Minkälainen minun pitäisi olla persoonaltani, että miehet kiinnostuisivat minusta puheiden/viestien perusteella?
Etsin seuraa netistä koska minulla ei juuri ole sosiaalista elämää. Olen treffisivustolla kuvattomana, mutta mielenkiintoiseen mieheen törmätessäni näytän kuvani kyllä, jos hän sitä haluaa (yleensä haluaa).
Olen huomannut että älykkäät miehet kiinnostuvat minusta tekstieni perusteella. Nämä miehet taas eivät sitten itseäni ole kiinnostaneet. Sen sijaan ne joista kiinnostun tuntuvat olevan jotenkin paljon innostumattomampia eivätkä juuri halua tietää minusta. Heille usein riittää se miltä näytän. Silti nämä miehet eivät jotenkin jaksakaan viestitellä kanssani vaikka ehdottavat tapaamistakin.
Haluaisin vaan että joku josta itse kiinnostun kiinnostuisi myös minusta. Mikä avuksi?
Tiedän että live-elämässä tutustuminen olisi paras vaihtoehto mutta en vain tiedä missä ja miten ketään lähestyisin. Ajatus tuntuu hieman väkinäiseltä...
Millä saan kiinnostavan miehen kiinnostuvan minusta netissä?
Kommentit (41)
Kylläpä oli sekavaa tekstiä. Ei se miehen löytäminen ole noin vaikeaa.
Yritä vähän rauhoittua, tiivistä lörpöttelysi oleelliseen ja lopeta liika miettiminen. Yritä tutustua muitakin kanavia käyttäen, esimerkiksi ihan naamatusten. Olet ilmeisesti aika nuori ja kauhean epätoivoinen?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olen miehenä sikäli samassa tilanteessa kuin sinä, että minulla ei juuri ole sosiaalista elämää ja siksi netti on ollut se pääasiallinen seuranhakukanavani. Tällä hetkellä tosin en ole nettideiteissä, mutta ensi vuoden puolella luultavasti aktivoidun taas.
Täytän pian 30. Haluaisin löytää tasavertaisen kumppanin eli nuo älyköt ovat poissuljettu vaihtoehto. En tiedä millä tavalla minua kiinnostavan miehen saisi oikeasti kiinnostumaan minusta. Mitä teen väärin kun kukaan heistä ei kiinnostu...
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli sekavaa tekstiä. Ei se miehen löytäminen ole noin vaikeaa.
Yritä vähän rauhoittua, tiivistä lörpöttelysi oleelliseen ja lopeta liika miettiminen. Yritä tutustua muitakin kanavia käyttäen, esimerkiksi ihan naamatusten. Olet ilmeisesti aika nuori ja kauhean epätoivoinen?
Fiksuja neuvoja. Kunpa vain osaisin toimia niiden mukaan. Kyllähän tässä alkaa olla epätoivoinen kun niin monta pieleen mennyttä suhdeviritelmää takana.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Olen miehenä sikäli samassa tilanteessa kuin sinä, että minulla ei juuri ole sosiaalista elämää ja siksi netti on ollut se pääasiallinen seuranhakukanavani. Tällä hetkellä tosin en ole nettideiteissä, mutta ensi vuoden puolella luultavasti aktivoidun taas.
Täytän pian 30. Haluaisin löytää tasavertaisen kumppanin eli nuo älyköt ovat poissuljettu vaihtoehto. En tiedä millä tavalla minua kiinnostavan miehen saisi oikeasti kiinnostumaan minusta. Mitä teen väärin kun kukaan heistä ei kiinnostu...
-ap
Itsekö siis et ole älykkö, jos et koe olevasi heidän kanssaan tasavertainen? Olen sitten lähellä sinun ikääsi, täytän 31 tammikuussa.
Ensimmäisenä laita kuva esille. Ilman kuvaa heikennät mahdollisuuksia edes saada viestiä. Huom! Kaikilla meillä ei ole samat naisihanteet. Ja mieti kanssa oletko oikeassa deitti palvelussa (olisiko syytä liittyä useampaan tai vaihtaa).
Jos ei ole kuvaa niin ainakin itsellä tulee skipattua eli se ekakin viesti jää laittamatta. Toinen on sitten viestittelystä, niin kunhan nyt viestittelet suht aktiivisesti, nämä vain pari viestiä laittavat on kyllä niin nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Itsekö siis et ole älykkö, jos et koe olevasi heidän kanssaan tasavertainen? Olen sitten lähellä sinun ikääsi, täytän 31 tammikuussa.
En ole älykkö. En ymmärrä mitään asioista joista älykkäät minulle puhuvat. Miehen tulisi olla ihan keskivertoälyinen. Ja tottakai pitää olla muutakin. Jotain sellaista mikä koskettaa minua syvemmältä. Olen huomannut tuntevani vetoa hieman melankolisuuteen taipuvaisiin miehiin :(
-ap
Ne jälkimmäisetkin kiinnostuvat sinusta, mutta ei niitä kiinnosta keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kuvaa niin ainakin itsellä tulee skipattua eli se ekakin viesti jää laittamatta. Toinen on sitten viestittelystä, niin kunhan nyt viestittelet suht aktiivisesti, nämä vain pari viestiä laittavat on kyllä niin nähty.
Se olenkin useimmiten minä joka sen ensimmäisen viestin laittaa. Olen laittanut viestiä sekä kuvattomille että kuvallisille. Suurin osa on vastannut ja olen saanut puhelinnumeronkin monelta ennen kuin olen edes kuvaa näyttänyt.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olenkin useimmiten minä joka sen ensimmäisen viestin laittaa. Olen laittanut viestiä sekä kuvattomille että kuvallisille. Suurin osa on vastannut ja olen saanut puhelinnumeronkin monelta ennen kuin olen edes kuvaa näyttänyt.
-ap
Ok, selvästikään en ole sinuun törmännyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
En ole älykkö. En ymmärrä mitään asioista joista älykkäät minulle puhuvat. Miehen tulisi olla ihan keskivertoälyinen. Ja tottakai pitää olla muutakin. Jotain sellaista mikä koskettaa minua syvemmältä. Olen huomannut tuntevani vetoa hieman melankolisuuteen taipuvaisiin miehiin :(
-ap
Jaa, minä satun olemaan juuri melankolisuuteen taipuvainen :D Mutta olen sitten varmaan sellainen karsastamasi älykkö... En kyllä toisaalta ikinä mainostanut sitä profiilissani ja juttelin naisten kanssa yleensä ihan tavallisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Ok, selvästikään en ole sinuun törmännyt ;)
Mitä tarkoitat?
-ap
Älyköt perä - kammarin pojat kiinnostuvat apeesta, mutta ap ei heistä, jönnikset ulkoisesti kiinnostavat aapeeta, mutta haluavat vain pil*ua nopeasti eivätkä jaksa mitään viestittelyjä ym. Turhaa pas*aa.
Ap kokeile käydä kirppareita kiertelemässä (sama vinkki kiltti - miehille) olen huomannut että kirppiksillä on aika usein kivan näköisiä ja oloisia naisia, hieman luonnollisemman näköisiä, kevyt/ei meikkiä, siistit normaalit vaatteet, hieman helpommin lähestyttäviä ym.
Tunnetusti lähes kaikki miehet haluavat "nätin ja iloisen" naisen, kaikki muut ominaisuudet ovat toisarvoisia.
Itse olen kyllä sitä mieltä, että ei kannata yrittää väkisin tunkea itseään mihinkään muottiin. Jos ei ole "iloinen", silloin ei ole, ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
-ap
Tuletko ap mun luokse kuuntelemaan juicea?
15:ta yö, syksynsävel ym.
Jorma kirjoitti:
Älyköt perä - kammarin pojat kiinnostuvat apeesta, mutta ap ei heistä, jönnikset ulkoisesti kiinnostavat aapeeta, mutta haluavat vain pil*ua nopeasti eivätkä jaksa mitään viestittelyjä ym. Turhaa pas*aa.
Ap kokeile käydä kirppareita kiertelemässä (sama vinkki kiltti - miehille) olen huomannut että kirppiksillä on aika usein kivan näköisiä ja oloisia naisia, hieman luonnollisemman näköisiä, kevyt/ei meikkiä, siistit normaalit vaatteet, hieman helpommin lähestyttäviä ym.
Ikävä kyllä taidat olla oikeassa.
-ap
Laita itsestäsi kännikuvia, röökikuvia ja typeriä mietelauseita. Näillä saat karkotettua älykkömiehet ja löydät ehkä itsellesi sopivampaa seuraa
Tämä ap:lle ja kaikille muillekin miehestä haaveileville naisille:
Viesti niin, että mies tuntee olevansa haluttu. Flirttiä ja suoraakin puhetta (ei törkyä) viljellen. Tasapaksu ja myös kiinnostavakin keskustelu ilman flirttiä on vain kaverillista.