Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hampurilaisten syömisessä on niin pahaa?

Vierailija
08.12.2019 |

Ymmärrän, ettei vehnä ja majoneesi mitään hyvää ravintoa ole. Mutta en ihan tajua, mikä siitä hampparista tekee paljon paheksuttavamman kuin vaikka voileivästä?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, monipuolinen pakkaus. Syötiin itsenäisyyspäivänäkin itsetehtyjä ja poika (aikuinen) sanoi juuri syöneensä parhaan h: n koskaan...

Vierailija
2/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on kannibalismia syödä hampurilaisia ja ranskalaisia. Ihan yhtä paha on juoda scottilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään pahaa ole, jos pihvi ja sämpylät eivät ole rasvakeitettyjä niin kuin grillipurilaisissa tuppaa olemaan. Sellaisenkaan syömisessä ei sinällään ole mitään pahaa, kunhan ei kovin usein syö. 

Vierailija
4/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampurilaisessa ei edes tarvitse olla vehnää tai majoneesia, jos ne ovat omasta mielestä paha asia. Hampurilais"sämpylän" voi tehdä myös esim. 100% kaura- tai ruisleivistä tai vaikka bataateista. Ja majoneesi ei ole millään muotoa tarpeellinen osa hampurilasta. 

Vierailija
5/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oo mitään pahaa, ihan sama kuin voileipä tai sandwich.

Jos Suomen maatalous tuottaisi hampurilaisia, niin virallisissa ravintosuosituksissa lukisi, että päivässä on hyvä syödä väh. 4kpl hampurilaisia.

Se tuottaa leipää, niin nyt 6 leipäpalaa päivässä on hyväksi terveydelle.

Vierailija
6/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään pahaa ole, jos pihvi ja sämpylät eivät ole rasvakeitettyjä niin kuin grillipurilaisissa tuppaa olemaan. Sellaisenkaan syömisessä ei sinällään ole mitään pahaa, kunhan ei kovin usein syö. 

Ei niitä pihvejä ja sämpylöitä kyllä RASVAKEITETÄ missään grillipaikassa.

Vierailija
7/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole ollut grillillä töissä. Minä olen. 

Vierailija
8/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä rasvakeitetään sämpylät ja pihvit?

Vierailija
9/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne satunnaisesti syötynä mikään ongelma ole, kohtuus kaikessa.

Vierailija
10/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään tietämälläni grillillä ei kyllä rasvakeitetä pihviä sen enempää kuin sämpylääkään.

Vierailija
11/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdelläkään tietämälläni grillillä ei kyllä rasvakeitetä pihviä sen enempää kuin sämpylääkään.

No hyvä on rasvaUITETTU. Oletko nyt tyytyväinen vai vieläkö takerrut täysin epäolennaiseen asiaan?

Vierailija
12/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Jos mietitään, mistä hampurilainen koostuu, niin en minä niitä komponentteja erillään osaa pahana pitää. En edes sitä majoneesia, ainakaan jos eväs ei ui siinä. Itse laitan Reissumiehen väliin pihvin, salaattia, tomaattia, sipulia, ketsuppia, majoneesia ja juustoviipaleen ja nautin sen ihan hyvällä omatunnolla.

Vierailija
13/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesen hampparit ovat ihan parhaita!!!!!!

Vierailija
14/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat olla ihan ok, jos niihin ei ruiskittaisi kolmea litraa majoneesia. Viimeisimmällä (ja samalla viimeisellä) visiitillä ko. paikassa oli pakko jättää puolet purilaisesta syömättä, kun majoneesi alkoi etoa. 

Vierailija
15/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvakeitettyjä? Mitä hemmettiä?

Koskaan nähnyt tuollaista missään. Ja oon tehnyt opiskeluaikana jopa töitä sellaisella perus grillikioskilla.

Vierailija
16/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruokapaikat paistavat kaiken siemenöljyissä ja kaikki on valmistettu halvimmista mahdollisista aineista. Pihvikään ei ole kokolihapihvi, vaan jotain jauhoa pääosin. Teoriassa hampurilaisen voi kyllä tehdä terveellisesti.

Vierailija
17/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä on rasvaUITETTU. Oletko nyt tyytyväinen vai vieläkö takerrut täysin epäolennaiseen asiaan?

Kerrotko vielä mikä grilli näin tekee? 

Vierailija
18/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maku.

Vierailija
19/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisivat olla ihan ok, jos niihin ei ruiskittaisi kolmea litraa majoneesia. Viimeisimmällä (ja samalla viimeisellä) visiitillä ko. paikassa oli pakko jättää puolet purilaisesta syömättä, kun majoneesi alkoi etoa. 

Ota majoneesi omaan kippoon ja laita itse sopiva määrä. Kai tämä hesessäkin onnistuu

Vierailija
20/36 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas nyt joillain sieppasi sielua, kun käytettiin sanaa rasvakeitetty. Oletteko uskotelleet itsellenne, että grillituotteet ovat rasvattomia, vai mistä moinen pillastuminen?