Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen minun pitäisi olla persoonaltani, että miehet kiinnostuisivat minusta puheiden/viestien perusteella?

Vierailija
08.12.2019 |

Etsin seuraa netistä koska minulla ei juuri ole sosiaalista elämää. Olen treffisivustolla kuvattomana, mutta mielenkiintoiseen mieheen törmätessäni näytän kuvani kyllä, jos hän sitä haluaa (yleensä haluaa).

Olen huomannut että älykkäät miehet kiinnostuvat minusta tekstieni perusteella. Nämä miehet taas eivät sitten itseäni ole kiinnostaneet. Sen sijaan ne joista kiinnostun tuntuvat olevan jotenkin paljon innostumattomampia eivätkä juuri halua tietää minusta. Heille usein riittää se miltä näytän. Silti nämä miehet eivät jotenkin jaksakaan viestitellä kanssani vaikka ehdottavat tapaamistakin.

Haluaisin vaan että joku josta itse kiinnostun kiinnostuisi myös minusta. Mikä avuksi?

Tiedän että live-elämässä tutustuminen olisi paras vaihtoehto mutta en vain tiedä missä ja miten ketään lähestyisin. Ajatus tuntuu hieman väkinäiseltä...

Millä saan kiinnostavan miehen kiinnostuvan minusta netissä?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeile. Esitä erilaisia persoonia ja katso mikä niistä vetoaa miehiin eniten.

Vierailija
22/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti lähes kaikki miehet haluavat "nätin ja iloisen" naisen, kaikki muut ominaisuudet ovat toisarvoisia. 

Itse olen kyllä sitä mieltä, että ei kannata yrittää väkisin tunkea itseään mihinkään muottiin. Jos ei ole "iloinen", silloin ei ole, ja piste. 

Miksi pitäisi olla iloinen? Ja miksi naiset niin olettavat?

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Olen miehenä sikäli samassa tilanteessa kuin sinä, että minulla ei juuri ole sosiaalista elämää ja siksi netti on ollut se pääasiallinen seuranhakukanavani. Tällä hetkellä tosin en ole nettideiteissä, mutta ensi vuoden puolella luultavasti aktivoidun taas.

Täytän pian 30. Haluaisin löytää tasavertaisen kumppanin eli nuo älyköt ovat poissuljettu vaihtoehto. En tiedä millä tavalla minua kiinnostavan miehen saisi oikeasti kiinnostumaan minusta. Mitä teen väärin kun kukaan heistä ei kiinnostu...

-ap

Olet outo. Miksi pelkään fiksuja miehiä? Vaikka et olisikaan korkeasti koulutettu tai niin kuin sanot älykkö, niin miksi skippaat sellaiset miehet suoralta kädeltä tutustumatta?

En ole itsekään korkeasti koulutettu, mutta mieheni on, ja voimme helposti keskustella vaikka neljä tuntia mitä erilaisimmista asioista. Keskustelut eivät ole hankalia tai pätemistä aiheuttavia, vaan mielenkiintoisia ja runsaasti uusia näkökulmia herättävää ajatustenvaihtoa, jossa molemmat opimme paljon. Olemme molemmat rauhallisia pohdiskelevia ihmisiä ja tuemme toisiamme täydellisesti ominaisuuksillamme. Parempaa ei voi olla olemassakaan. Kumpikaan meistä ei voisi edes kuvitella erilaista puolisoa itselleen.

Vierailija
24/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Olen miehenä sikäli samassa tilanteessa kuin sinä, että minulla ei juuri ole sosiaalista elämää ja siksi netti on ollut se pääasiallinen seuranhakukanavani. Tällä hetkellä tosin en ole nettideiteissä, mutta ensi vuoden puolella luultavasti aktivoidun taas.

Täytän pian 30. Haluaisin löytää tasavertaisen kumppanin eli nuo älyköt ovat poissuljettu vaihtoehto. En tiedä millä tavalla minua kiinnostavan miehen saisi oikeasti kiinnostumaan minusta. Mitä teen väärin kun kukaan heistä ei kiinnostu...

-ap

Olet outo. Miksi pelkään fiksuja miehiä? Vaikka et olisikaan korkeasti koulutettu tai niin kuin sanot älykkö, niin miksi skippaat sellaiset miehet suoralta kädeltä tutustumatta?

En ole itsekään korkeasti koulutettu, mutta mieheni on, ja voimme helposti keskustella vaikka neljä tuntia mitä erilaisimmista asioista. Keskustelut eivät ole hankalia tai pätemistä aiheuttavia, vaan mielenkiintoisia ja runsaasti uusia näkökulmia herättävää ajatustenvaihtoa, jossa molemmat opimme paljon. Olemme molemmat rauhallisia pohdiskelevia ihmisiä ja tuemme toisiamme täydellisesti ominaisuuksillamme. Parempaa ei voi olla olemassakaan. Kumpikaan meistä ei voisi edes kuvitella erilaista puolisoa itselleen.

Hyviä pointteja sinulla. En minäkään ole keskustellut koskaan treffeillä vaikkapa eksistentialismista ja poststrukturalismista, mutta juttu on silti luistanut mukavasti aina välillä.

- Se aiempi melankolinen tyyppi

Vierailija
25/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Itsekö siis et ole älykkö, jos et koe olevasi heidän kanssaan tasavertainen? Olen sitten lähellä sinun ikääsi, täytän 31 tammikuussa.

En ole älykkö. En ymmärrä mitään asioista joista älykkäät minulle puhuvat. Miehen tulisi olla ihan keskivertoälyinen. Ja tottakai pitää olla muutakin. Jotain sellaista mikä koskettaa minua syvemmältä. Olen huomannut tuntevani vetoa hieman melankolisuuteen taipuvaisiin miehiin :(

-ap

Mitä siis haluat parisuhteelta ja mieheltä? Haluatko masentuneen, itseään ja maailmaa vihaavan, sairaan, kouluttamattoman, varmasti myös työttömän ja saamattoman miehen, jonka voit parantaa rakkaudellasi? Tai ainakin yrittää. Haluatko vain miehen, ihan sama minkälainen vaimonhakkaaja hän on, mutta tyhmän sellaisen, jota voit sanoa miehekseni?

Minkälaiseksi ajattelit parisuhdetta? Tarvitsetko oikeasti parisuhdetta mihinkään? Onko sinulla edes ystäviä? Näen sinussa jo kissanaisen, joka on sellainen aina ja ikuisesti.

Minkälaisesta perheestä olet itse? Kuulostaa, että lapsuutesi on ollut ihan syvältä ja sieltä löytyy kaiken maailman traumoja, joita et ole edes viitsinyt yrittää selvittää.

Vierailija
26/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva "täytyy" olla. Ilman kuvaa katse ei kiinnity mihinkään. Se voi olla sellainen, että sinua ei kunnolla edes tunnista, esim. todella kaukaa, liian tumma tai valottunut, takaa sivulta päin, aurinkolaseilla... vaikka pelkkä varpaat kesänurmella tai käsi, joka pitelee kukkaa. Jotain sellaista, joka kertoo mieltymyksistäsi, harrastuksistasi tai kiinnostuksen kohteistasi. Kuvan taustalla saat nopeasti viestittyä, mistä pidät: onko kuva kotikaupunkisi yöelämästä, suomalaisesta metsästä, etelän hiekkarannoilta, taidemuseon portailta, kuntosalilta, takkatulen ääreltä tai omasta keittiöstäsi.

Vierailija
27/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ap:lle ja kaikille muillekin miehestä haaveileville naisille:

Viesti niin, että mies tuntee olevansa haluttu. Flirttiä ja suoraakin puhetta (ei törkyä) viljellen. Tasapaksu ja myös kiinnostavakin keskustelu ilman flirttiä on vain kaverillista.

Mistä alapeukut?

Kuvitteletteko miehen haluavan tuntea olevansa friend-zonella? Vai luuletteko, että miestä kiinnostaa, jos esitätte vaikeasti tavoiteltavaa?

Ehei. Vain epätoivoiset ryhtyvät näkemään vaivaa.

Vierailija
28/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Itsekö siis et ole älykkö, jos et koe olevasi heidän kanssaan tasavertainen? Olen sitten lähellä sinun ikääsi, täytän 31 tammikuussa.

En ole älykkö. En ymmärrä mitään asioista joista älykkäät minulle puhuvat. Miehen tulisi olla ihan keskivertoälyinen. Ja tottakai pitää olla muutakin. Jotain sellaista mikä koskettaa minua syvemmältä. Olen huomannut tuntevani vetoa hieman melankolisuuteen taipuvaisiin miehiin :(

-ap

Ilmeisesti ap:lla ei ole ainakaan korkeaa koulutusta. Tai käsityksensä "älyköstä" on melko alhainen.

Itsellä on päinvastainen ongelma: miehet vaikuttavat järjestään oppimattomilta ja/tai vähä-älyisiltä. 😁 Koulutustasokaan ei takaa sitä, että sahanpuruissa olisi sen kummempaa elämää.

Vierailija
29/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetusti lähes kaikki miehet haluavat "nätin ja iloisen" naisen, kaikki muut ominaisuudet ovat toisarvoisia. 

Itse olen kyllä sitä mieltä, että ei kannata yrittää väkisin tunkea itseään mihinkään muottiin. Jos ei ole "iloinen", silloin ei ole, ja piste. 

M

Tuo käsitykseni on kuule peräisin jostain miehille tehdystä kyselystä. En muista, oliko se tällä palstalla vai jossain muualla. 

Kun miehiltä kysyttiin kiinnostavan naisen ominaisuuksia, vastauksissa toistui "kaunis/nätti ja iloinen". Oletan, että iloisuudella tarkoitetaan sosiaalisuutta, hyväntuulisuutta jne. Ihmettelen tuota kovasti, koska oman kokemukseni mukaan keskivertosuomalaismiehellä ei kuitenkaan itsellään ole tarjota mitään vastaavaa: suomalaismiehet eivät yleensä ole kovin sosiaalisia saati hyväntuulisia. Ilmeisesti kyse on jostain sellaisesta, että "iloisuutta" toivovat miehet toivovat elämäänsä jonkinlaista sulostuttajaa, joka pitää yllä miehen mielialaa ja hyvää ilmapiiriä. 

Veikkaan, että "iloisuuden" puuttumisen voi saada jossain määrin anteeksi, jos on riittävän kaunis. Vastaavasti puuttuvaa kauneutta voi kompensoida jonkin verran "iloisuudella". 

Vierailija
30/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Mitä siis haluat parisuhteelta ja mieheltä? Haluatko masentuneen, itseään ja maailmaa vihaavan, sairaan, kouluttamattoman, varmasti myös työttömän ja saamattoman miehen, jonka voit parantaa rakkaudellasi? Tai ainakin yrittää. Haluatko vain miehen, ihan sama minkälainen vaimonhakkaaja hän on, mutta tyhmän sellaisen, jota voit sanoa miehekseni?

Minkälaiseksi ajattelit parisuhdetta? Tarvitsetko oikeasti parisuhdetta mihinkään? Onko sinulla edes ystäviä? Näen sinussa jo kissanaisen, joka on sellainen aina ja ikuisesti.

Minkälaisesta perheestä olet itse? Kuulostaa, että lapsuutesi on ollut ihan syvältä ja sieltä löytyy kaiken maailman traumoja, joita et ole edes viitsinyt yrittää selvittää.

Haluan parisuhteelta läheisyyttä toisen ihmisen kanssa johon minulla on tunteita ja jolla on minuun tunteita. Mielellään enemmän positiivisia kuin negatiivisia. Miehen on käytävä töissä tai aktiivisesti ainakin niitä hakevan. Miehellä saa olla suhteen ulkopuolistakin elämää, se on jopa toivottavaa.

Jos olen parisuhteessa, en ole mustasukkainen toisen menoista, sillä huolin kumppanikseni vain sellaisen miehen, johon minulla on luottamus ja jota kunnioitan. Saa käydä baareissa, saa käydä matkoilla kaveriporukalla. Minua ei kiinnosta miehen touhut silloin kun en ole paikalla, sillä uskon että jokainen toimii omantuntonsa mukaan.

-ap

Vierailija
31/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Tuo käsitykseni on kuule peräisin jostain miehille tehdystä kyselystä. En muista, oliko se tällä palstalla vai jossain muualla. 

Kun miehiltä kysyttiin kiinnostavan naisen ominaisuuksia, vastauksissa toistui "kaunis/nätti ja iloinen". Oletan, että iloisuudella tarkoitetaan sosiaalisuutta, hyväntuulisuutta jne. Ihmettelen tuota kovasti, koska oman kokemukseni mukaan keskivertosuomalaismiehellä ei kuitenkaan itsellään ole tarjota mitään vastaavaa: suomalaismiehet eivät yleensä ole kovin sosiaalisia saati hyväntuulisia. Ilmeisesti kyse on jostain sellaisesta, että "iloisuutta" toivovat miehet toivovat elämäänsä jonkinlaista sulostuttajaa, joka pitää yllä miehen mielialaa ja hyvää ilmapiiriä. 

Veikkaan, että "iloisuuden" puuttumisen voi saada jossain määrin anteeksi, jos on riittävän kaunis. Vastaavasti puuttuvaa kauneutta voi kompensoida jonkin verran "iloisuudella". 

Voi havainnollistaa ihan näin: melkein kaikkia naisia on kehotettu olemaan iloisia ja hymyilemään enemmän. "Olisit kaunis jos hymyilisit." Miehille ei sanota noin. Yhteiskunta vaatii naisilta iloisuutta ja positiivisuuden levittämistä ympärilleen.

Vierailija
32/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennä analysointia ja odotuksia. Keskustelet vain mahdollisimman monien kanssa ja käyt treffeillä jos yhtään kiinnostaa. Ei yksi tai kymmenenkään tapaamista tarkoita, että sinun pitää sitoutua loppuelämäksi. Ole oma itsesi. Esittämisestä jäät kiinni tai päädyt yhteen jonkun kanssa, joka ei pidä siitä kuka oikeasti olet.

Vierailija
33/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole kuvaa niin ainakin itsellä tulee skipattua eli se ekakin viesti jää laittamatta. Toinen on sitten viestittelystä, niin kunhan nyt viestittelet suht aktiivisesti, nämä vain pari viestiä laittavat on kyllä niin nähty.

Se olenkin useimmiten minä joka sen ensimmäisen viestin laittaa. Olen laittanut viestiä sekä kuvattomille että kuvallisille. Suurin osa on vastannut ja olen saanut puhelinnumeronkin monelta ennen kuin olen edes kuvaa näyttänyt.

-ap

Ok, selvästikään en ole sinuun törmännyt ;)

Mitä tarkoitat?

-ap

Niin kun minun kanssani viestittelyyn alkavat yleensä lopettavat parin viestin jälkeen.

Vierailija
34/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Voi havainnollistaa ihan näin: melkein kaikkia naisia on kehotettu olemaan iloisia ja hymyilemään enemmän. "Olisit kaunis jos hymyilisit." Miehille ei sanota noin. Yhteiskunta vaatii naisilta iloisuutta ja positiivisuuden levittämistä ympärilleen.

Juuri näin. Tytöt ja naiset saavat kuulla tuota nuoresta pitäen: koulussa, kotona, työpaikoilla. 

Vierailija
35/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole muuten kertonut vielä itsestään juuri mitään. Hänen luonteensa on jäänyt vähän arvoitukseksi.

Vierailija
36/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole muuten kertonut vielä itsestään juuri mitään. Hänen luonteensa on jäänyt vähän arvoitukseksi.

Vaan sillähän on tissit! Sori oli pakko :)

Vierailija
37/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä huomio. Ap keskittyy lähinnä siihen, millainen hänen pitäisi olla tai miten hänen pitäisi käyttäytyä, jotta saisi miehet kiinnostumaan. Sopii kysyä, onko tuo kovin hyvä lähtökohta. Eikö kannattaisi pohtia jo niitä olemassaolevia luonteenpiirteitä ja lähteä siltä pohjalta miettimään, millainen kumppani itselle sopisi tai millaisesta ympäristöstä niitä itselle sopivia kumppaneita olisi hyvä etsiä?

Ylipäätään vierastan ajatusta, että ihmisen tulisi muokata itseään toisenlaiseksi tai tietynlaiseksi. Jos omassa käyttäytymisessä tai vaikka hygieniassa on jotain selviä puutteita tai epäkohtia, tietysti niihin kannattaa kiinnittää huomiota - mutta oman persoonan muokkaaminen toisenlaiseksi on minusta ajatuksena ihan kummallinen. 

Vierailija
38/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on viinaa, mikset uskalla soittaa ja tunnustaa.

Vierailija
39/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä. Siis "älykkäät" miehet kiinnostuvat ap:sta, mutta ap ei heistä. Mitä ap edes tarkoittaa älykkäällä tässä yhteydessä - korkeasti koulutettua, älykkään oloista, sivistyssanoja viljelevää, jotain muuta? Millaisen miehen ap sitten haluaa, jos ei älykästä? Haluaako ap kenties tyhmän miehen? 

Veikkaan, että tässä on ongelmana lähinnä ap:n oma alemmuudentunto. 

Vierailija
40/41 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likimain samanlainen ulkonäkö vetoaa kaikkiin miehiin, mutta pelkän viestittelyn perusteella kiinnostuminen on yksilöllistä. Toki jos kerrot ensimmäisessä viestissä olevasi vegaani tai feministi, niin aika suuri osa miehistä blokkaa sut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi