Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisko sua jos miehesi lähtisi välillä työajan ulkopuolella naispuolisen työkaverinsa kanssa kahville kahdenkeskisesti

Vierailija
08.12.2019 |

.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia lähteä työreissulla illalla syömään työkaverin kanssa eikä yksin. Itselle myös työkaverit (nämä tosin samaa sukupuolta) muutenkin kavereita ja välillä nähdään tai reissataan yhdessä.

Vierailija
22/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt löydä yhtäkään syytä miksi mua haittaisi. Ei kyllä ekaksi tule mieleen jotta siinä mitään tsäpinää niiden kesken olisi mukana. Mäkin just sanoin yksi päivä miespuoliselle työkamulle että ois kiva nähdä ja vaihtaa kuulumisia joskus kaffeekupposen äärellä, nyt kun mä kohta vaihdan työpaikkaa. Eikä käynyt mielessäkään että oma mies voisi siitä loukkaantua tai epäillä notta mä vehtailen jonkun toisen kanssa.

Selvennykseksi että jos se mies ihan alvariinsa alkaisi hypätä sumpittelemassa jonkun naisen kanssa niin tietysti kysyisin onko niillä sutinaa. Ja kyllä, luotan mieheen että myöntäisi jos näin on. Ollaan sovittu että rehellisyys puolin ja toisin.

Niin ja vaikka nyt kävisikin jotain, niin mitäs itte? Ei ihmisiä oo tehty yksiavioiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla