hän on ensimmäinen Tamperelainen pääministeri.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tykkäisitte jos saman ikäinen poika tulisi kehiin?
No eipä tuo vaihtoehto paljoa vanhempi ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ei Sanna ole ensimmäinen Suomen naispääministeri. Iltalehdenkin piti keksiä otsikkonsa ja mainostaa että hän on ensimmäinen Tamperelainen pääministeri.
Koskas saadaan naispääministeri koko vaalikaudeksi?
Sukupuolella ei merkitystä mutta turhan nuori on mielestäni tuohon tehtävään. Lisäksi arveluttaa hänen kantansa, että p.a.ko.lais.ten tuloa Suomeen ei pidä mitenkään rajoittaa. Siis tervetuloa uudestaan kymmenet tuhannet nuoret miehet Lähi-Idästä ja lisää porukkaa S.o.maliasta? Tavallisella Suomalaisella on pikkuisen erilainen käsitys ja tämän vuoksi persujen kannatus nousee
Käsialasta?