Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huonoin piirteesi ja yritätkö korjata sitä jotenkin? Millä keinoin?

Vierailija
08.12.2019 |

Minun on ylivoimaisesti laiskuus.

Se vaikuttaa kaikilla elämänalueilla, fyysinen hyvinvointi, parisuhde, opiskelut, kodin viihtyisyys...

Olen patalaiska, annan tosi helposti periksi mukavuuden tarpeelle. Inhoan tätä itsessäni.

Vaikea on kuitenkin korjata, mutta yritän. Yritän olla ankara itselleni ja miettiä, miten muihin ympärilläni vaikuttaa minun löysäily. Se auttaa kyllä, kun vain en laiskottele siinäkin.

Olisi kiva kuulla muiden kompastuskivistä ja keinoista niistä selviämiseen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja!

Vierailija
22/22 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväuskoisuus, sinisilmäisyys.

Vuodesta toiseen, minä se vain jaksan uskoa ihmisten vilpittömyyteen ja hyväntahtoisuuteen vaikka hyväksikäyttöä ja valehtelua hierottaisi vasten naamaani. 32-vuotiaana vieläkin luulen että ihmiset pääsääntöisesti vain haluavat elää elämäänsä eivätkä jaksa kusettaa muita tai juonitella. Minua on huijattu autokaupoilla, parisuhteissa, työelämässä, ystävyyssuhteissa.. en jotenkin halua nähdä maailman pahuutta niin leikin ettei sitä ole olemassa ja toisekseen haluan itse elää toiveideni mukaan ja olla rehti muille. Annan aina anteeksi ja ymmärrän toista loputtomiin. Mutta toisaalta, on se tietoinenkin valinta polttaa ennemmin näppinsä kerta toisensa jälkeen kuin muuttua kyyniseksi kyräilijäksi joka ei luota kehenkään eikä mihinkään.

Pitäisi olla ehkä yksin. Erakoitua lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi